مبل بادی طرح کیتی اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 50 کیلو گرم
  • طول: 50 سانتی متر
  • عرض: 63 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح کیتی محصولی متفاوت و جدید از شرکت اینتایم می باشد نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه مرکزی سایت intex در ایران با ضمانت

مبل بادی کودک طرح کیتی محصولی متفاوت و جدید از شرکت اینتایم می باشد که از جنس پی وی سی تک لایه بوده و رویه و بخش کناری آن از پی وی سی مات تهیه شده است . طول این مبل کودک 50 سانتی متر ، عرض آن 63 سانتی متر و ارتفاع آن 70 سانتی متر می باشد . همچنین این مبل کودک دارای دو رنگ صورتی و همچنین آبی می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت ضدآب بودن آن اشاره کرد . همچنین همراه با این محصول برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که به کمک آن می توان در مواقعی که مشکلی برای مبل شما پیش آمده باشد به وسیله ی آن ، محصول را ترمیم کنید و از آن استفاده کنید . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد در لیست پرفروش ترین محصولات فروش اینتکس تهران قرار گرفته است . 

مبل بادی طرح کیتی اینتایم

مبل بادی طرح کیتی اینتایم بهترین محصول برای سرگرمی کودکان است و می تواند در اتاق خواب به کار برود. مبل بادی طرح کیتی توانایی آن را دارد تا در محوطه های مختلف بتوان از آن به عنوان های گوناگون استفاده کرد و در هر فضایی نیز آن ها را مورد استفاده قرارداد. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر دارای طرح های چاپی بر روی خود می باشد که رنگبندی داشته و در جذابیت محصول نقش مهمی ایفا می کند به همین جهت است که دارای طرفداران بسیار زیادی در بین کودکان دختر می باشد. چرا که بدنه با عروسک بادی طرح کیتی طراحی شده است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. مبل بادی را می توان به حالت شناور بر روی آب قرار داد و یا در محیط های خشک برای استراحت کودکان در نظر داشت همچنین می توان آن را با خود به سفر به مناطق مختلف برد و از آن استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیش تر در باره مبل بادی طرح کیتی به مطالب زیر مراجعه کنید و با آگاهی کامل محصول را خریداری نمایید. 


بدنه مبل بادی

یکی از ویژگی هایی که در این محصول سبب جذابیت شده است بدنه آن می باشد که با طراحی خلاقانه و رنگارنگ در دسترس کودکان قرار گرفته است. این محصول سبب می شود تا به اتاق کودکان رنگی جدید و نو داده شود و جذابیت ظاهری به آن جا نیز اضافه شود. در این صورت می توان گفت که مبل بادی با ترکیب رنگ خاصی که دارد در دکوز اتاق خواب نقش مهمی را ایفا می کند. محصول مورد نظر بدنه ی بادی دارد و داخل آن خالی از هر گونه مواد می باشد. به همین جهت در زمان استفاده می بایست مراقبت های لازم را به عمل آورد تا محصول بدنه ای با طول عمر بالا داشته باشد. مبل بادی شفاف و درخشنده است و با توجه به جنس بدنه ای که دارد و به صورت طرح چرم می باشد می تواند رنگ خود را با شفافیت بسیار زیاد در معرض دید قرار دهد. محصول بادی دارای دوام بالا در برابر وزن افراد است به گونه ای که در طول سال های زیاد قادر به در دسترس بودن برای کودکان پر جنب و جوش است و برای آن ها مناسب ترین گزینه می باشد. مقاومت در برابر چنین عواملی سبب می شود تا به راحتی بتوان این محصول را برای کودکان راه اندازی نمود.


بخش های طبی محصول

از آن جایی که مبل بادی برای کودکان استفاده می شود و برای آن ها کاربرد دارد می بایست دارای بخش های تشکیل دهنده ای باشد که راحت و نرم بوده و سبب احساس آرامش در کودکان می شود. همچنین این بخش ها باعث جلوگیری از حس خستگی در افراد می گردد و می تواند به آن ها در استفاده طولانی مدت کمک کند. بخش وسط نشیمن محصول فرورفتگی دارد به طوری که این فرورفتگی باعث می شود تا بدن حالت مناسبی به خود بگیرد. علاوه بر آن تکیه گاهی به شکل عروسک کیتی در محصول به کار رفته است که سبب خاص شدن محصول می شود و می توان با استفاده از آن تکیه گاهی برای تماشای فیلم داشت. در اطراف نشیمن نیز دو عدد دستگیره وجود دارد که باعث می شود در زمان استفاده از محصول به آن تکیه داد و از فضا لذت برد.


بازی با عروسک بادی

یکی دیگر از دلایلی که عروسک بادی در آن به کار رفته است به جز این که باعث ایجاد تکیه گاه می شود این است که کودکان در زمان بازی بتوانند از آن به عنوان وسیله بازی استفاده کنند و با توجه به بادی بودن آن از بروز خطرات نیز جلوگیری شود. این عروسک بادی طراحی جذاب دارد و بدنه مقاومی نیز دارد به همین دلیل است که در هر زمان می تواند قابل استفاده باشد و در دسترس کودکان قرار گیرد.


خرید 

به منظور خرید مبل بادی طرح کیتی اینتایم به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را در اسرع وقت خریداری نمایید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
50 کیلو گرم
طول
50 سانتی متر
عرض
63 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
جنس رویه
PVC مات
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...