قایق بادی جیمینی 5 بست وی ، قایقی بسیار مقاوم با امکانات فول درون بسته بندی خود که برای استفاده هایی با سرعت بالا بر روی آن ساخته شده است . این قایق بادی یکی از بزرگ ترین نمونه های مدل جیمینی می باشد که قابلیت نصب موتور را در بخش پشتی خود دارد و به همین خاطر بهترین انتخاب برای استفاده در دریا و آب هایی با عمق بالا به شمار می رود . طراحی بسیار زیبا و البته مهندسی شده این قایق بادی به گونه ای می باشد که به راحتی می توانید در ظرفیت پنج نفره بزرگسال از آن استفاده کنید و بهترین عملکرد را برای شما به نمایش می گذارد . اگر قصد خرید قایق بادی جیمینی پنج نفره را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا این محصول کاربردی و پر فروش را برای شما به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم .

طراحی ظاهری قایق بادی جیمینی 5 بست وی

ابتدای بررسی این قایق بادی پرطرفدار بهتر است تا به سراغ طراحی ظاهری این محصول برویم . جایی که برند بست وی یکی از شاهکارهای خود را به جای گذاشته است و نشان داده است تا می توانیم قایق بادی بزرگ با امکانات کامل را برای خود داشته باشیم و در تفریحاتی همچون ماهیگیری و حرکت با سرعت های بالا از آن استفاده کنیم . با نگاهی به ساختار بدنه قایق بادی جیمینی می توانیم نوک باریک این قایق را مشاهده کنیم که برای نشستن یک نفر از سرنشینان ساخته شده است و به دلیل بدنه بسیار مقاومی که دارد ، به راحتی می تواند یک فرد سنگین وزن را در سرعت های بالا بر روی خود نگه دارد . اما در فضای داخلی این قایق نیز از یک نشیمنگاه آلومینیومی استفاده شده است ، سکویی که برای نشستن یک نفر کافی می باشد و دو نفر دیگر باید در لبه ی عقبی قایق بنشینند . لازم به ذکر است که دو طرف این قایق و بر روی لبه های آن امکان نشستن افراد وجود دارد و استحکام بدنه قایق به گونه ای می باشد که هیچ گونه فشاری به بدنه در صورن نشستن افراد وارد نمی شود .

دستگیره هایی نیز در دو طرف این قایق بادی تعبیه شده است که تعداد آن ها به چهار عدد می رسد و علاوه بر گرفتن از آن ها به هنگام حرکت قایق با سرعت های بالا و حفظ تعادل خود می توانید برای جا به جایی قایق در خشکی و انداختن آن به آب نیز از این دستگیره ها استفاده کنید . جنس این دستگیره ها از پلاستیک فشرده شده متصل به بدنه می باشد که استحکام بسیار بالایی دارد و وزن های بالا را به راحتی بر روی خود نگهداری می کند . اما نکته قایق توجه این قایق بادی در بدنه را می توان طراحی موشکی شکل دو طرفه بخش پشتی آن دانست ، جایی که در میان دو طرف قایق و در قسمت وسط آن می توان تخته ای مخصوص برای نگهداری موتور های مخصوص قایق را مشاهده کرد . نگهدارنده ای که از جنس فایبرگلاس ضد آب می باشد که بسیار ضخیم است و می توانید بر روی آن موتورهایی با قدرت حداکثر 15 اسب بخار را نصب کنید و لذت حرکت با قایق در سرعت های بالا را تجربه نمایید .

اما فقط در قسمت پشت این قایق از فایبرگلاس استفاده نشده است و در کف این قایق و بر روی قسمت بادی آن نیز می توانیم فایبرگلاس یک دست را مشاهده کنیم که کمی وزن قایق را سنگین تر اما تعادل آن را در سرعت های بالا بسیار بیشتر می کند . این فایبرگلاس کف قایق برای استحکام بیشتر بدنه در سرعت های بالا و عدم آسیب به بدنه بسیار کاربرد دارد و در واقع نشان از طراحی مهندسی شده قایق بادی جیمینی دارد که از آن می توان به عنوان شاهکار شرکت بست وی یاد کرد . در طرفین این قایق بادی و بر روی دیواره ها از نگهدارنده های چرخشی پارو استفاده شده است که سرعت پارو زدن در تمامی جهات را به راحتی امکان پذیر می کند . همچنین دور تا دور این قایق بادی از طناب نگهدارده و ضربه گیر هایی مخصوص استفاده شده است تا به هنگام برخورد قایق در قسمت های کناری با اشیا ، آسیبی به بدنه وارد نشود .

جنس بدنه قایق بادی جیمینی 5 بست وی

جنس بدنه قایق های بادی ، یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید قایق بادی باید مورد توجه قرار بگیرد . بست وی در ساخت بدنه قایق بادی جیمینی از متریال های ترکیبی استفاده کرده است . بدنه این قایق به صورت ترکیبی از پی وی سی سه لایه با الیاف ابریشمی ساخته شده است که بدنه ای بسیار مستحکم را برای قایق به وجود آورده است و می توانید از آن در تمامی شرایط محیطی استفاده کنید . یکی از مزیت های این نوع بدنه را می توان قابلیت استفاده در آب های شور دانست ، به این خاطر که این ترکیب متریال ، کاملا مقاوم در برابر شوری آب می باشند و پوسیدگی در آن ها به هیچ عنوان صورت نمی گیرد . علاوه بر شوری آب ، بدنه قایق بادی جیمینی در برابر فشار ، ضربه و همچنین شرجی و رطوبت بالای هوا نیز مقاوم می باشد و دغدغه ای برای استفاده از آن ها در محیط های مختلف نخواهید داشت . برای ساخت بدنه تمام بادی این قایق از سه قسمت بادی مجزا استفاده شده است که هر کدام توسط دریچه های مختص خود باد می شوند . یک دریچه در کف و دو دریچه در دیواره ها قرار دارد و برای باد کردن هر چه سریع تر قایق کمک شایانی به شما می کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن قایق بادی جیمینی 5 بست وی

ابعاد قایق بادی جیمینی پنج نفره به مشخصات ( طول : 330 سانتی متر ، عرض : 162 سانتی متر و ارتفاع : 44 سانتی متر ) می باشد . اما قابلیت تحمل وزن این محصول می تواند فاکتوری کلیدی تر باشد زیرا ماهیت استفاده از قایق را برای شما مشخص می کند . شما می توانید از این قایق بادی تا حداکثر وزن 640 کیلو گرم استفاده کنید که برای نگهداری پنجنفر سنگین وزن نیز استاندارد می باشد و کمبودی در رابطه با تحمل وزن نخواهید داشت . استفاده از بدنه چند لایه و همچنین فایبرگلاس در کف این قایق باعث شده تا نسبت به سایر قایق های پنج نفره کمی سنگین تر و دارای وزن 68 کیلو گرمی باشد که به راحتی توسط چهار نفر از افراد و دستگیره هایی که در بخش های کناری تعبیه شده است قایق جا به جایی می باشد .

لوازم جانبی همراه قایق بادی جیمینی 5 بست وی

به همراه این قایق بادی برای شما یک عدد پمپ باد دستی بزرگ مخصوص بست وی ارسال می شود که در جهت راه اندازی هر چه سریع تر قایق بسیار کاربردی است . این پمپ باد قدرت انتقال بسیار بالایی دارد و در واقع با بزرگ ترین پمپ باد دستی برند بست وی رو به رو هستید . همچنین دو عدد پاروی آلومینیومی ضد زنگ یک طرفه نیز برای شما درون بسته بندی قرار داده شده است که با استحکام بالایی که دارد به راحتی می تواند وزن بالای قایق و افراد سوار بر آن را جا به جا کند . این پارو ها بر روی نگهدارنده های چرخشی به هنگام عدم نیاز به آن ها نصب می شوند و بدون اشغال فضای داخلی قایق بر روی دیواره های کناری قرار می گیرند . همچنین یک عدد ساک حمل دسته دار بزرگ نیز برای شما ارسال می شود که به صورت دسته دار است و می توانید قایق را به همراه لوازم جانبی درون آن قرار دهید و فضای کمی را اشغال می کند . شما عزیزان می توانید قایق بادی جیمینی بست وی را در تمامی ظرفیت ها با ارزان ترین قیمت از نمایندگی مرکزی برند بست وی در ایران یعنی نمایندگی اینتکس تهران خریداری نمایید .