مبل سه نفره بادی روی آب

کد intex 68519

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 350 کیلو گرم
  • قطر: 285 سانتی متر
  • ارتفاع: 145 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی سه نفره اینتکس با قیمت مناسب در نمایندگی محصولات بادی اینتکس و سایت اینتکس تهران

مبل بادی سه نفره اینتکس با قیمت مناسب مخصوص روی آب با طرحی متفاوت و زیبایی منحصر بفرد و رنگ بندی جذاب رنگ سفید و آبی روشن دارای سه عدد کوسن و پشتی باد شو 7 محفظه باد جهت استفاده خانوادگی بر روی آب و استخر ،تفریحی هیجان انگیز و مفرح در فصل تابستان و همچنین قابل استفاده بر روی تراس منزل ، بسیار بادوام و با کیفیت ، جدیدترین محصول تولیدی اینتکس در سال 2014 ، مبل بادی تحمل وزن تا 350 کیلوگرم ، دارای پمپ باد و برچسب تعمیرات ، دارای روکش جیر و بدنه طرح چرمی pvc ضد آب ، با ضمانت تهران اینتکس. فقط دقت کنید مبل بادی را روی زمین نکشید و یا در بالکن مراقب باشید به وسایل نوک تیز برخورد نکند، چون باعث سوراخ شدن مبل خواهد شد، اما اگر این اتفاق افتاد باز هم چاره ای دارد، با استفاده از چسب تعمیرات اینتکس مبل بادی تعمیر میشود و میتوان پنچری آن را گرفت.

مبل سه نفره بادی روی آب را می توان یکی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران برشمرد که در این بررسی به نقاط ضعف و ویژگی های مثبت آن خواهیم پرداخت تا شما بتوانید به راحتی اقدام به خرید محصول ایده آل خود نمایید . 


طراحی و ساخت

طراحی این مبل بادی سه نفره می تواند یکی از اصلی ترین ویژگی های آن باشد که به سبب طراحی استاندارد و همچنین فضا و نشیمنگاه بزرگ به یکی از محصولات ویژه برای استفاده خانواده ها بدل شده است . نشیمنگاه بزرگ و همچنین مواج این مبل بادی خانوادگی سبب این خواهد شد تا بدن شما در هنگام استفاده از این محصول دچار عریق نشود و هوا به خوبی در قسمت های مختلف بدن شما رد و بدل شود . پشتی و تکیه گاه این مبل بادی نیز به صورت استاندارد تهیه شده است و به کمک زاویه مناسب می تواند استراحت لذت بخشی را برای شما فراهم سازد . به همراه این مبل بادی سه نفره خانوادگی اینتکس سه عدد کوسن مجزا نیز وجود دارد که به شما کمک خواهد نمود تا قسمت های خالی کمر خود را نیز به راحتی پر کنید . 


جنس بدنه

بدنه این مبل بادی سه نفره اینتکس از پی وی سی مقاوم تهیه شده است و سبب این خواهد شد تا محصول مقاوم و ایمنی در اختیار داشته باشید . رویه این مبل بادی سه نفره از پی وی سی مخمای تهیه شده است و سبب این شده است تا خاصیت ضد تعریق بودن به به این مبل بادی ببخشد و بتوانید استراحت های لذت بخشی را بر روی این محصول تجربه نمایید . بخش های کناری این مبل بادی سه نفره نیز از پی وی سی تهیه شده است و به طور کامل ضد آب می باشد و می توانید بدون نگرانی از این محصول بر روی آب نیز استفاده نمایید . همچنین بخش کف این مبل بادی اینتکس نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است و موجب این شده است تا امنیت و اطمینان بیشتری در هنگام استفاده از محصول داشته باشید . 


ابعاد و تحمل وزن

این مبل بادی سه نفره اینتکس دارای 285 سانتی متر قطر و 145 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد مناسبی برای استفاده خانوادگی بوده و در هنگام استفاده با کمبود فضا روبرو نخواهید شد و می توانید به راحتی از این مبل بادی بر روی آب نیز استفاده نمایید . وزن کم این مبل بادی نیز سبب این شده است تا بتوانید به راحتی و در صورت نیاز این مبل را جابجا نموده و آن را به همراه خود حمل نمایید . تحمل وزن 350 کیلوگرمی این مبل بادی نیز از دیگر ویژگی های مثبت آن محسوب می شود که به کمک این تحمل وزن می توانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید . البته برای افزایش این تحمل وزن نیز می توانید مقداری از باد محصول را کم کرده و از آن استفاده نمایید . 


جمع بندی

مبل بادی اینتکس سه نفره از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مقاوم بوده و دارای تحمل وزن بالایی نیز می باشد . رویه مخملی ضد تعریق و قابلیت استفاده بر روی آب را نیز می توان از دیگر ویژگی های این مثبت این محصول برشمرد . همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی فروش محصولات بادی تماس برقرار نموده و راهنمای های لازم را دریافت نمایید .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
350 کیلو گرم
قطر
285 سانتی متر
ارتفاع
145 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
ساختار رویه
موج دار مشبک
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
دارای سه بالش بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...