مبل بادی یک نفره شیشه ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 94 سانتی متر
  • عرض: 74 سانتی متر
1,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره شیشه ای از سری محصولات زیبا و منحصربه فرد شرکت جیلونگ می باشد که در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان عرضه میشود

مبل بادی یک نفره شیشه ای از سری محصولات زیبا و منحصربه فرد شرکت جیلونگ می باشد که از ویژگی های بسیاری بهره می گیرد. این مبل بادی ر نوع خانگی،سفری طراحی و تولید شده است و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد. طول این مبل بادی 94 سانتی متر ، عرض آن 74 سانتی متر و ارتفاع مبل 75 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد تحمل وزنی برابر 100 کیلوگرم را دارا است. جنس رویه این مبل از پی وی سی مخمل ، جنس بخش کناری از پی وی سی شفاف و جنس کف آن از پی وی سی شفاف دو لایه می باشد که باعث افزایش مقاومت این محصول می شود . این مبل بادی را می توانید با کمترین و ارزانترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی یک نفره شیشه ای محصولی بسیار شیک و دوست داشتنی می باشد که طراحی بی نظیری داشته و به واسطه ساختار شیشه ای خود نمونه ای از مبل های بادی فانتزی تبدیل شده است که طرفداران زیادی را نیز پیدا کرده و توانسته یکی از پر فروش ترین مبل بادی فروشگاه اینتکس ایران تبدیل شود . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید مبل بادی یک نفره شیشه ای در سه رنگ آبی ، زرد و قرمز تولید شده است که هر فردی با توجه به سلیقه خود می تواند آن ها را خریداری کند . 

از جمله مشخصه هایی که بایستی قبل از خرید و انتخاب مبل بادی توجه داشته باشید ، رده سنی مبل بادی می باشد . این مبل های بادی برای استفاده نوجوانان طراحی شده است و با توجه به ابعادی که دارد شاید برای استفاده بزرگسالان خیلی کارایی خاصی نداشته باشد . با این وجود به خوبی می تواند این مبل بادی تا 100 کیلوگرم را تحمل کند ، بنابراین با توجه به ابعادی که این مبل بادی دارد ، حتی اگر بزرگسال هستید ولی جثه کوچکی دارید ، می توانید از مبل بادی یک نفره شیشه ای استفاده کنید . 

ابعاد این مبل بادی در جدول مشخصات آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . این مبل بادی دارای طولی 94 سانتی متری و عرض 74 سانتی متری می باشد که ارتفاعی 75 سانتی متری نیز دارد ، بنابراین می توانید با سنجش این ابعاد و آناتومی بدن و قد خود ، آن را خریداری کنید . از ویژگی های ساختاری این مبل بادی می توان به طراحی شیشه ای آن اشاره کنیم که محصول را بسیار دوست داشتنی کرده است . 

برای تولید و ساخت مبل بادی یک نفره شیشه ای از لایه های رنگی و شفاف پی وی سی استفاده شده است ، لایه های شفاف این مبل بادی که سبب شیشه ای شدن آن گردیده است نیز به واسطه لایه های بسی رنگ و شیشه ای pvc می باشد . این لایه ها بسیار ضخیم و با دوام بوده و حتی با وجود شیشه ای بودن خود نیز می بینیم که قادر است تا به راحتی تا 100 کیلوگرم را نیز تحمل کند . بنابراین این ویژگی خوب می تواند بیانگر کیفیت بالای پی وی سی و البته نوع طراحی بی نظیر و ساختار لایه لایه آن اشاره کرد .

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، مبل بادی یک نفره شیشه ای طراحی لایه لایه داشته و یک دست نیست ، زیرا این طراحی می تواند موجب ایجاد لایه های درونی شود که در نتیجه باعث می شود که مبل بادی به خوبی بتواند وزن های بالا را نیز تحمل کند . در بخش های رنگی این مبل بادی نیز از لایه های جیر استفاده شده است ، این لایه ها به دلیل زیبایی و همچنین لطافت خاصی که به سطح مبل بادی می بخشد ، کارایی بسیار زیادی را در صنعت محصولات بادی پیدا کرده است و در تولیدات اغلب محصولات بادی همچون مبل بادی ، تشک بادی ، تخت بادی و کاناپه بادی از آن استفاده های زیادی می شود . 

استفاده از این لایه همچنین می تواند خاصیتی ضد تعریقی را به مبل بادی ببخشد و حس خوشایندی را نیز در برخورد با آن به شما انتقال دهد . برای استفاده از این محصول بادی نیاز است تا در ابتدا با استفاده از پمپ باد و یا هر روش دیگری محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . ابعاد کوچکی که مبل بادی یک نفره شیشه ای قبل از راه اندازی دارد ، می تواند به شما اجازه دهد تا به آسانی آن را در مسافرت ها نیز به همراه داشته باشید . 

هر چند این سبک بودن در خانه نیز کارایی داشته و شما می توانید از آن در هر جایی از خانه استفاده کنید . شما عزیزان و دوست داران مبل بادی شیشه ای می توانید با قیمت ارزان و با ضمانت اصالت و سلامت کالا ، آن را از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید . همچنین می توانید خرید های خود را به صورت حضوری نیز انجام دهید . 

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
94 سانتی متر
عرض
74 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC شفاف دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
سطح نشیمنگاه مواج گرد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...