مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 96 سانتی متر
  • عرض: 104 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم محصول سایت رسمی intex تهران و مرکز فروش محصولات بادی و مبل بادی اینتکس و bestway با قیمت ارزان

مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم محصولی جدید و با کیفیت ، از جدیدترین محصولات شرکت اینتایم می باشد که با توجه به ضد آب بودن آن ، می توان از آن در همه ی محیط ها استفاده کرد . طول این مبل 96 سانتی متر ، عرض آن 104 سانتی متر و ارتفاع آن 88 سانتی متر می باشد . تحمل وزن 110 کیلوگرمی این مبل نیز باعث این می شود تا شما بتوانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید. دارا بودن سطح نشیمنگاه مواج ، وزن پایین 2.5 کیلوگرم و دارا بودن تکیه گاه دست بزرگ و کوچک از سایر ویژگی های این مبل بادی می باشد. جنس رویه و بخش کناری این مبل از پی وی سی شفاف و جنس کف آن از پی وی سی دولایه می باشد. این مبل در چهار رنگ مختلف آبی،نارنجی،مشکی و قرمز طراحی و تولید شده است که این مبل بادیرنگ نارنجی آن می باشد . شما می توانید ان محصول را با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید.

مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم نمونه دیگری از سری مبل های بادی طراحی شده به صورت شفاف برند اینتایم می باشد که ساختار بی نظیر آن باعث شده است تا تمامی رنگ های آن از محبوبیت بالایی برخوردار باشد . به همین علت نیز فروشگاه اینتکس تهران مدل های پر فروش این برند را در فروشگاه موجود کرده است تا مشتریان گرامی بتوانند به راحتی آن را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنند . در ادامه مطلب نیز قصد داریم تا به نقد و بررسی بیشتر این مدل پرداخته و شما را با خصوصیات این محصول ، همچون نوع تولید و طراحی محصول ، ویژگی های آن ، جنس بدنه ، نحوه مراقبت و استفاده از مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم را به شما عزیزان معرفی کنیم .

تولید و طراحی مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم

تولید و طراحی مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم شبیه به یک مبل راحتی است که از ساختاری ابری و پایه های چوبی تشکیل شده است ، ولی مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم طراحی کاملا بادی داشته و از هیچ نوع جسم سختی در درون آن استفاده نشده است و ساختار پایه های آن نیز کاملا به صورت بادی است ، به گونه ای که طراحی شفاف آن کاملا بیانگر این موضوع می باشد . حال شاید با خود این سوال را داشته باشید که آیا مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم کیفیت بالایی دارد و می تواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند ؟

توجه داشته باشید که شرکت اینتایم از با سابقه ترین شرکت ها در این زمینه بوده و تولیدات بسیار عالی را داشته است و این محبوبیت بالا به دلیل تولیدات با کیفیت آن است . اینتایم سعی بر این داشته است تا با استفاده از لایه های ضخیم و همچنین طراحی چند لایه با ساختار های درونی ، مبل بادی را با کیفیت بسیار خوبی تولید کند که در این زمینه نیز کاملا موفق بوده است . همانطور که در بخش مشخصات ذکر شده است ، مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم به خوبی می تواند تا 110 کیلوگرم را تحمل کند که تحمل وزن بسیار عالی خواهد بود .

ویژگی های جنس مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم

برای ساخت و تولید مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است که این لایه کیفیت مطلوب را به مبل بخشیده است و مهم ترین عامل در انعطاف پذیری بالای مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم و همچنین تحمل وزن بالای آن است . این مبل بادی به دلیل ساخته شدن از جنس پی وی سی به خوبی می تواند در برابر رطوبت مقاوم باشد و نور آفتاب نیز هیچگونه صدمه ای را به محصول وارد نخواهد کرد ، از این رو به راحتی و بدون نگرانی می توان از محصول در سفر ها استفاده کرد . 

نکته قابل توجه در رابطه با پی وی سی انعطاف پذیری و حالت پذیری خوب آب است که تولید کننده این محصول یعنی اینتایم با طراحی بی نظیر و ساختار برجسته و مواج گونه روی مبل و تکیه گاه آن ، مبل بادی را بسیار نرم و راحتی تولید کرده است تا هر فرد در هنگام استفاده از محصول ، احساس خوشایندی را داشته باشد و در صورت استفاده مداوم فشاری را در کمر و همچنین نشیمنگاه احساس نکند . 

مراقبت و نگهداری مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم

قبل از خرید مبل بادی بایستی به این نکته توجه داشته باشید که این محصولات ساختاری بادی دارند و نیازمند مراقبت هستند ، از این رو اگر به خوبی از مبل بادی نمی توانید نگهداری کنید ، آن را خریداری نکنید ، ولی اگر شخصی هستید که به خوبی از این محصولات نگهداری و استفاده می کنید ، بدانید که خرید مبل بادی نارنجی شفاف اینتایم برای شما بسیار لذت بخش و دوست داشتنی خواهد بود و می توانید ساعت ها بدون اینکه خسته شوید از مبل بادی استفاده کنید . در صورت نگهداری صحیح سال های سال این مبل بادی برای شما کارایی خواهد داشت ، زیرا طول عمر آن بالا بوده و حتی در صورت آسیب دیدن نیز قابلیت تعمیر دارد .

نوع
خانگی
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
96 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
88 سانتی متر
جنس رویه
PVC شفاف
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای تکیه گاه دست بزرگ و راحت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...