مبل شنی یک نفره مثلثی

کد : اینتکس 7۶313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره مثلثی برای گیمینگ و بازی رایانه ای این مبل شنی فرمی همانند یک متکای بزرگ دارد. مبل های شنی قابلیت استفاده در هر حالتی را دارا می باشند و می توانید این مبل شنی را در وجه های گوناگون و مطابق با نیاز خود بر روی زمین قرار دهید. یکی از روش های استفاده از این مبل شنی، قرار دادن آن بر روی گوشه طویل می باشد که در این صورت، قسمت گوشه وجه دیگر همانند یک مثلث، حالت تکیه گاه را به خود می گیرد. ارتفاع این مبل شنی به گونه ای تنظیم شده است که مناسب بوده و برای نشستن و برخاستن دچار مشکل نخواهید شد. تفاوت این محصول خاص با دیگر نمونه ها در این می باشد که اغلب مبل های شنی فرمی ثابت دارند، اما در این محصول شما می تواند با جابه جا کردن وجه های مبل شنی، فرم ظاهری آن را مطابق با سلیقه و نیاز خود تغییر دهید. با این کار می توانید مطابق با فضایی که می خواهید برای قرار دادن مبل شنی استفاده کنید، ظاهر مبل را تنظیم نمایید. این یکی از مشخصات منحصر به فرد و جذاب این محصول می باشد. مبل شنی به رنگ آبی زیبایی می باشد که ظاهری اسپرت و فانتزی به محصول می دهد.

مبل شنی یک نفره مثلثی

بعد از یک روز پر از شلوغی و ازدحام، یک استراحت تمام عیار خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد. مبل های شنی وسیله های مناسبی هستند برای اینکه یک استراحت تمام و کمال داشته باشید و خستگی روز را از تن خود به در کنید. انواع این محصولات با شکل های گوناگون سعی در این دارند که فضای راحت تری را برای شما فراهم نمایند تا بتوانید به استراحت میان روز پرداخته و مشغله روز را فراموش نمایید. مبل شنی یک نفره مثلثی محصولی جالب و راحت می باشد که با طراحی خاص، امکان استفاده هم به صورت نشسته و هم به صورت خوابیده را به شما می دهد. این مبل شنی را مورد تحلیل قرار می دهیم. 

مبل شنی یک نفره مثلثی | نمایندگی اینتکس


کیفیت مواد داخلی مبل شنی

مواد داخلی مبل شنی از مرغوب ترین مواد موجود می باشند. این مواد داخلی از بهترین نوع فیبر (یونولیت خرد شده) هستند. انتخاب این مواد داخلی برای مبل شنی دلایل مختلفی دارد که به بیان تعدادی از آن ها می پردازیم. اولین نکته سبک بودن محصول نهایی می باشد. این مواد داخلی حجم بالا و وزن بسیار ناچیزی دارند که امکان جابه جایی و حمل مبل شنی را برای شما فراهم می کنند. این مواد داخلی علاوه بر دارا بودن وزنی سبک، مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار دارند و داشتن تحمل وزن بالای محصول نتیجه استفاده از این مواد داخلی می باشد. علاوه بر مقاومت در برابر فشار، این مواد داخلی بسیار منعطف هستند. انعطاف بالای این محصول به دلیل استفاده از این مواد داخلی می باشد. به گونه ای که با نشستن بر روی آن، محصول کاملا فرم بدن را به خود می گیرد و به این ترتیب هیچ فشاری به اندام ها وارد نمی شود و می توانید در نهایت راحتی به استراحت بپردازید. نکته مورد توجه در مورد نگه داری مواد داخلی این می باشد که نباید به این مواد آب بزنید. زیرا با برخورد آب با مواد داخلی، مواد به هم چسبیده و متراکم می شود و از حجم مواد کاسته می شود. در صورت بروز این اتفاق می توانید توسط زیپی که در پشت محصول تعبیه شده است مواد را تعویض کنید و یا شارژ نمایید. 


استحکام رویه مبل شنی

این مبل شنی از رویه ای با رنگ مات و کیفیت بسیار بالا ساخته شده است. محصول دارای دوام بالایی بوده و رویه در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. هم چنین در برابر ساییدگی نیز مقاوم است و قابلیت شستشو دارد. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به مواد داخلی، در صورت شستشو حتما رویه را از مبل شنی جدا کنید و سپس بشویید. 


روش خرید مبل شنی

مبل شنی یک نفره مثلثی را با قیمتی ارزان از سایت فروشگاهی اینتکس تهران خریداری نمایید. برای تهیه این محصول می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا مبل شنی مثلثی را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...