مبل بادی قرمز شفاف اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 96 سانتی متر
  • عرض: 104 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی نارنجی شفاف محصولی جدید و با کیفیت ، از محصولات شرکت اینتایم می باشد نمایندگی محصولات بادی در ایران با گارانتی معتبر intex

مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم محصولی جدید و با کیفیت ، از جدیدترین محصولات شرکت اینتایم می باشد که با توجه به ضد آب بودن آن ، می توان از آن در همه ی محیط ها استفاده کرد . طول این مبل 96 سانتی متر ، عرض آن 104 سانتی متر و ارتفاع آن 88 سانتی متر می باشد . تحمل وزن 110 کیلوگرمی این مبل نیز باعث این می شود تا شما بتوانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید. دارا بودن سطح نشیمنگاه مواج ، وزن پایین 2.5 کیلوگرم و دارا بودن تکیه گاه دست بزرگ و کوچک از سایر ویژگی های این مبل بادی می باشد. جنس رویه و بخش کناری این مبل از پی وی سی شفاف و جنس کف آن از پی وی سی دولایه می باشد. این مبل در چهار رنگ مختلف آبی،نارنجی،مشکی و قرمز طراحی و تولید شده است که این مبل بادی رنگ قرمز آن می باشد . این محصول ا می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی قرمز شفاف اینتایم از مبل های بسیار دوست داشتنی فروشگاه اینتکس تهران می باشد که فروشگاه اینتکس به دلیل محبوبیت بسیار خوب و زیاد این محصول ، مبل بادی شفاف اینتایم را در رنگبندی های مختلفی موجود کرده است که طرفداران آن می توانند به سادگی مدل مد نظر خود را یافته و آن را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنند . توجه داشته باشید که مبل بادی قرمز شفاف اینتایم برای بزرگسالان طراحی شده است و می تواند یک مبل ایده آل و استاندارد برای آن ها باشد . در ادامه با نقد و بررسی که فروشگاه اینتکس تهران نسبت به مبل بادی قرمز شفاف اینتایم انجام داده است ، با ما همراه ما باشید .

ساخت و تولید مبل بادی قرمز شفاف اینتایم 

ساخت و تولید یک مبل از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا استاندارد بودن و راحتی بودن یک مبل و همچنین طبی بودن آن مرتبط به نحوه ساخت و چگونگی تولید محصول می باشد . بنابراین با توجه به تنوع بسیار بالای مبل های بادی بایستی به این نکته مهم توجه داشته باشید . با بررسی های انجام شده می توان گفت که مبل بادی قرمز شفاف اینتایم یک مبل طبی و راحتی است که شرکت اینتایم آن را تولید کرده است . 

شرکت اینتایم در کنار شرکت هایی همچون اینتکس و بست وی یکی از برترین برند های تولید کننده محصولات بادی می باشد که برای ساخت محصولات بادی خود همچون مبل های بادی به صورت کاملا مهندسی شده و تست شده محصولات خود را تولید می کند تا اینچنین نظر مشتریان را به سمت و سوی خود جلب کند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید از نظر آرگونومی ، این مبل بسیار شبیه به مبل های راحتی با پایه های چوپی است . 

ولی تفاوت عمده ای میان این مبل بادی با سایر مبل های بادی وجود دارد که ان هم بادی بودن این محصول است و برای تولید آن از هیچگونه پایه استفاده نشده است ، بلکه برای ساخت آن از یک سری لایه های ضخیم و مقاوم استفاده شده است که لایه های درونی آن انعطاف پذیری بیشتری را به مبل بادی بخشیده است و دوام محصول را چندین برابر کرده است . یک مبل بادی به خوبی می تواند انعطاف پذیری لازم را داشته باشد و در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد .

جنس بدنه مبل بادی قرمز شفاف اینتایم

از لایه های PVC برای تولید و ساخت مبل بادی قرمز شفاف اینتایم استفاده شده است و یکی از دلایلی که باعث شده است تا یک مبل بادی به خوبی بتواند وزن های بالا را تحمل کند استفاده از این جنس است ، انعطاف پذیری بی نظیر این جنس در کنار دوام خوب آن باعث شده است تا مبل بادی قرمز شفاف اینتایم به خوبی بتواند تا 110 کیلوگرم را تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برای مبل بادی پیش بیاید . 

این جنس ضد آب است و همچنین به واسطه ساختار بادی که دارد ، قابلیت استفاده از سفر را نیز پیدا کرده است . برای استفاده از این محصول در سفر نیز نگران نباشید ، زیرا می توانید با خیالی راحت آن را در برابر نور آفتاب نیز استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن محصول بادی باشید . این جنس طول عمر بالایی را دارد ولی نیازمند مراقبت و نگهداری نیز می باشد .

نحوه استفاده و مراقبت از مبل بادی قرمز شفاف اینتایم

برای استفاده شما می توانید تنها محصول را به سادگی راه اندازی کنید و از آن استفاده کنید . برای راه اندازی می توانید از پمپ های باد استفاده کنید که بهترین آن ها پمپ های باد دستی هستند که نیازی به برق ندارند . پس از راه اندازی از طریق دریچه باد محصول ، می توانید از مبل بادی استفاده کنید که کار بسیار راحتی است . ولی توجه کنید که محل مناسبی را برای قرار گیری مبل بادی در نظر بگیرید و سطح زمین را تمیز کنید .

وجود سنگ ریزه ، زباله های تیز و برنده بر روی زمین می تواند منجر به آسیب دیدن محصول بادی شود . بنابراین در صورتی که از مبل بادی قرمز شفاف اینتایم در بیرون از خانه استفاده می کنید از یک زیرانداز کمک بگیرید . همچنین توجه داشته باشید که این محصولات بادی قابلیت تعمیر دارند و با استفاده از برچسب تعمیرات می توانید این کار را انجام دهید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
96 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
88 سانتی متر
جنس رویه
PVC شفاف
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای تکیه گاه دست بزرگ و راحت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...