مبل بادی دو نفره طرح گل اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 160 کیلو گرم
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره طرح گل محصولی جدید و با کیفیت از شرکت اینتایم می باشد ، نمایندگی محصولات بادی در ایران و سایت آنلاین فروش مبل بادی intex و بست و�

مبل بادی دو نفره طرح گل محصولی جدید و با کیفیت از شرکت اینتایم می باشد که از جنس پی وی سی چندلایه بوده و روکش طرح چرم آن نیز زیبایی و مقاومت دوچندانی به مبل بخشیده است . تحمل وزن این مبل دو نفره وزنی بالغ بر 160 کیلوگرم می باشد که برای استفاده 2 نفر بسیار مناسب می باشد . البته با کم کردن کمی از باد مبل می توان تحمل وزن آن را کمی نیز افزایش داد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این مبل بادی می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی دو نفره طرح گل اینتایم

مبل بادی دو نفره طرح گل اینتایم یکی دیگر از محصولاتی است که امروزه در منزل افراد وجود دارد و جزو وسایل طبی منزل محسوب می شود. مبل بادی طراحی فانتزی و بی نظیری دارد و می تواند بهترین گزینه برای قرار دادن در دکور خانه باشد. محصول را می توان با توجه به کارایی بالایی که دارد در  محل های باز نیز راه اندازی و نصب نمود و از وجود آن ها نهایت استفاده را به عمل آورد. علاوه بر آن این محصول می تواند جهت تجهیز کردن فضاهایی مانند باغ و ویلا به اسباب راحتی به کار برود و با قیمتی مناسب خریداری شود. با توجه به کیفیت بالایی که شامل حال بدنه شده است می توان از این مبل بادی نهایت استفاده را به عمل آورد و بیش ترین میزان کارایی را از آن طلب کرد. این محصول مناسب استفاده مداوم می باشد و می تواند در بخشی از خانه به جهت استراحت قرار بگیرد همچنین می تواند برای انجام برخی فعالیت ها به عنوان نشیمنی راحت در نظر گرفته شود. جهت خرید این محصول به مطالب زیر مراجعه کنید.


توصیف ظاهر محصول

این مبل بادی کاملا مشابه به کاناپه ساخته شده است و طراحی به خصوصی دارد. همان طور ک =ه در کاناپه به منظور راحتی افراد تکیه گاهی در نظر گرفته شده است در این محصول نیز تکیه گاه نقش اصلی را برای استراحت افراد ایجاد کرده است و باعث می شود تا آن ها بتوانند کمر خود را در حالت استانداردی قرار دهند و به استراحت مشغول باشند. این مبل بادی دارای دو دستگیره در کناره های خود می باشد که می تواند بهترین بخش برای تکیه دادن افراد باشد و بتواند در صورت تمایل محلی مناسب برا قرار دادن دست افراد باشد. در زمان انجام فعالیت های گوناگون می توان از این بخش برای قرار دادن وسایل ضروری استفاده کرد و در زمان استراحت نیز وسایلی چون گوشی موبایل و یا کنترل تی وی را بر روی این بخش ها قرار داد تا در دسترس افراد باشند و بتوانند به بهترین شکل استفاده شوند. بدنه محصول از پارچه ای تشکیل شده است که دارای گل های ریز می باشد. این طرح ها به صورت ثابت و بدون تغییر بر روی محصول قرار دارند و می توانند در صورت استفاده مداوم از محصول بدون رنگ پریدگی در جای خود باقی بمانند و زیبایی را به فضا ببخشند. به همین جهت است که می توان گفت محصول از طراحی فانتزی برخوردار می باشد.


کوسن های بادی

بر روی مبل بادی دو عدد کوسن بادی نیز وجود دارد تا تشابه ظاهری با کاناپه ها را بیش تر ایجاد کند. این دو کوسن نرم و راحتی به عنوان تکیه گاه در نظر گرفته می شوند و می تواند برای افراد بخشی به منظور قرار دادن در زیر سر باشد. کوسن های بادی با جنسی مشابه با بدنه ساخته شده اند و دوام و طول عمر آن ها نیز مشابه با بدنه اصلی است. به همین خاطر وجود آن ها می تواند موازی با طول عمر محصول باشد و به همان میزان کارایی داشته باشد. این دو بخش به صورت مجزا باد می شوند و از بدنه کاملا جدا هستند. کوسن های بادی امکان آن را ایجاد می کنند که بدن افراد نیز به حالت مناسبی قرار گیرد و از بروز کمر درد جلوگیری می کند.


منعطف بودن بدنه

از آن جایی که بدنه از جنس بادی از و داخل آن نیز خالی می باشد و نیز رویه آن از بهترین پارچه موجود در بازار تهیه شده است می تواند قابلیت منعطف بودن داشته باشد و به صورت نرم و لطیف مورد استفاده افراد قرار گیرد. چنین بدنه می تواند افراد را در تمامی رده های سنی بر روی خود به حالت مناسبی قرار دهد. این قابلیت به میزان بادی که داخل آن وارد می شود بستگی دارد و ممکن است کم و یا زیاد شود. بر حسب علاقه و تمایل افراد میزان باد تعیین می گردد و برای راه اندازی محصول ایجاد می شود.


خرید

برای خرید مبل بادی دو نفره طرح گل اینتایم به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
160 کیلو گرم
طول
180 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...