مبل شنی یک نفره پشت دار

کد : اینتکس 43313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,845,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره پشت دار محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول طرفداران بسیاری دارد . بدنه این محصول از جنس پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . به همراه این محصول یک زیر پایه تعبیه شده که به راحتی این محصول افزوده است و شما در زمان استفاده می توانید پاهایتان را بر روی زیر پایه قرار داده و راحتی بیشتری را تجربه نمایید . مواد تشکیل دهنده اخلی این محصو از جنس یونولیت خرد شده فشرده شده می باشد که باعث نرمی و راحتی این محصول شده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به شما کمک می کند رویه محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید و همچنین می توانید مواد داخلی محصول کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید . از این محصول زیبا می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می توانید این محصول زیبا را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرده و در کمترین زمان در درب منزل تحویل بگیرید و همچنین در صورت داشتن سوال و یا مشکل می توانید با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 120 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه ترک شمعی
جنس بخش کناری
 پارچه ترک
مواد داخلی مبل
 فیبر خورد شده
ضمانت
 2 ساله
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
دارای زیرپایه
اقلام همراه
-


در این بخش با یکی دیگر از مبل های شنی اینتکس آشنا خواهیم شد که دارای ساختاری همانند سایر مبل های شنی است اما از متریال با کیفیت و فوق العاده ای در ساخت آن استفاده شده است . این مبل شنی اینتکس دارای نشیمنگاه مسطح می باشد و در پشت بخش نشیمنگاه از تکیه گاهی نسبتا بلند استفاده شده است تا کمر فرد استفاده کننده را در بربگیرد و از خستگی بدن جلوگیری به عمل آورد . مبل های شنی عمدتا در محیط های داخلی خانه برای پذیرایی و یا تماشای تلویزیون و به هنگام استراحت مورد استفاده قرار می گیرند . این محصولات به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده اند و در خانه های ایرانی به خوبی توانسته اند جای خود را باز کنند و شاید دلیل این امر مقرون به صرفه بودن آن ها به همراه تنوع گسترده در مدل هایی که دارند باشد . مبل شنی اینتکسی که در این بخش قصد معرفی آن را به شما داریم در رنگبندی های متنوعی عرضه شده است و امکان سفارش این محصول با پارچه رویه دلخواه و همچنین رنگ مختص خودتان در نمایندگی اینتکس تهران وجود دارد که مزیتی بزرگ به حساب می آید . در ادامه این راه قصد داریم تا به شما این محصول زیبا را معرفی کنیم پس اگر قصد خرید مبل شنی اینتکس را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید .

همانطور که گفته شد فروشگاه اینتکس ایران این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا این مدل مبل شنی را با رنگبندی و پارچه بدنه دلخواه سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن پس از تولید دریافت کنند که این امر مزیت بزرگی محسوب می شود و باعث شده تا به راحتی بتوانید مبل شنی خود را با محصولات دیگر خانگی که دارید ست کنیدو دیزاینی زیبا به همراه داشته باشید . پارچه استفاده شده در ساخت این مبل شنی از نوع شمعی می باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه از انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . درزهای این مبل شنی به خوبی و توسط دوخت های متراکم دوخت شده اند تا باز شدن درزهای مبل را غیرممکن کنند . این دوخت ها به روش دوطرفه از داخل و بیرون متصل شده اند تا استحکام فوق العاده را به همراه داشته باشند .

در بخش زیرین این مبل شنی مواد مخصوص درون یک پارچه آستر دار ریخته شده اند تا به طور کلی مواد داخلی را از پوسته رویه جدا کنند . باید گفت که این پارچه آستر از جنس رویه مبل شنی می باشد و به خوبی تمام فیبرهای خرد شده را درون خود جای می دهد . در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت یا همان فیبرهای خرد شده استفاده شده است که به اندازه استاندارد و در شکل هندسی دایره ای خرد می شوند و به هنگام قرارگیری درون مبل شنی ، نرمی و انعطاف پذیری بالایی را به محصول می بخشند . این فیبرها به دلیل انعطاف پذیری پس از استفاده برای فرم بدن فرد مصرف کننده شکل گیری می شوند و این امر باعث می شود تا آناتومی بدن در حالت استاندارد به هنگام نشستن قرار بگیرد . لازم به ذکر است که فوم داخلی مبل های شنی کاملا قابل تعویض می باشند و توسط فروشگاه اینتکس تهران به صورت مجزا به فروش می رسند و در صورت لوازم می توانید مواد داخلی را به طور کلی تعویض نمایید. مراحت تعویض مواد داخلی توسط زیپی که در بخش کف مبل شنی تعبیه شده است به راحتی امکان پذیر می باشد و برای این امر نیازی به مراجعه و یا ارسال محصول خود به نمایندگی ندارید.

همچنین پوسته بیرونی نیز به مانند مواد داخلی مبل شنی قابلیت تعویض و یا جداسازی به جهت شستشو را دارد . وزن این مبل شنی برابر با هشت کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد ایده آل و پیرو استاندارهای جهانی می باشد و جا به جایی آن در محیط های خانگی با توجه به دستگیره ای که برای آن تعبیه شده است به راحتی امکان پذیر می باشد . قابلیت تحمل وزن نیز از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید زیرا این فاکتور باید پاسخگوی نیازهای شما باشد . قابلیت تحمل وزن با توجه به گفته برند سازنده این محصول بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری افراد بزرگسال ایده آل است . 

برای خرید مبل شنی اینتکس در رنگبندی متنوع و زیبا همین حالا می توانید از طریق وب سایت و یا راه های ارتباطی موجود اقدام کرده و آن را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...