مبل شنی بزرگسال قهوه ای

کد کالا MBL-002

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال قهوه ای یکی دیگر محصولات خلاقانه و در حوزه مبل های شنی بوده که در بالاترین سطح کیفیت به تازگی روانه بازار شده تا پاسخگوی سلیقه و نیاز مصرف کنندگان باشد. این محصول بر خلاف کالاهای گرد مشابه ارگونومی ساخت استوانه ای شکل داشته که بر سطح زمین به صورت خوابید قرار می گیرد. طول بسیار بالای در نظر گرفته برای این محصول موجب می شود تا در صورت لزوم از کالا به عنوان تخت خواب شنی یک نفره نیز استفاده کنید. برای تولید بدنه محصول از جنس پلی استر استفاده شده که در برابر فشار و ضربه مقاوم کاملا و ساختاری ضدتعریق دارد. بخش داخلی محصول از مواد یونولیتی و یا همان فیبر مصنوعی استفاده می شود. این مواد دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا و وزن کم هستند اما توان تحمل وزن بالایی دارد. رنگ بدنه قهوه ای محصول ساختاری ساده و شکیل داشته که شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه کالا را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید تکیه گاه محصول از ارتفاع کمی برخوردار بوده اما ارتفاع نشیمنگاه استانداردی دارد. فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار عموم قرار می دهد.

طول
 130 سانتی متر
عرض
 94 سانتی متر
ارتفاع
 50 سانتی متر
رنگ بدنه
 قهوه ای
جنس بدنه
 پلی استر
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
تحمل وزن
 100 کیلو گرم
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


مبل شنی بزرگسال قهوه ای از سری مبل های شنی راحتی تولید شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد که در همان ابتدای ورود به بازار با استقبال های گسترده ای رو به رو شد . این محصول دارای پارچه رویه ای نرم و با کیفیت از جنس پلی استر می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی بزرگسال راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال قهوه ای همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

مبل های شنی به واسطه ماهیت استفاده ای که دارند دارای ساختار های استاندارد و یکسانی هستند تا شرایط مناسبی را برای استراحت فرد مصرف کننده فراهم آورند . این مبل شنی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای ساختاری مسطح است که به هنگام نشستن بر روی آن ، سطح نشیمنگاه فرو رفته و در بخش عقبی تکیه گاهی کوچک پدید می آید که به راحتی آناتومی بدن و کمر کمک شایانی می کند . پارچه رویه تشکیل دهنده این مبل شنی از نوع پلی استر می باشد که قابل جدا شدن و شستشو است . همچنین ساختار داخلی این محصول توسط زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است قابل تعویض می باشد . لازم به ذکر است که ین مبل شنی دارای ضمانت دو ساله نمایندگی برند اینتکس در ایران می باشد و از این رو خیال شما را به طور کلی را از خرید نیز راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه از جمله مهمترین ویژگی هایی می باشد که به به صورت حضوری مورد برررسی قرار می گیرد زیرا تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر محصول دارد . این مبل شنی دارای دو ساختاری داخلی و بیرونی می باشد که در بخش بیرونی این محصول از پارچه پلی استر استفاده شده است و علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه دارای خصوصیت ضد حساسیت نیز است . در ساختاری داخلی این مبل شنی از یونولیت خرد شده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و به خوبی با بدن حالت می گیرد و این امر باعث می شود که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی بزرگسال قهوه ای به مشخصات ( طول : 130 سانتی متر ، عرض : 94 سانتی متر و ارتفاع : 50 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آل و فراتر از استانداردی را برای یک نفر به هنگام استراحت فراهم می آورد . این محصول دارای وزنی بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و در محیط های خانگی و یا کاری به راحتی قابل جا به جایی است . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید مشتریان توجه ویژه ای به آن دارد ، قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 100 کیلو گرم است که برای نگهداری وزن یک نفر استاندارد می باشد .

جمع بندی :

این مبل شنی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی برای استراحت بعد از یک روز کاری خسته کننده می باشد که توسط فروشگاه اینتکس روانه بازار شده است . پارچه استفاده شده در ساخت رویه این محصول از جنس پلی استر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، دارای خصوصیت ضد حساسیت نیز می باشد . در ساختار داخلی این محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده است که استحکام بالای را در کنار انعطاف پذیری ایده آل فراهم می آورد و این امر باعث می شود که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . قابلیت تحمل وزن در این محصول بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد استاندارد است . مبل شنی بزرگسال قهوه ای با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...