مبل بادی 1 نفره بست وی

کد bestway 75052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 112 سانتی متر
  • عرض: 112 سانتی متر
1,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی 1 نفره بست وی نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش مبل بادی

مبل بادی 1 نفره بست وی محصولی جدید و بسیار شیک و جذاب می باشد که مناسب برای هر سنینی بوده و می توان در هر شرایطی از آن استفاده کرد . جنس بدنه ی پی وی سی آن موجب استحکام بیشتر مبل در برابر فشار و ضربه شده است و همچنین روکش تمام مخمل آن زیبایی و لطافت خاصی به مبل بخشیده است . مبل بادی یک نفره بست وی قادر به تحمل کردن وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم می باشد که برای یک مبل تکنفره بسیار مناسب می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا خرید آن می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید.

مبل بادی یک نفره: بست وی به عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان محصولات بادی همواره کالا های بسیار با کیفیتی را در رده های مختلف تولید و به بازار عرضه کرده است که هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد خاص خود را داشته اند. یکی از این محصولات مبل بادی است که با تکیه بر تجریبات این شرکت و رعایت جدید ترین و بهترین استاندارد ها میسر شده است. بخش اصلی بدنه این تا حدودی یک تکیه بوده و پشتی و نشیمنگاه آن به هم ادغام شده اند که باعث افزایش طول عمر آن می شود. علاوه بر این می توان گفت که این کالا مناسب استفاده در محیط های رسمی نیست و بهتر است بیشتر آن را در جمع خانواده و یا دوستانتان استفاده کنید. در ادامه قصد داریم توضیحات کاملی در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی

ظاهر این مبل بادی از لایه های و رنگ بندی بسیار زیبایی تشکیل بهره می برد که منجر به تولید محصولی منحصر به فرد شده است. بخش اصلی بدنه این مبل  همانطور که در بند اول به آن اشاره کردیم به صورت یک تکه می باشد و ساختار مناسبی دارد. این کالا در دسته مبل های بادی توپی قرار میگیرد. توپی که دو قسمت بالایی و پایینی آن برای حفظ تعادل حفره ای قرار داده شده. حفره پایینی برای ثابت نگه داشتن مبل است و دارای بخش گودی می باشد که در مبل های بادی با نشستن شخص بر روی مبل هوای جمع شده در این بخش تخلیه شده و از تکان خوردن های نا خواسته جلوگیری می کند. بخش رویه نیز متفاوت بوده و پشتی و نشیمنگاه آن یک تکه شده است. بدنه این مبل رنگ آبی داشته و می تواند برای استفاده آقایان، بانوان و سنین پایین نیز کاملا مناسب و کاربردی باشد. 

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی این محصول کاملا استاندارد بوده و با جدید ترین محصولات بازار توانایی رقابت دارد. طول و عرض این محصول تقریبا مشابه هم بوده و 112 سانتی متر می باشد. که برای یک مبل یک نفره بزرگسال کاملا مناسب است. ارتفاع مبل نیز از سطح زمین حدود 66 سانتی متر است که تا بالاترین قسمت تکیه گاه آن بوده و نشیمنگاه آن ارتفاع کمتری دارد. این کالا با وزن یک و نیم کیلوگرمی که دارد می تواند تا وزن 90 کیلوگرم را به سادگی تحمل کند و بسته بندی آن نیز بسیار کوچک است. به همین منظور می توانید در زمان مورد نیاز با خالی کردن باد مبل آن را در ساک حمل و یا کوله پشتی قرار داده و به سادگی حمل کنید. 

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این محصول دارای لایه های ضخیم و مقاومی است که باعث متمایز شدن آن در برابر هم رده هایش می شود. اما از محصولات رده بالا بدنه ضعیف تری دارد. و جنس آن مشابه کاناپه های بادی بست وی می باشد که در سه رنگ تولید شده اند. قسمت رویه و دیواره ها تماما از جنس مخمل تشکیل شده اند که با ساختار مواج رویه آن منجر به تولید محصولی کاملا ضد تعریق شده است. در استفاده های معمولی و در صورت عدم برخورد شئ تیز هیچ صدمه ای به بدنه این کالا وارد نخواهد و فشار تا وزن اعلام شده را به سادگی تحمل می کند. قسمت زیرین نیز که فشار بیشتری را متحمل می شود از دو لایه ضخیم تر در مقایسه با سایر قسمت های بدنه بهره می برد که برای طولانی مدت کاملا مناسب است. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این کالا ابتدا محل مشخصی که عاری از هرگونه شئ تیز باشد را بیابید. در ادامه مبل را از بسته بندی آن خارج کرده و در محل مناسبی که آماده کرده اید پهن کنید. پس از آن با استفاده از پمپ های باد برقی و یا دستی که در صورتی که پیش از این آن را تهیه نکرده اید می بایست به صورت جداگانه همراه این محصول خریداری کنید باد کنید. دریچه های متوسط و کوچک پمپ های باد دستی و یا برقی به سادگی با این محصول همخوانی دارند و می توانید از یکی از آنها بهره بگیرید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
112 سانتی متر
عرض
112 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...