مبل شنی تک نفره شیب دار کودک

کد ۷۷۶۰۰۰

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره شیب دار کودک یکی از پر فروش ترین مبل های شنی تولید شده بوده، که از نظر طراحی زیبا و ساختار استاندارد بیشترین فروش را داشته و همچنین تکیه گاه و پشتی مرتفع و سطح نشیمنگاه منعطف و گود دارد که سطح طبی و مناسبی را برای نشستن ایجاد می کند. این مدل مبل شنی کاملا مناسب برای فضا های محدود بوده و استفاده از آن در هر جایگاه و مکانی امکان پذیر خواهد بود. داشتن تکیه گاه شیب دار، این محصول را به یکی از راحت ترین مبل های شنی موجود در فروشگاه اینتکس تهران تبدیل کرده است که علاوه بر مطالعه و تماشای تلویزیون، یکی از مناسب ترین و بهترین گزینه ها برای استراحت روزانه می باشد.

همچنین بدنه ای لطیف از جنس پارچه جیر داشته که نرمی و راحتی آن را افزایش داده و با توجه به خاصیت ضد تعریقی که داشته، ساعت ها و بدون نگرانی قابل استفاده است. مواد داخلی این مبل شنی انعطاف پذیری بالایی به آن بخشیده و همین ویژگی موجب شکل پذیری بالای آن با بدن در حین استفاده شده است. این مبل شنی کاملا با استاندارد های جهانی طراحی شده که بدن شما را در بهترین حالت ممکن نگه می دارد. وزن رویه و مواد داخلی این مبل شنی بسیار ناچیز و کم بوده و همین ویژگی سبب شده تا شما محصولی سبک و با وزن تنها 5 کیلو گرم در اختیار داشته باشید. و در هر زمان که نیاز به حمل و نقل و جا به جایی داشتید، بدون هیچ گونه مشکلی آن را به محل مورد نظر خود منتقل کنید. شما برای تهیه این محصول کاربردی می توانید به صورت اینترتی و یا حضوری اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه از فروشگاه اینتکس تهران دریافت نمایید از این رو شما می توانید این مبل شنی را با رویه های دیگر سفارش دهید. 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی تک نفره شیب دار کودک یکی از لوکس ترین و شیک‌ ترین مدل مبل‌های اینتکس تهران موجود در بازار بوده و همچنین رویه این مبل از جنس پارچه جیر بسیار مرغوب و درجه یک می‌باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار، دارای نرمی و لطافت بسیار بالایی نیز می‌باشد که تجربه یک استراحت بسیار دلچسب و راحت را برایتان به ارمغان می آورد. علاوه بر اینکه مبل از مقاومت و راحتی بالایی برخوردار است، همان گونه که می‌بینید از شکل ظاهری بسیار زیبایی نیز برخوردار بوده که از آن می‌توانید برای جلوه بخشیدن به فضای منزل و هر مکان دیگری بهره بگیرید. ضمانت نامه 2 ساله این محصول یکی دیگر از دلایلی است که شما را به سمت خرید این مبل شنی ترغیب می کند تا با خیال راحت آن را خریداری نمایید. شما همین حالا قادر هستید این مبل شنی خاص را با قیمت بسیار مناسب از سایت اینتکس تهران خریداری کرده و از استفاده آن لذت ببرید. طراحی این مبل به گونه ای بوده که دارای یک شیب ملایم جهت راحتی بیشتر در ناحیه کمر و ستون فقرات شما باشد و تمام بدن شما را در بر بگیرد و این امکان را برایتان فراهم می‌سازد تا با توجه به لطافت و ساختار انعطاف‌ پذیر آن، یک استراحت دلچسب و دلنشین را تجربه نمایید. این محصول با توجه به رنگ بندی زیبایی که دارد بسیار مناسب برای استفاده در منازل و محیط کار بوده و حتی قابل استفاده برای کودکان ، بزرگسالان و استفاده دو نفر به صورت همزمان می باشد. حال در ادامه این مطلب قصد داریم که این مبل شنی ایده آل را بیشتر مورد نقد و بررسی قرار دهیم


نوع پارچه به کار برده شده

جنس رویه و بدنه این مبل شنی از جنس پارچه جیر بوده و یکی از محبوب ترین نوع پارچه های استفاده شده در این مبل شنی است چرا که جنس آن بسیار نرم و لطیف بوده و هنگام استفاده از آن می توانید احساس بسیار خوب و راحتی داشته باشید. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این مبل های شنی این است که رویه و یا بدنه پارچه ای مبل قابل جدا شدن بوده و به همین دلیل به راحتی می توانید پس از مدتی، در صورت ایجاد لک و آلودگی، رویه محصول را باز کرده و آن را بشویید. شست و شوی این رویه نیز مانند پارچه های معمولی است و شما می توانید با مواد شوینده و یا آب آن را پاکسازی کنید، همچنین می توانید رویه این مبل شنی را با استفاده از ماشین لباسشویی بشویید بدون اینکه آسیبی به پارچه وارد شود .


شکل ظاهری زیبا و مدرن 

از آنجایی که که در تصویر مشخص است این مبل شنی به صورت شیب دار و به گونه ای سه لایه طراحی شده که شامل پوسته ، آستری و همچنین محتوای داخلی است و لازم به ذکر است که این کالا به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد هنگام نشستن به راحتی با بدن شما فرم گرفته و تجربه راحتی بسیاری را برای شما فراهم میسازد. شما می توانید از این مبل شنی هنگام تماشای تلوزیون، کار با لپ تاپ، استراحت های روزانه و مطالعه و... استفاده کنید. همچنین این محصول دارای ابعاد استاندارد و مناسبی بوده تا یک فضای ایده آل و راحت را برای فرد محیا سازد که افراد بتوانند استراحت طولانی مدت و راحتی را در آن تجربه کنند.


محتوای داخلی محصول 

محتوای داخلی این مبل که از نقاط قوت و وجه تمایز آن بوده، از مواد داخلی بسیار  با کیفیت و سبک ساخته و پر شده است که در داخل یک پارچه آستری قرار گرفته و بسیار انعطاف پذیر است. لازم به ذکر است دسترسی به محتوای داخلی نیز وجود داشته و شما عزیزان می توانید به راحتی مواد داخلی آن را افزایش یا کاهش داده و میزان نرمی و سفتی آن را طبق سلیقه و نیاز خود تغییر دهید یعنی با کمتر کردن مواد درونی این محصول، فرم پذیری مبل شنی افزایش خواهد یافت و سطح نرم تری خواهد داشت و با افزایش مقدار مواد داخلی مبل شنی شما می توانید مبل شنی خود را سفت تر کرده و میزان انعطاف پذیری آن را کاهش دهید. 


سخن پایانی 

این محصول با قیمت مقرون به صرفه تولید و روانه بازار شده که دارای دو سال ضمانت نامه معتبر از طریق تنها نمایندگی اینتکس تهران می باشد. شما عزیزان می توانید این مبل شنی ایده آل و فوق العاده را از طریق سایت اصلی اینتکس تهران خریداری کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و محصول نظر خود را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...