استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد

استخر پیش ساخته یا استخر آماده و متحرک از استخر های طراحی شده با طراحی مدرن و جدید می باشد که قابلیت جابجایی را دارد و از این نظر به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته اند ، چرا که شما قادر خواهید بود تا از استخر های پیش ساخته سایز بزرگ به صورت موقتی استفاده کرده و آن در صورت نیاز به صورت فصلی استفاده کنید و حتی آن را به محل جدیدی منتقل کرده و استفاده کنید . به همین دلیل نیز بسیار بهتر از استخر هایی خواهد بود که دارای طراحی بتنی بوده و همواره ثابت هستند و هزینه زیادی نیز بابت احداث آن ها نیز پرداخت خواهد شد . قیمت استخر پیش ساخته بسیار ارزان تر بوده و بسیاری از خریداران استخر های پیش ساخته نیز به این موضوع توجه داشته و با خرید استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد ، می توانند از آن ها به مانند یک استخر خانگی و ویلایی استفاده کنند که البته تمامی ویژگی های کامل یک استخر را نیز خواهد داشت . 

با توجه به ویژگی های بسیار زیادی که استخر های پیش ساخته دارند ، و البته عدم شناخت بسیاری از مشتریان و همراهان عزیز فروشگاه اینتکس نسبت به استخر های پیش ساخته و مدل های مختلف آن و همچنین ویژگی ها ، مزایا و معایب آن ها ، قصد داریم تا در این مطلب شما را با انواع استخر های پیش ساخته آشنا کرده و راهنمای خرید استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد باشیم ، چرا که عمق استخر و ارتفاع آن یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید یا ساخت هر استخری بوده و در صورتی که یک استخر عمق مناسب را داشته باشد می تواند باعث ایجاد فضای عالی و مناسب برای شنا کردن باشد . چرا که هدف بسیاری از خریداران استخر پیش ساخته و یا سازندگان استخر های بتنی این است که در یک محیط عالی و استاندارد بتوانند شنا کرده و لحظه های شادی را برای خود رقم بزنند . 

تنوع استخر های پیش ساخته از نظر ابعاد و ارتفاع بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث آن خواهد شد تا بتوانید به راحتی استخر های پیش ساخته مد نظر خود را خریداری کنید . به ویژه که فروشگاه استخر پیش ساخته تهران اینتکس ، بهترین و پر فروش ترین و متنوع ترین استخر های پیش ساخته را از برند های مختلف و معروف در سایز های گوناگون موجود کرده است تا شما بتوانید از این مرکز فروش استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد و البته اولین و بزرگترین مرکز فروش محصولات پیش ساخته نظیر انواع استخر های فریمی پیش ساخته ، استخر های ایزی ست پیش ساخته بزرگ ، جکوزی های پیش ساخته و ... با ضمانت خریداری کرده و با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید . چرا که فروشگاه اینترنتی اینتکس علاوه بر فروش حضوری و اینترنتی استخر پیش ساخته ، خدمات حضوری و غیر حضوری را نیز در سراسر کشور دارد تا شما بتوانید به خوبی از این خدمات بهره مند شوید . در انتها در رابطه با خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته فروشگاه آشنا خواهید شد . 

استخر های پیش ساخته از نظر ابعادی عمدتا از 2 متر ساخته شده و بزرگ ترین استخر ها که عمدتا طراحی مستطیلی دارند ، طولی 10 متری دارند که به عنوان یک استخر سایز بزرگ در میان استخر های آماده شرکتی به شمار می رود که در عین حال که بزرگ و بسیار جادار بوده ، بلکه یک استخر متحرک است که امکان جابجایی آن وجود داشته و شما می توانید به راحتی استخر پیش ساخته خود را برداشته و جابجا کنید . مدت زمان نصب استخر های پیش ساخته نیز بسیار کم بوده و چه بسا که استخر های پیش ساخته سایز کوچک راه اندازی سریعی دارند ، ولی استخر های پیش ساخته سایز بزرگ نیز راه اندازی زیر 2 ساعت را داشته و به راحتی و در کمترین زمان می توانید استخر را نصب و راه اندازی کنید . در عمده استخر های پیش ساخته خارجی ، لوح های فشرده و DVD های آموزشی وجود دارد که از آن طریق می توانید راه اندازی استخر را یاد گرفته و به راحتی خودتان نیز استخر را نصب کنید . 

در مقایسه ارتفاع در میان استخر های پیش ساخته و استخر های بتنی می توان گفت که عمق استخر های بتنی بیشتر بوده و استخر های پیش ساخته به دلیل محدودیت هایی که در تولید دارند ، امکان ساخت آن ها در ارتفاع و عمق های بالا وجود ندارد . استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد عمدتا تا 150 سانتی متر بوده و حداکثر می توانند این ارتفاع را داشته باشند ، هر چند مدل های استاندارد استخر های پیش ساخته خارجی و ایرانی تا 130 سانتی متر عمق دارند . علت آن نیز وجود پایه در استخر های پیش ساخته می باشد ، همچنین استخر های پیش ساخته نیازی به هیچگونه حفاری و یا پایه های دیگری نداشته و به همین دلیل می توانید آن ها را بر روی زمین راه اندازی و نصب کنید . این یک مزیت و ویژگی بسیار مهم در استخر های پیش ساخته می باشد که شاید بتوان محدود بودن عمق استخر را نادیده گرفت . ولی توجه داشته باشید که ارتفاع 130 سانتی متری و عمق های یک متر و نیم ، می توانند عمق های ایده آل و استانداردی برای یک استخر باشند تا تمامی اعضای خانواده و حتی رده های سنی پایین تر بتوانند از استخر های پیش ساخه استفاده کنند . 

این عمق می تواند برای شنا کردن مناسب باشد و چه بسا شما نیز می توانید با استفاده از این استخر ها بدون اینکه در هنگام شنا کردن دستان یا پاها به کف استخر برخوردی داشته باشد ، مسافت زیادی را شنا کنید . برای ورود و خروج به داخل استخر نیز به واسطه اینکه این محصولات بر روی زمین راه اندازی می شوند ، یک نردبان مناسب و با ارتفاع زیاد برای استخر ها در نظر گرفته می شود . البته شما می توانید در صورت لزوم و سلیقه این استخر ها را به صورت توکار و در داخل زمین نیز راه اندازی کنید . استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد دارای پمپ تصفیه آب می باشد ، چرا که یک استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد ، مقدار زیادی آب را نیز در داخل خود جای خواهد داد که می توانید با استفاده از پمپ تصفیه آب به صورت منظم آب استخر را تصفیه کنید . 

یک استخر پیش ساخته از دو بخش بدنه و پایه ساخته شده است که عمدتا در ساخت تمامی استخر های پیش ساخته فریمی ، پایه وجود دارد تا شما بتوانید بدنه برزنتی استخر را به پایه ها وصل کرده تا استخر فرم گرفته و پس از آن بتوانید محصول را پر کرده و از استخر استفاده کنید . معمولا در اکثریت استخر های پیش ساخته اصل و اورجینال ، از بدنه برزنتی استفاده می شود ، این بدنه که کاملا ضد آب است ، می تواند وزن بسیار بالای آب را تحمل کند ، زیرا استخر های پیش ساخته هزاران لیتر اب را در داخل خود جای می دهد . به همین دلیل نیز عمدتا بدنه استخر های پیش ساخته از طراحی سه لایه برزنتی برخوردار هستند که اجناس و متریال هایی نظیر ، پی وی سی و همچنین الیاف های شمعی و در برخی مواقع کتان و ... در ساخت آن ها استفاده می شود تا باعث افزایش دوام و کیفیت استخر ها شوند تا آن ها بتوانند وزن آب را به خوبی تحمل کنند .

یکی از فاکتور های بسیار مهمی که یک استخر پیش ساخته بایستی داشته باشد ، این است که بدنه و پایه های آن در برابر پوسیدگی مقاوم باشد ، زیرا این محصولات همواره در معرض رطوبت بوده و ممکن است پوسیده شود ، به همین دلیل نیز شرکت های تولید کننده مطرح استخر های پیش ساخته را از بدنه برزنتی تولید کرده و اند و از طرفی برای پایه های آن ها از فلزات مقاومی همچون استیل و آلومینیوم استفاده کرده اند که در کنار دوام بالا ، در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم بوده و البته می توانند به خوبی وزن آب را تحمل کرده و در عین حال نیز سبب افزایش بسیار بالای وزن استخر نخواهند شد تا استخر های پیش ساخته پرتابل و قابل حمل باشند .