مبل بادی پشتی دار

intex 68585

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 173 سانتی متر
  • عرض: 81 سانتی متر
1,810,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی پشتی دار محصول شرکت اینتکس در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس با قیمت ارزان و اسال به تمام نقاط کشور

مبل بادی جدید اینتکس دارای تکیه گاه و جزو محصولات با کیفیت و جذاب  شرکت intex می باشد. جنس رویه ی این مبل بادی از pvc چرم می باشد و تا 110 کیلوگرم میتواند وزن را تحمل کند .ابعاد این مبل نیز ( طول : 173 سانتی متر-عرض : 81 سانتی متر-وارتفاع : 91 سانتی متر) می باشد.جنس کف این مبل هم از pvc  دولایه می باشد که باعث دوام بیشتر این محصول می شود.همچنین سطح مبل بادی مواج می باشد که باعث راحتی و حس آرامش بیشتر شما استفاده کنندگان عزیز می شود.

مبل بادی پشتی دار از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است. این محصول به دلیل طراحی بسیار زیبا و منصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین مبل های بادی در سال 2018 تبدیل شود. ساختار این مبل بادی به صورتی ست که دارای نشیمنگاه بزرگی بوده و می توان پای خود را بر روی آن قرار داد و به صورت تخت نیز از ان استفاده کرد. سطح و قسمت پشتی آن نیز به صورت مواج طراحی شده است که دراای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن هنگامی که بر روی آن هستید جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت. 

ابعاد، وزن و تحمل وزن مبل بادی :

همانطور که می دانید مبل های بادی دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به مبل های ثابت می باشند که یکی از این مزیت ها این است که این مبل بادی دارای ابعادی استاندارد بوده که نسبت به مبل های ثابت فضای کمتری را درون منزل اشغال می کند و می توان از ان در هر قسمت از منزل استفاده نمود. این مبل بادی در ابعادی از جمله طول: 173 سانتی متر، عرض: 81 سانتی متر و ارتفاع: 91 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 110 کیلو گرم بوده و دارای وزن 3.7 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از مبل های ثابت بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. همچنین بسته بندی این مبل بادی بسیار کوچک بوده که با کمترین اشغال فشا درون صندوق عقب ماشین جای گرفته و می توانید آن را با خود به راحتی به مسافرت برید تا در محیط دلخواهتان از ان استفاده نمایید. 


جنس و کیفیت بدنه مبل بادی :

یکی از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید مبل بادی بایستی به ان توجه بسیاری نمود. مبل های بادی به دلیل این که به طور مستقیم با پوست انسان در تماس هستند بایستی دارای مر غوب ترین جنس و مواد اولیه باشند تا هیچ گونه ضرری به پوست انسان وارد نکنند. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش چرم بوده که این روکش سبب بالا رفتن مقاومت آن شده و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. قسمت کف این محصول نیز از وینیل دو لایه بوده که استحکام بالایی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. از این مبل بادی می توان درون منزل، محل کار، اتاق خواب و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، مطالعه و استراحت استفاده نمود.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این مبل بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که برای تهیه آن می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و در قسمت پمپ بادی از انواع این پمپ ها دیدن کرده و در هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری نمایید. ابتدا مبل را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. درب دریچه هوای مبل را باز کرده و نازل پمپ را در ان قسمت قرار می دهید. سپس شروع به باد زدن مبل توسط پمپ می کنید. پس از این که مبل به اندازه کافی باد شد، پمپ را از آن جدا نموده و درب دریچه هوای مبل باید را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید. 


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه مبل بادی جلو گیری نمایید.
  • مبل بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کنید.
  • بیش از اندازه به مبل بادی باد نزنید.
نوع
خانگی ، سفری
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
173 سانتی متر
عرض
81 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
جنس رویه
PVC چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
نوع مبل
یک نفره شیبدار بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.7 کیلوگرم
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

باندد

391 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...