مبل بادی یک نفره kathmandu

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره کتماندو به رنگ قرمز نمایندگی محصولات بادی در ایران و فروشگاه مرکزی مبل بادی اینتکس و bestway با قیمت ارزان

مبل بادی یک نفره 2013 شرکت کتماندو یکی از جدیدترین ساخته های این شرکت است که  با طراحی زیبا و حرفه ای نشیمنگاه و پشتی در رنگ قرمز عرضه شده است.این محصول دارای  روکشی در تمام سطح بدنه میباشد که از جنس PVC بوده و تحمل فوق العاده ای در برابر فشار دارد و با وزن 1.5 کیلوگرمی که دارد علاوه بر اینکه میتوان آن را به راحتی جابجا کرد میتواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند که این وزن طبق اعلام رسمی شرکت میباشد و تحمل آن به کمی بیشتر از آن نیز میرسد. ابعاد این محصول بسیار مناسب و برای استفاده در منزل در نظر گرفته شده استو دارای 105 سانتیمتر ارتفاع ،65 سانتیمتر عرض و 105 سانتیمتر طول میباشد. جنس داخلی از pvc بوده که دوام و قدرت بالایی داشته و  کیفیت بالا و راحتی و آرامش مبل بادی اینتکس مشتریان زیادی را به خود جلب کرده  است و مورد پسند جوانان خوش سلیقه برای منازل زیبا و ویلاهای لوکس می باشد. این محصول با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . 

مبل بادی یک نفره kathmandu

مبل بادی یک نفره kathmanduیکی دیگر از بهترین محصولاتی می باشد که امروزه در دسترس افراد قرار گرفته و باعث رضایت مندی آن ها شده است. این مبل بادی دارای بدنه ای گرد می باشد که وزن کمی داشته و ابعاد آن نیز کوچک است. به همین دلیل است که کاربرد های زیادی دارد و می توان آن را در محل های مختلف مورد استفاده قرار داد. مبل بادی دارای رویه دو رنگ است به طوری که زیبایی ظاهری را نیز برای محصول ایجاد می کند. همچنین این رویه دو رنگ دارای دو جنس مختلف می باشد تا در زمان استفاده راحتی و آسایش را برای افراد داشته باشد. مبل بادی گرد رویه ای مواج دارد که به حالت خمیده این بخش ها ایجاد شده است تا در زمان مصرف حس خوشایندی نصیب افراد شود. مبل بادی زیبایی نیز دارد تا افرادی که طرفدار محصولات زیبا و خاص هستند بتوانند با این محصول به خاسته خود برسند و آن را در دکور خانه به کار ببرند. برای خرید و استفاده از این مبل بادی به مطالب زیر مراجعه کنید.


پشتی منحنی

یکی از بخش های مهم مبل بادی پشتی است که در این محصول به کار رفته است و در طراحی آن نیز استفاده شده است. این پشتی در واقع بر روی قسمتی از بدنه قرار گرفته است و کمی منحنی می باشد. این منحنی موزون و خاص حالتی را ایجاد کرده است که افراد به راحتی بتوانند به آن تکیه دهند و در زمان استفاده از محصول شرایط راحتی را تجربه نمایند. به همین جهت به این صورت طراحی شده است. بخشی از نشیمن که در قسمتی از محصول وجود دارد به این پشتی متصل است تا استفاده از آن راحت شده و بتوان بدون جدا سازی محصول از این بخش کاربرد های مختلف را به دست آورد. علاوه بر آن پشتی رویه مخمل دارد که رنگ قرمزی نیز برای آن در نظر گرفته شده است و با آن در زمان تکیه دادن نرمی و لطافت بسیار زیادی حس می شود. خود تکیه گاه خمیده و بادی است به طوری که در زمان نشستن و تکیه داده منعطف بودن و نرمی آن به وضوح حس می شود تا با خیالی آسوده به استراحت پرداخت و از محیط لذت برد.


ارتفاع مناسب و لازم از سطح

مبل بادی را می توان بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار داد. یکی از این سطوح سطح زمین منزل شما می باشد که مانند وسایل دیگر بر روی آن قرار گرفته و در دکور استفاده می گردد. همچنین این سطح دارای سفتی و استحکام مورد نظر می باشد که باعث ثابت بودن محصول بر روی آن می شود. اما در برخی موارد که محصول را در فضاهای باز مورد استفاده قرار می دهید مانند حاشیه استخر ها می توان از این بدنه منحصر به فرد برای جلوگیری از حرکت و جا به جایی محصول استفاده کرد. به عبارت دیگر مبل بادی به گونه ای طراحی شده است تا از حرکت و جا به جایی در محیط های لغزنده و صاف جلوگیری شود و محصول به حالت ساکن در محل قرار گیرد. این مبل بادی نیز دارای کف دو لایه می باشد که در زمان استفاده در این محل ها استحکام خاصی را ایجاد می کند تا با آن بتوان مدت زمان بیش تری بر روی سطوح قرار گرفت و به استراحت پرداخت.


فرورفتگی بخش نشیمن

یکی از مزیت هایی که با استفاده از این مبل بادی رخ داده است وجود نشیمن راحت و نرم می باشد که وسط محصول قرار دارد و دارای محکم بودن و استحکام بالایی می باشد. این نشیمن را می توان به عنوان بخشی برای استراحت در نظر داشت تا افراد ساعت های بیش تری را با آن بگذرانند و به تماشای محیط اطراف در بیرون مشغول باشند. مبل بادی رویه ای مواج دارد به طوری که در این بخش نیز مواج بودن ایجاد شده است تا راحت تر و بهتر به سرگرمی مشغول شد.


خرید 

برای خرید مبل بادی یک نفره Kathmandu همین حالا به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...