مبل بادی تک نفره ریلکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 105 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
1,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی تک نفره ریلکس از سری محصولات بادی سایت intex تهران می باشد که با قیمت ارزان در نمایشگاه اینتکس در ایران عرضه میشود.

مبل بادی تک نفره ریلکس یکی از سری محصولات بادی تولید شده توسط کمپانی ریلکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. فرم کلی این مبل بادی تک نفره به صورت دایره ای بوده و و دارای رنگ بدنه سبز می باشد که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول به دلیل کیفیت بالا و طراحی منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به محض ورود به بازار توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین مبل های بادی در سال 2018 تبدیل شود. این مبل بادی دارای بده ای از جنس وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح مبل شده است. قسمت کف آن نیز از وینیل دو لایه بوده که علاوه بر ضد آب بودن مقاومت بالایی در برابر اجسام تیز دارد. این محصول در ابعادی از جمله طول: 105 سانتی متر، عرض: 105 سانتی متر و ارتفاع: 65 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 100 کیلو گرم بوده و دارای وزن 2 کیلو گرم می باشد که نسبت به مبل های ثابت بسیار سبک تر بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. از این مبل بادی تک نفره می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید .

مبل بادی یک نفره ریلکس از سری مبل های بادی راحتی می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است و در همین مدت کوتاه این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . این محصول بگونه ای تشکیل شده است که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استفاده از این حصول حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول را می توانید با یک پمپ باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . بئنه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل بسیار نرم و راحت می باشد که بسیار مناسب برای تماشای تلویزیون و استراحت های روزمره می باشد . فروشگاه اینتکس برای رضایت بیشتر مشتریان یک مهلت تست 48 ساعته بروی محصولات خود قرار داده که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .  در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت ....


طراحی و ساخت : 

مبل بادی یک نفره نسبت به مدل های مشابه خود از نرمی و راحتی بسیار بالا برخوردار می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول دارای رنگی بسیار زیبا و جذاب می باشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . طراحی این محصول بگونه ای است که نشیمنگاه بسیار گود می باشد و شما در زمان استفاده از آن داخل آن فرو رفته و موجب نرمی و راحتی بیشتر این محصول می شود . 

جنس بدنه : 

بدنه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد و با توجه به الیاف ابریشمی که دارد بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت این محصول بسیار مناسب برای تماشای تلویزیون و استراحت های روزمره می باشد . این محصول دارای یک محفظه باد می باشد که از جنس پلاستیک فشرده شده می باشد . 

ابعاد و وزن :

محصول فوق دارای ابعاد ( طول : 105 سانتی متر ، عرض : 106سانتی متر و ارتفاع : 65 سانتی متر ) می باشد که طبق استاندارد های جهانی تولید و قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد و می توانید از آن به راحتی در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به راحتی استفاده نمایید . این محصول دارای وزن و حجم بسیار مناسب می باشد که شما می توانید به راحتی آن را با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف استفاده نمایید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت : 

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید محصول خود را از بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده و سپس به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید و در صورتی که از آن استفاده نمی کنید می توانید باد آن را تخلیه کرده و به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . 

برای مراقبت و نگهداری از این محصول باید آن از اشیا تیز دور نگهداری نمایید ، از جامپینگ و پرش بروی محصول کاملا خودداری نمایید و همچنین از باد کردن بیش از حد محصول پرهیز کنید تا صدمه ای به آن وارد نشود . 

جمع بندی : 

مبل بادی یک نفره ریلکس محصولی زیبا و با کیغیت می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و دلنشین می باشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . این محصول را می توانید با یک پمپ باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . اینمحصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . از مخهمترین ویژگی این محصول می توان به کم حجم بودن و وزن کم آن اشاره کرد که به راحتی قابل حمل می باشد و می توانید از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل مار استفاده نمایید . این محصول را می توانید به صورت اینترنتی از سایت اینتکس تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
105 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخلی
جنس کف
PVC مات دولایه
پمپ
ندارد
نوع مبل
یک نفره راحتی بزرگسال
ساختار رویه
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
وزن
2 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...