مبل بادی با تکیه گاه جلیونگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 93 سانتی متر
  • عرض: 86 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی تکیه گاه دار جلیونگ محصولی جدید از شرکت جلیونگ عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان در سایت آنلاین محصولات اینتکس و bestway

مبل بادی تکیه گاه دار جلیونگ محصولی جدید از شرکت جلیونگ می باشد که از جنس پی وی سی چندلایه بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد . تگیه گاه بلند این مبل باعث راحتی زیادی در زمان استفاده می شود و از آن لذت خواهید برد . همراه با این مبل جلیونگ برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در زمانی که مشکلی برای مبل بادی پیش بیاید می توان با آن نسبت به ترمیم مبل اقدام نمود .  این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار است . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید.

مبل بادی با تکیه گاه جلیونگ یکی از محصولات با کیفیت و زیبای فروشگاه اینتکس می باشد که با توجه به طرح و رنگ بندی جذاب و دلنشینی که دارد در لیست پرفروش ترین محصولات این شرکت قرار گرفته است . طراحی این محصول بگونه ای است که شما می توانید از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . مبل بادی با تکیه گاه دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید و یک خرید مطمئن را انجام دهید . این محصول را می توایند با یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر ضد تعریق می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . از مهمترین ویژگیاین محصول که می توان به آن اشاره کرد نشیمنگاه نرم و راحت این محصول می باشد که موجب می شود در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ...

جنس بدنه و طراحی ساخت : 

این مبل بادی با توجه به کارایی که دارد باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد به همین جهت شرکت جیلونگ بدنه این محصول را از جنس pvc سه لایه تولید کرده است که دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد . بدنه این محصول از جنس پی وی سی می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده از آن راحتی زیادی را تجربه نمایید . دریچه های بادی که برای این محصول طراحی شده از جنس پلاستیک فشرده شده می باشد . 

شرکت جیلونگ  این محصول را به صورت شیبدار طراحی کرده است تا شما بتوانید به شکل دراز کش از آن استفاده نمایید و راحتی بیشتری را تجربه نمایید . رنگ بندی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . عرض نشیمنگاه این محصول بسیار مناسب می باشد به همین سبب مصرف کننده کاملا در آن جایگیر می شود و به هیچ عنوان احساس ناراحتی نخواهد کرد . برای راحتی بیشتر این محصول یک تکیه گاه تعبیه شده که شما می توانید به آن تکیه داده و راحتی بیشتری را تجربه نمایید . رویه این محصول کاملا مواج می باشد که باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن این محصول می شود به همین جهت شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید بدون اینکه عرق کنید . 

ابعاد و وزن : 

این محصول دارای ابعاد ( طول : 93 سانتی متر ، عرض : 86 سانتی متر ، ارتفاع : 73 سانتی متر می باشد که مناسب برای یک نفر می باشد . این محصول دارای نشیمنگاه با ارتفاع 40 سانتی متر می باشد که کاملا استاندارد می باشد . این کالا با توجه به ابعاد مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید بدون اینکه نگران کمبود فضا باشید . این محصول دارای وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این امکان را فراهم می کند که به راحتی آن را با خود حمل کرده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . 

تحمل وزن ، نحوه راه اندازی و مراقبت : 

بدنه این محصول از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد . تحمل وزن این محصول 100 کیلوگرم می باشد که نشان از مقاومت بالایی این محصول می باشد به هیمن منظور این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . برای راه اندازی این محصول می بایست یک پمپ باد برقی و یا دستی اینتکس تهیه نمایید سپس مبل خود را از بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده و از دریچه های بادی که بروی محصول تعبیه شده به کمک پمپ باد در کمترین زمان ممکن مبل خود را باد کدره و از آن استفاه نمایید و همچنین برای تخلیه کردن این محصول می توانید به کمک پمپ باد برقی باد محصول را کاملا تخلیه نمایید و داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . اما برای مراقبت از این محصول راه هایی وجود دارد که باعث افزایش طول عمر این محصول می شود . 1 . از باد کردن بیش از حد محصول پرهیز کنید . 2 . از پرش و جامپینگ بروی مبل خودداری کنید تا صدمه ای به آن وارد نشود . 3 . مبل خود را از اشیا نوک تیز دور نگهداری کنید . 

جمع بندی : 

مبل بادی با تکیه گاه جلیونگ یکی از محصولات با کیفیت شرکت جیلونگ می باشد که بهترین جایگزین برای مبل های چوبی و فلزی می باشد . راحتی و نرمی این محصول بگونه ای است که شما می توانید مدت زمان زیادی بروی آن استراحت کرده و از اسراحت خود لذت ببرید . از مهمترین ویژگی این محصول می توان به ابعاد و وزن آن اشاره کرد که به راحتی در هر مکانی قابل استفاده می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . سطح این محصول کاملا مواج می باشد که باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن این محصول می شود . بدنه این محصول تشکیل شده از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که کاملا ضد آب می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در فضای باز نیز از آن استفاده نمایید . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از آن بسیار حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تکیه گاه با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 


نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
93 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
ارتفاع
73 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...