مبل بادی روی آب بزرگسال یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 98 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب بزرگسال یک نفره یک مبل بادی منحصر به فرد که برای تفریح بر روی آب با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی intex تهران

مبل بادی روی آب بزرگسال یک نفره یک مبل بادی منحصر به فرد که برای تفریح بر روی آب طراحی و تولید شده است. این مبل بادی برای استفاده یک نفر مناسب و دارای ابعاد قابل قبولی است. طول این مبل 98 سانتی متر ، عرض مبل 85 سانتی متر ، و ارتفاع آن 70 سانتی متر می باشد. به دلیل جنس بدنه از پی وی سی این وسیله دارای مقاومت بالا و تحمل وزنی برابر 100 کیلوگرم می باشد که برای مبل بادی روی آب بزرگسال یک نفره یک ویژگی منحصر به فرد می باشد. این مبل بادی به گونه ای طراحی شده است که برای آب های کم عمق و آرام مناسب و قابل استفاده است. دارا بودن دو جای مخصوص بطری نیز از ویژگی های خاص این وسیله است . برای کسب اطلاعات بیشتر به سات اینتکس تهران مراجعه نمایید .

مبل بادی روی آب یک نفره

مبل بادی روی آب یک نفره را می توان برای افراد مختلف به عنوان هدیه خریداری کرد که با توجه به ظاهر آن و ابعاد مناسب محصول می توان برای کودکان نیز مورد استفاده قرار گیرد. طراحی رنگی و شاد این مبل بادی برای پسند این افراد نقش مهمی داشته و می تواند برای دکور اتاق خواب کودکان نیز استفاده شود. طراحی این مبل بادی به گونه ای است که می توان هم آن را به صورت معلق بر روی آب قرار داد و از آن استفاده کرد و نیز می توان آن را بر روی خشکی قرار داد و از قابلیت های آن و ایجاد محیط نرم بهره مند شد. چنین مبل بادی با توجه به موارد گفته شده دارای کارایی گسترده ای می باشد و می توان از آن به عنوان نشیمنی نرم در زمان لذت بردن بر روی سطح آب استفاده کرد. این کارایی ها به صورت خلاصه در ادامه آمده است که آن ها را مطالعه کنید.


لذت استفاده در یک روز آفتابی

برخی از محصولات مناسب استفاده در برخی روزها می باشند که با این کار سبب ایجاد آرامش و راحتی در افراد مختلف می شود. این محصولات می توانند با کارایی خود خشنودی و رضایت را برای افراد رقم بزنند و شادی را در یک روز برای آن ها فراهم کنند. در مورد این مبل بادی نیز می توان گفت که محصولی بسیار خاص و مناسب جهت استفاده در روزهای آفتابی و فصول گرم سال است و می تواند با این کار فضایی شاد و آرامش بخش را برای افراد ایجاد کند. این محصول به جهت استفاده در استخر ها و یا آب های آرام و بخش های کم عمق دریا می باشد و از این طریق می توان نهایت استفاده را از یک روز آفتابی برد و باعث آبتنی و کاهش دمای بدن آن ها شد. این محصول در استخر های رو باز که در معرض نور خورشید می باشند و می تواند افراد را برای گرفتن یک حمام آفتاب آماده سازد و شرایط را برای بهره گیری مفید از آفتاب مناسب کند. به این طریق افراد به حالت شناور بر روی آب قرار گرفته و از محیط لذت می برند. در زمان هایی که قصد قرار گیری بر روی آب را ندازید نیز این مبل بادی شرایط را برای حضور در حاشیه آب ها مهیا می سازد و می توانند در این محل ها نیز از لذت بهره مند شوند.


راحتی استفاده

این مبل بادی با توجه به داشتن قابلیت حمل آسان و نیز نصب در کم ترین زمان می تواند شرایط استفاده را آسان کند و در کمترین زمان ممکن امکان استفاده را فراهم کنند. این محصول از آن جایی که محصولی بادی می باشد به صورت بدنه ای توخالی است و خالی از باد در اختیار شما قرار می گیرد. در این زمان لازمه راه اندازی این مبل بادی تنها یک پمپ باد است که می توان به راحتی آن را از فروشگاه اینتکس تهیه نمود. با تهیه کردن این پمپ باد می توام آن را در محل محفظه باد قرار داد و به میزان لازم جهت آماده سازی محصول آن را پر از باد کرد. این محفظه به افراد تازه کار کمک بزرگی می کند تا محصول را بیش از اندازه از باد پر نکنند تا بدنه در سلامت کامل مورد استفاده قرار گیرد در واقع باد درون محصول را تنظیم کرده و از ترکیدگی جلوگیری می کند. در زمان استفاده می بایست ابتدا از میزان باد درون بدنه اطلاع داشت که کم نباشد و سپس آن را مورد استفاده قرار داد. چرا که با کم بودن باد محصول ممکن است در زمان استفاده به داخل آب فرورفته و موجب خیس شدن فرد شود و نتواند کارایی لازم را ایفا کند.


روش خرید محصول بادی

به منظور خرید مبل بادی روی آب یک نفره با کیفیت گفته شده و دوام بالا می بایست به نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کرده واز این طریق اقدام به خرید محصول نمایید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
98 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای دو جای مخصوص بطری
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
قابل استفاده در آب های آرام و کم عمق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...