قایق بادی اکسکروشن ۵

همان طور که می دانید قایق های بادی انواع مختلفی دارند. این دسته از محصولات با توجه به ساختار ها و ابعادی که دارند در دسته بندی های متفاوتی تولید و روانه بازار می شوند. در همین رابطه نیز شما می توانید مشاهده نمایید که در هنگام خرید تعداد زیادی از این محصولات وجود دارد که با توجه به نیاز خود و با در نظر گرفتن ویژگی هایی که دارند این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند که خریدی دقیق را انجام دهید. در این مطلب با توجه به این موارد سعی داریم تا به بهترین شکل ممکن خصوصیات این دسته از محصولات بادی را برای شما شرح دهیم تا به بهترین شکل ممکن یک خرید مناسب و ایده آل را برگزینید. یکی از قایق هایی هم که توانسته با توجه به شیوه طراحی مورد توجه خیلی از افراد قرار گیرد قایق بادی اکسکروشن می باشد که این مطلب توضیح کاملی در خصوص ویژگی های این مدل از قایق بادی بوده و سعی خواهیم کرد که مقاله ای کامل و جامع را در خصوص این دسته از قایق های بادی به شما ارائه کنیم.

شیوه طراحی و ظرفیت قایق بادی اکسکروشن ۵

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که می توان در خصوص این قایق های بادی به ان اشاره کنیم بحث شیوه طراحی و شکل گیری این محصولات و همین طور ظرفیت های این دسته از قایق های بادی می باشد که با اگاهی از این موارد می توانید خریدی دقیق و بسته به نیاز خود را انجام دهید. قطعا شیوه طراحی قایق های بادی خصوصا قایق های اکسکروشن به گونه ای است که هر فردی با دیدن این دسته از محصولات مجذوب ساختار و طراحی این قایق ها شده و قادر خواهد بود که به این دسته از قایق ها اطمینان نماید. در واقع عموم ساختار و طراحی این دسته از محصولات به این صورت است که شما می توانید طرح و ساختار مستطیلی شکل با لبه های گرد را بر روی اکثر این محصولات به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. هم چنین از نظر رنگ بندی نیز سعی شده تا در این مدل از قایق ها از یک سری رنگ ثابت استفاده شود که این مسئله یکی از مهم ترین شیوه های شناخت این محصولات به شمار خواهد رفت.

در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که بدنه اصلی این قایق های بادی همگی از رنگ اصلی خاکستری طراحی و تولید شده اند و این رنگ یک رنگ زیبا در میان تولیدات قایق های بادی به شمار می رود. البته رنگ ها و لبه های آبی رنگ نیز در این قایق های بادی به چشم می خورد که از خصوصیات خوب این محصولات به شمار خواهد رفت. هم چنین این نکات تنها به بخش اصلی بدنه این محصول سرایت نکرده و بخش زیرین و به اصطلاح دیگر کف اکثر قایق های اکسکروشن نیز از رنگ یکدست تیره طراحی گردیده است که این ترکیب رنگ ساختار زیبایی را شکل داده است.

از بحث رنگ این محصولات که عبور کنیم شما می توانید مشاهده نمایید که بخش های جلویی این دسته از قایق های بادی عموما دارای برآمدگی و به صورت شیار دار شکل گرفته است که این مسئله باعث شده تا شما یک کالای زیبا و در عین حال مقاوم را هم مشاهده کنید. هم چنین در بخش داخلی این قایق بادی نیز عموما صندلی های بادی و کف بادی هم به چشم می خورد که در مورد این موارد در ادامه توضیح خواهیم داد. از بحث شیوه طراحی این محصولات که عبور کنیم باید به این نکته نیز بپردازیم که ظرفیت این دسته از قایق های بادی هم متفاوت می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این قایق ها بیشتر در ظرفیت های 4 و 5 نفره طراحی و تولید شده اند که این مسئله نیز باعث شده تا خیال شما از در اختیار داشتن این محصولات راحت باشد و فضای مناسب و ایده آلی را برای استفاده های خانوادگی نیز در اختیار داشته باشید.

جنس و کیفیت قایق بادی اکسکروشن ۵ اینتکس

مسئله مهم دیگری که باید در خصوص این قایق های بادی به آن اشاره کنیم بحث جنس و کیفیت این دسته از محصولات می باشد. در اقع قایق های بادی اکسکروشن یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین قایق های بادی می باشد که در بازار وجود دارد و همین مورد نیز یکی از مهم ترین دلایل خرید و ثبت سفارش این محصول توسط مشتریان به شمار خواهد رفت. در همین رابطه نیز اگر بخواهیم به صورت دقیق به بررسی بدنه این دسته از قایق های بادی اشاره کنیم باید در گام نخست عنوان کنیم که این محصولات با بهره گیری از رویه ای با جنس وینیل و یا همان PVC طراحی و تولید شده اند. این جنس عموما یک ساختار رایج در میان قایق های بادی به شمار می رود که اکثر محصولات از همین نوع طراحی و تولید شده اند.

هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که عموما بخش کف و همین طور دیگر بخش های این محصولات نیز به صورت دو لایه طراحی و تولید شده و همین مسئله نیز از دیگر ویژگی های مهم این قایق های بادی به شمار می رود. در کنار این موارد باید به ضخامت هر یک از لایه های این محصول هم اشاره کنیم که این دسته از قایق ها دارای ضخامت 0.75 میلی متری هستند و همین امر نیز سبب شده تا یک محصول ضخیم و ایده آل را در اختیار داشته باشید. هم چنین مواج بودن بخش های مختلف این محصول نیز حاکی از ان است که شما یک محصول نرم و راحت را در اختیار خواهید داشت که از تعریق شما در حین استفاده از این محصولات جلوگیری کرده و باعث می شود تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از این دسته از قایق های بادی استفاده کنید.

امکانات قایق بادی اکسکروشن

این دسته از محصولات امکانات متعددی را به شما ارائه می کنند. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این قایق ها یکی از مهم ترین امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند بحث بهره مندی از صندلی های بادی برای نشستن راحت در داخل این محصولات می باشد. این ویژگی و در واقع این صندلی ها نیز همگی دارای تکیه گاه بوده و همین مسئله نیز باعث شده تا خیال شما از بابت در اختیار داشتن این محصولات و نشستن در یک شرایط نرم و راحت فراهم باشد.

مسئله مهم دیگری که باید در خصوص این محصولات به ان ها اشاره کنیم بحث بهره مندی از طناب نجات دور تا دور این قایق های بادی می باشد. مدل های اکسکروشن به گونه ای طراحی شده اند که این طناب نجات دقیقا دور تا دور این قایق ها به بهترین شکل ممکن بسته شده است و همین مسئله نیز باعث شده تا در زمانی که شما نیاز دارید تا از این طناب نجات استفاده کنید ، بتوانید به سریع ترین شکل ممکن به ان دسترسی داشته باشید و این مسئله یکی دیگر از ویژگی های خوب این قایق های بادی به شمار می رود.

هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این دسته از محصولات همگی دارای اهرم ماهیگیری نیز می باشند. این اهرم به گونه ای طراحی و تولید شده که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن در هر زمان که قصد ماهیگیری داشتید از این قسمت نیز استفاده نمایید. هم چنین بهره مندی از اهرم هایی برای نگهداری پارو هم از دیگر خصوصیات خوب این دسته از قایق های بادی به شمار می رود که سبب شده تا شما بتوانید به ساده ترین شکل ممکن از پارو بر روی این محصولات هم استفاده کنید. البته وجود دو عدد پارو در کنار تمامی مدل های قایق بادی اکسکروشن اینتکس نیز باعث شده تا دیگر شما نیاز به خرید و تهیه جداگانه این پارو ها نیز نداشته باشید و یک مزیت خوب به شمار خواهد رفت.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که اکثرا طراحی صورت گرفته بر روی این قایق ها به این صورت است که شما می توانید در فضای داخلی این محصولات به سادگی هر چه تمام تر یک عدد جیب و یا به عبارت دیگر کیسه حمل را هم مشاهده کنید که این ویژگی باعث شده تا شما بتوانید به راحتی وسایل کوچک خود را هم در حین استفاده از این محصولات در داخل این کیسه ها قرار داده و به سادگی از امکانات کامل این قایق استفاده کنید. البته نکته مهم دیگری که باید به ان اشاره کنیم بحث بهره مندی و قابلیت نصب موتور قایق بادی بر روی این دسته از قایق ها می باشد. این ویژگی باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی پس از خرید و تهیه این قایق بادی اقدام به نصب یک عدد موتور بر روی محصول خود کرده و به بهترین شکل ممکن از آن با اوج سرعت و هیجان استفاده نمایید.

اقلام همراه قایق بادی اکسکروشن

در بخش قبلی سعی کردیم تا به صورت کامل در خصوص امکانات این دسته از قایق ها با شما صحبت کنیم و در همان بخش نیز اشاره ای به برخی از مهم ترین اقلام همراه و موجود بر روی این قایق ها کردیم. حال باید تاکید کنیم که یکی از مهم ترین خصوصیاتی که این قایق های بادی دارا هستند بحث بهره مندی از پارو می باشد. این ویژگی باعث می شود تا شما در جهت هدایت قایق بر روی آب کار سختی نداشته باشید و در هنگام خرید نیز نخواهید هزینه ای اضافی برای خرید این پارو ها بپردازید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در کنار این دسته از قایق های بادی عموما پمپ باد را هم می توان مشاهده کرد. این پمپ باد ها به صورت دستی عموما در کنار این محصولات دیده می شوند و همین مسئله باعث می شود تا شما در هر زمان که نیاز به راه اندازی این محصول داشته باشید بتوانید به ساده ترین شکل ممکن سعی در باد کردن و راه اندازی این قایق ها کرده و به بهترین شکل ممکن از محصول مورد نظر خود استفاده کنید.

هم چنین امکان دیگری که این قایق های بادی در کنار خود می بینند بحث بهره مندی از برچسب تعمیرات در کنار این محصولات می باشد. در واقع این مسئله باعث شده تا در زمانی که محصول مورد نظر شما به هر دلیلی دچار آسیب شد بتوانید به ساده ترین شکل ممکن اقدام به ترمیم کرده و نیاز به سپردن قایق بادی خود به مراکز تعمیر محصولات بادی نداشته باشید. هم چنین یک عدد دفترچه راهنما نیز در کنار این محصولات به چشم می خورد که در داخل این دفترچه به بهترین شکل ممکن نکات مهم در خصوص شیوه های صحیح استفاده از این قایق ها ، راهکار های مراقبتی و همین طور نحوه راه اندازی و سوالات رایج دیگر در خصوص این محصولات نیز به چشم می خورد که در هر زمان که نیاز داشتید می توانید به مطالعه این دفترچه نیز بپردازید.

شیوه راه اندازی و استفاده صحیح از قایق بادی اکسکروشن

معمولا راه اندازی یک محصول بادی و خصوصا یک قایق بادی کار سخت و پیچیده ای نخواهد بود و تنها می بایست سعی کنید تا یک سری نکات را در هنگام راه اندازی محصول رعایت کرده و به بهترین شکل ممکن سعی در باد کردن محصول کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بر روی این دسته از قایق ها بادی شما می توانید محفظه های باد را بر روی بخش های مختلف این محصولات مشاهده کنید که با استفاده از این دریچه ها و محفظه ها این مزیت برای شما فراهم خواهد بود که با در اختیار داشتن یک عدد پمپ باد به ساده ترین شکل ممکن سعی در باد کردن این دسته از محصولات کنید.

معمولا در کنار دریچه های باد شما می توانید شماره گذاری هایی را هم مشاهده کنید که ترتیب باد کردن این محصولات را به صورت کامل به شما نشان می دهد و این امر باعث می شود تا به ساده ترین شکل ممکن بتوانید این قایق های بادی را راه اندازی کنید. پس از باد کردن کامل و به اندازه این محصولات نیز شما باید سعی کنید تا به راحتی این دریچه های باد را بسته و سعی کنید تا از خارج شدن باد داخلی این قایق های بادی نیز جلوگیری کنید تا از این محصولات در آرمانی ترین حالت ممکن بتوانید استفاده نمایید.

مراقبت و نگهداری از قایق بادی اکسکروشن

مراقبت و نگهداری از یک قایق بادی اکسکروشن ۵ کاری ساده اما در عین حال حساس می باشد. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که این محصولات دارای ساختاری بادی هستند و این مسئله باعث می شود تا مراقبت از این دسته از محصولات حساسیت های خاص خود را داشته باشد. در همین راستا باید عنوان کنیم که شما باید سعی کنید از این قایق های بادی در شرایطی استفاده کنید که از هر گونه شی نوک تیز دور باشد. در واقع در آب های آرام و در فضایی که شاخ و برگ درختان در آن نقطه وجود نداشته باشد می توانید با خیالی راحت از این محصولات استفاده نمایید. هم چنین باید سعی کنید تا در هنگام راه اندازی این محصول نیز آن را در فضایی قرار دهید که از هر گونه شی نوک تیز دور باشد و با این کار می توانید سلامت این محصول را تا حدود زیادی تضمین کنید.

هم چنین مسئله مهم دیگری که باید در خصوص این محصولات به ان ها اشاره کنیم بحث دور کردن هر گونه شی داغ از این محصولات می باشد که این مسئله با توجه به جنس رویه این قایق ها باعث آسیب های گاها جبران ناپذیری می شود. هم چنین شما باید از تحمیل کردن وزن زیاد و قرار دادن اشیا سنگین وزن بر روی این محصولات و همین طور وارد کردن فشار بیش از مقدار تحمل وزن این دسته از قایق های بادی هم خودداری کنید. با رعایت این موارد قطعا سلامت یک قایق بادی اکسکروشن را می توانید به بهترین شکل ممکن تضمین نمایید.

جمع بندی

تقریبا به صورت کامل و جامعی سعی کردیم تا در این مقاله به بررسی یکی از رایج ترین مدل های قایق بادی یعنی مدل اکسکروشن بپردازیم و خصوصیات این دسته از محصولات را به صورت کامل برای شما شرح دهیم. حال با توجه به این موارد باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصولات جزو با دوام ترین و محبوب ترین مدل های قایق بادی به شمار می رود. حال با توجه به این نکات اگر شما قصد خرید یک قایق بادی را دارید پیشنهاد می کنیم حتما این مدل از قایق ها را هم در دسته بندی محصولات مورد علاقه خود قرار دهید و با مقایسه بین این مدل و مدل های دیگر یک محصول ایده آل را برای خود خریداری کنید.