مبل بادی کمپینگ دو نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 250 کیلو گرم
  • طول: 148 سانتی متر
  • عرض: 95 سانتی متر
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کمپینگ دو نفره برای روی چمن و سنگریزه با روکش مخملی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

مبل بادی کمپینگ دو نفره محصولی بی نظیر و فوق العاده می باشد که طبق استاندارد های جهانی تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . محصول فوق دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در مان استفاده احساس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول را می توانید با یک پمپ باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . شرکت اینتکس برای رضایت بیشتر مشتریان خود مهلت تست 48 ساعته بروی محصولات خود قرار داده تا شما بتوانید بک خرید مطمئن را تجربه نمایید . این محصول با توچه به ابعاد مناسبی که دارد قابل استفاده برای دو نفر همزمان می باشد و همچنین این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . از مهمترین مزیت این محصول می توان به تکیه گاه بلند آن اشاره کرد که باعث راحتی این محصول می شود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی کمپینگ چرمی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

مبل بادی کمپینگ دو نفره از سری مبل های بادی با کیفیت و مدرن می باشد که به تازگی و در رنگبندی های زیبا و جذابی روانه بازار شده است . در فروشگاه اینتکس با توجه به استقبال های گسترده ای که از این محصول به حساب آمد ، آن را در رنگبندی های متنوع برای مشتریان فراهم آوردیم . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

مبل های بادی با توجه به ظرفیتی که دارند دارای ساختار های تقریبا یکسانی می باشند . این مبل بادی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای نشیمنگاهی مواج به همراه تکیه گاهی نسبتا بلند می باشد که کمر را به خوبی در بر می گیرد و این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . سطح مواج این مبل بادی باعث شده است که گردش هوا به خوبی میان بدن و سطح مبل صورت گرفته و مانع از تعریق بدن در هنگام نشستن شود . لازم به ذکر است که در صورت در خواست شما عزیزان پس از خرید برای شما یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل در بدنه محصول می توانید از آن به منظور رفع مشکل استفاده نمایید . همچنین این مبل بادی می تواند یکی از بهترین گزیه ها برای استفاده در اتاق های خواب و یا پذیرایی باشد . شایان ذکر است که راه اندازی این مبل بادی توسط تمامی پمپ های بادی دستی و برقی امکان پذیر است .

در بخش های مختلف این مبل بادی به منظور بالا بردن قدرت استحکام و راحتی از جنس های مختلفی استفاده شده است تا راحتی کامل را برای شما فراهم آورد . این مبل بادی دارای سطح نشیمنگاه و تکیه گاهی از جنس پی وی سی مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز است . همچنین در بخش های کناری و کف این محصول به دلیل فشار بالایی که به آن ها وارد می شود از پی وی سی سه لایه استفاده شده است که استحکام بالا را برای شما فراهم می آورد و از همین رو قابلیت تحملی وزنی بالغ بر 250 کیلو گرمی را دارد که فراتر از استانداردهای جهانی می باشد .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن : قابلیت تحمل وزن یکی از اصلی ترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید مبل بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . این مبل بادی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 250 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت دو نفره ای که دارد بسیار ایده آل است . همچنین ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 148 سانتی متر ، عرض : 95 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استراحت دو نفر به صورت همزمان فراهم می آورد . لازم به ذکر است که وزن این مبل بادی برابر با 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به کم حجم بودن در زمانی که خالی از باد است به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی : این مبل بادی یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین مبل های بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد که در همان ابتدای ورود به بازار با توجه به ظاهر زیبا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . جنس رویه این مبل بادی از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد و در بخش های کناری وکف آن از پی وی سی طرح چرم سه لایه استفاده شده است . شایان ذکر است که راه اندازی این مبل بادی توسط تمامی پمپ های بادی دستی و برقی امکان پذیر است . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 250 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت دو نفره ای که دارد بسیار ایده آل است . شایان ذکر است که راه اندازی این مبل بادی توسط تمامی پمپ های بادی دستی و برقی امکان پذیر است . مبل بادی دو نفره چرمی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
250 کیلو گرم
طول
148 سانتی متر
عرض
95 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...