مبل شنی گیمینگ

intex 41000

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی گیمینگ از جالب ترین مبل های شنی هستند که می تواند شما را در یک فرم بسیار راحت و عالی قرار دهد تا استراحت کرده و حتی تلویزیون تماشا کنید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، نشیمنگاه مبل و تکیه گاه آن به صورت هلالی بوده و می تواند به خوبی از گردن تا زانوی شما را پوشش دهد . با توجه به این طراحی ، فرم بدن شما در یک حالت خوبی قرار خواهد گرفت تا احساس بهتری داشته و بتوانید مدت زمان بیشتر و طولانی تری را از مبل استفاده کنید ، بدون اینکه خسته شوید . ایم مبل برای استفاده یک نفره بوده و رده سنی مشخص شده برای آن ، رده سنی بزرگسال است . البته که تمامی بزرگسالان با هر وزنی که باشند می توانند از این مبل استفاده کنند . 

معمولا مبل های شنی به مانند مبل شنی گیمینگ یک نفره می توانند وزن های بیش از 150 کیلوگرم را به خوبی تحمل کنند . دوخت مبل از فاکتور های مهم در تقویت بدنه مبل و افزایش کیفیت آن است که به خوبی در ساخت این مبل راحتی هلالی شکل رعایت شده است . در کنار مبل ، یک جیب کاربردی طراحی شده است که شما می توانید وسیله های مختلف خود را در داخل آن قرار دهید تا همواره در دسترس شما باشد . این نوع از مبل ها به مانند هر مبل شنی دیگر سبک و قابل حمل بوده و شما می توانید به تنهایی آن را برداشته و در محل جدیدی قرار دهید و از آن استفاده کنید . رنگبندی در این مدل وجود داشته و می توانید با راهنمایی بیشتر فروشگاه اینتکس از طریق تماس تلفنی و یا از طریق پیام رسان ها و حتی به صورت حضوری ، انتخابی فوق العاده خوب داشته باشید . 

طول
 100 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 مبل شنی آرامش
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل شنی گیمینگ که در این بخش قصد معرفی آن را به شما داریم از نظر ظاهری دارای ساختاری متفاوت از سایر مدل های مبل شنی می باشد. این مبل شنی دارای نشیمنگاهی هلالی شکل می باشد که در قسمت پشتی به تکیه گاهی بلند متصل می شود تا به هنگام استفاده به راحتی بتوانید تکیه داده و در استفاده های طولانی مدت با خستگی در اندام های مختلف بدن رو به رو نشوید. مبل شنی فوق دارای ساختار مهندسی شده ای می باشد که مطابق با آناتومی بدن انسان شکل گرفته است تا بدن شما به هنگام استفاده در بهترین فرم خود قرار بگیرد. اگر به دنبال خرید مبل شنی گیمینگ برای خود در محیط های خانگی و یا گیم نت ها هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از بهترین گزینه ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم.

این مبل شنی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و به همین خاطر می توان امتیاز بسیار بالایی را برای کیفیت ساخت آن در نظر گرفته. با توجه به پارچه مقاوم رویه این محصول با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های خانگی استفاده کنید زیرا علاوه بر استحکام فوق العاده، قابلیت شستشو را برایتان فراهم می آورد. البته لازم به ذکر است که نباید آن را درون ماشین لباسشویی بیندازید و با توجه به سطح پاک شونده ای که دارد، کافیست تا برای تمیز کردن آن از پارچه های نم دار گاها آغشته به مواد شوینده استفاده کنید تا بیینید پارچه فوق چطور به راحتی تمیز می شود.

برای دوخت این مبل شنی از نخ های ابریشمی با ضخامت بالا و دوخت ریز استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی را برای مبل شنی به همراه دارد. این مبل شنی با توجه به متریال درجه یک و دوخت عالی که در بدنه خود دارد به راحتی می تواند مورد استفاده افراد تا وزن 150 کیلو گرم قرار بگیرد. با نگاهی به قابلیت تحمل وزن این مبل شنی به راحتی می توان گفت که محصولی درجه یک برای استفاده افراد بزرگسال و همچنین افراد سنگین وزن می باشد. با توجه به قابلیت تحمل وزنی که توسط برند تولیدکننده این محصول در نظر گرفته شده است باید بگوییم که با یکی از مقاوم ترین مبل های شنی ساخت فروشگاه اینتکس تهران در حوزه گیمینگ رو به رو هستیم.

اما قابلیت تحمل وزن بالای این مبل شنی بسته به متریال داخلی این محصول نیز دارد که باید گفت در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت ها یا همان فوم های خرد شده مخصوص استفاده شده است. این فوم های به صورت دانه های ریز و با تراکم بالا درون استر پارچه ای داخلی قرار گرفته اند و علاوه بر استحکام بالا، نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز خواهند داشت. برخلاف ابعاد بزرگی که برای این مبل شنی در نظر گرفته شده است باید بگوییم که از وزن سبکی برخوردار است و وزنی بالغ بر 7 کیلو گرم دارد که نشان از سبک بودن آن و سهولت در جا به جایی دارد.

پارچه رویه این مبل شنی تا حدود بسیار زیادی ضد آب می باشد و بدین صورت دیگر دغدغه ای برای تمیز نگه داشتن آن به هنگام رختن مایعات نخواهید داشت. همچنین باید گفت که در قسمت کناری این محصول می توان جیب بزرگی را مشاهده کرد که قابلیت نگهداری لوازم شخصی از جمله تلفن همراه، کتاب و سایز لوازم شخصی را دارد. از پرکاربردترین استفاده ها از این مبل شنی می توان به استفاده در هنگام گیم بازی کرده و تماشای تلویزیون اشاره داشت که محیطی فوق العاده راحت و استاندارد را برای شما فراهم می آورد. همین حالا می توانید این مبل شنی با کیفیت و مقرون به صرفه را به همراه ضمانت کیفیت از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران سفارش دهید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...