مبل بادی یک نفره با طرح Bruins

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 107 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره طرح گل یکی از مبل های بادی جدید نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیما ارزان ارسال به تمام کشور  در سایت intex تهران

مبل بادی یک نفره با طرح Bruins یکی از مبل های بادی بسیاب خوب و با کیفیت تولید شده می باشد که طراحی آن از محصولات سنتی و قدیمی الگو برداری شده تا حس کلاسیک بودن به شما منقل شود. در نگاه اول این کالا به هیچ عنوان مشابه محصولات بادی نبوده و بیشتر به مبل های چرمی و چوبی شباهت دارد. قسمت دسته های مبل به صورت گرد طراحی شده و پشتی آن با وجود مربعی بودن تا حدودی گوشه های گردی دارد. نشیمنگاه و پشتی نیز حالت طرح دار و چرمی است. با این نوع ساختار محصول تا حد ممکن از تعرق جلوگیری می کند و می توان آن را به صورت طولانی مدت استفاده کرد. برتری این مبل بادی در مقایسه با سایر مبل های سنتی امکان حمل و نقد و جابجایی ان در کنار وزن کم می باشد که با توجه به وجود آنها می توانید باد مبل را خالی کرده و در مدت زمان بسیار کوتاهی مبل را باد کرده و دوباره استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی یک نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

مبل بادی یک نفره با طرح Bruins را می توان به عنوان یک مبل بادی بی نظیر و طبی دانست که برای سنین بزرگسال طراحی شده است و می تواند به عنوان یک بستر و یک نشیمنگاه عالی برای شما افرادی که مدت زمان زیادی را در حالت نشسته هستید ، خواهد بود . با استفاده از مبل های بادی شما می توانید مدت زمان زیادی را بنشینید بدون اینکه فشاری به اندام هایتان وارد شود و موجب ناراحتی شما گردد . این محصول قابل استفاده برای تمامی سنین بوده و می توانید با استفاده از آن به مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون ، بازی های رایانه ای و ... بپردازید . توجه داشته باشید که این محصول از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشد که می توان به قابلیت جابجایی آن اشاره نمود که به واسطه وزن کمی که دارد ، به سادگی می توانید محصول خود را برداشته و جابجا کنید و در هر جایی از خانه که دلخواه شماست از آن استفاده نمایید . 

طراحی و ساخت مبل بادی یک نفره با طرح Bruins

طراحی و ساخت مبل بادی یک نفره با طرح Bruins را در تصویر مشاهده می کنید که حالتی اسپورت گونه داشته و ارتفاع نشیمنگاهی آن نسبتا کم و طول نشیمنگاه زیاد می باشد ، از این رو شما می توانید در حالت نیمه دراز کش از مبل بادی یک نفره با طرح Bruins استفاده کنید ، به طوریکه زانو های شما خیلی خم نشده و می توانید مدت زمان بیشتری را استراحت کنید . با وجود تکیه گاه و دستگیره های بادی که در بغل مبل بادی یک نفره با طرح Bruins وجود دارد ، شما می توانید فرم بهتری را برای نشستن داشته باشید . از سایر ویژگی ها و خصوصیات ساختاری که شرکت اینتکس به بهترین شکل از آن برای تولید مبل بادی یک نفره با طرح Bruins استفاده کرده است می توان به رویه مواج و برجسته محصول اشاره نمود که انعطاف پذیری سطح مبل را دوچندان نموده است تا اینچنین بتوانید برای مدت زمان طولانی تری استراحت کنید .

جنس مبل بادی یک نفره با طرح Bruins

برای ساخت و تولید مبل بادی یک نفره با طرح Bruins از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است که یکی از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی به شمار می آید ، این جنس به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد به همین دلیل است که قابل استفاده برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان نیز می باشد از سایر ویژگی ها و خصوصیات این جنس می توان به ضد آب بودن آن اشاره نمود که در صورت خیس شدن نیز صدمه ای نخواهد دید . البته شرکت اینتکس برای مبل بادی یک نفره با طرح Bruins یک روکش از جنس جیر در نظر گرفته است که استفاده از آن باعث شده است تا سطح مبل بادی بسیار نرم و لطیف باشد . این جنس می تواند از تعریق بدن نیز به خوبی جلوگیری کند . 

نحوه راه اندازی مبل بادی یک نفره با طرح Bruins

برای راه اندازی مبل بادی یک نفره با طرح Bruins شما می توانید به جهت سریع تر شدن روند راه اندازی از پمپ های باد استفاده کنید که بهترین مدل از نظر فروشگاه اینتکس تهران برای راه اندازی مبل بادی این است که از پمپ های باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق نداشته و به خوبی و با سرعت بالا می تواند مبل بادی یک نفره با طرح Bruins را راه اندازی کند . پمپ های باد دستی دارای چند نازل هستند که می توانید با تغییر مبدل ها ، با توجه به دریچه باد این محصول ، به راحتی مبل بادی یک نفره با طرح Bruins را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که نباید میزان باد خیلی زیاد از حد باشد که این مورد می تواند سبب آسیب دیدن محصول بادی شود .

مراقبت و نگهداری از مبل بادی یک نفره با طرح Bruins

بهتر است که مبل بادی را در یک محل مناسب قرار دهید و اگر قرار است از آن در محیط های بیرون از خانه استفاده کنید ، توصیه می کنیم که از زیرانداز ها استفاده کنید تا صدمه ای به محصول بادی وارد نشود . این محصولات قابل تعمیر نیز می باشند  بنابراین اگر بدنه مبل بادی یک نفره با طرح Bruins آسیب دید و سوراخ شد می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات به خوبی آن را تعمیر نمایید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
107 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
مناسب سنین بزرگسالی
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...