مبل دو نفره بادی طرح خالدار

کد bestway 37116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 200 کیلو گرم
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل دو نفره بادی طرح خالدار در سایت آنلاین فروش محصولات بادی intex و بست وی با قیمت ارزان در ایران و با گارانتی و ضمانت معتبر اینتکس

مبل بادی دو نفره طرح خالدار از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه بست وی می باشد ، این مبل بادی در نوع خانگی تولید می شود و توانسته است نظر خریداران را به خود جلب کند ، این محصول دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این مبل بادی دو نفره 150 سانتی متر ، عرض آن 85 سانتی متر و ارتفاع این ین مبل بادی 53 سانتی متر می باشد. جنس رویه این مبل از پی وی سی مخمل ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که دارای مقاومت بالایی می باشد ، با توجه به این ابعاد و نوع جنس این مبل تحمل وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را نیز دارد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن فرمایید.

مبل دو نفره بادی طرح خالدار

مبل دو نفره بادی طرح خالدار دارای یک بدنه با قابلیت های فراوان می باشد و می تواند در طولانی مدت بهترین شرایط را برای افراد ایجاد سازد. در نتیجه نرم ترین نشیمن با طول عمر بالا نصیب افرادی می شود که تمایل به داشتن مبل بادی دارند و از داشتن آن لذت می برند. مبل بادی مد نظر ظرفیت دو نفره دارد از این رو باید در محلی مناسب قرار بگیرد و از وجود آن بهره مند شوند. افرادی که این محصول را خریداری می کنند می توانند آن را با خود در مسافرت ها نیز به همراه داشته باشند و یا آن را در باغ و ویلای خود نصب کنند تا در شرایط لازم از آن نهایت بهره برداری را به عمل آورند. در نتیجه پر کاربرد ترین محصول بادی از نظر استفاده کنندگان و خریداران مبل بادی مد نظر بوده است و دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد. رویه این محصول نیز دارای جذابیت است تا افراد با مشاهده آن تمایل به خرید محصول را داشته باشند. در واقع محصولات پر فروش می باشند که در جذابیت تمام طراحی و تولید شده باشند و بتوانند بهترین موقعیت را برای علاقه مندان ایجاد سازند. داشتن این مبل بادی به افراد امکان راحت بودن را می دهد و می تواند جذاب محسوب شود. اطلاعاتی در مورد این مبل بادی آمده است که درزیر خلاصه شده است و باید قبل از خرید آن ها را مطالعه نمود.


توصیف کوتاهی از ظاهر محصول

این مبل بادی در واقع دارای ابعاد بزرگی است که می تواند به راحتی برای دو فرد استفاده شود در نتیجه رویه ای بزرگ به شکل مستطیل دارد و می تواند با این رویه افراد را به راحتی بر روی خود جای دهد. این بخش نشیمن بوده است و دارای ارتفاع مناسبی از سطح زمین است تا علاقه مندان بتوانند در شرایط استاندارد بر روی محصول قرار بگیرند و از داشتن آن لذت ببرند. همچنین بخش های مختلف این مبل بادی به گونه ای طراحی شده است تا بدن دچار هیچ عارضه ای نشود و بتواند افراد را از بروز آسیب در ستون فقرات حفظ کند. با توجه به آن چه که در این مبل بادی مشاهده می شود می توان آن را در طولانی مدت استفاده کرد و برای استفاده دائمی در دسترس قرار داد. این مبل بادی یک تکیه گاه نیز دارد که دور افراد را احاطه می کند. همچنین این تکیه گاه به دو دستگیره منتهی می شود که محلی مناسب برای قرار دادن دست ها می باشد.


کیفیت بالای محصول

این مبل بادی در کیفیت مطلوب ومنحصر به فردی قرار دارد که می تواند در طولانی مدت سبب استفاده افراد شود و بهترین شرایط را ایجاد سازد. در صورتی که این محصول مقاوم بوده است می توان با آن تایم طولانی تری به استراحت پرداخت و از مزیت داشتن آن نیز بهره مند شد. رویه بدنه ضد حساسیت می باشد در نتیجه می توان گفت که به راحتی برای افراد ایجاد سلامت می کند. به علاوه این محصول رویه ای ضد تعریق دارد تا بتوان از بروز عارضه های پوستی جلوگیری کرد و در نتیجه در هوای گرم هم توانست از محصول استفاده کرد. مبل بادی طول عمر بالا دارد و علت هم در بدنه ضخیم آن خلاصه شده است.


غیر قابل نفوذ بودن بدنه

این مبل بادی بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده دارد که می تواند در برابر نفوذ آب مقاوم باشد و این شرایط را به بهترین صورت تحمل کند. درنتیجه از وجود این مبل بادی در محیط های مرطوب استفاده می شود و می توان آن را در حاشیه استخر ها قرار داد. در این گونه مناطق به دلایل مختلف و به خاطر داشتن راحتی بسیار زیاد از مبل بادی استفاده می شود و می توان آن را به راحتی در این محل ها احداث نمود.


خرید

محصولات بادی مانند مبل دو نفره بادی طرح خالدار را می توان از نمانیدگی اینتکس تهران خریداری کرد و از داشتن آن نهایت لذت را برد.

نوع
خانگی
تحمل وزن
200 کیلو گرم
طول
150 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج گرد
قابلیت استفاده برای بزرگسالان و جوانان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...