معرفی قایق بادی مارینر به شما کمک می کند تا در هنگام خرید قایق بادی اینتکس که دارای محبوبیت بالایی نیز است با اطلاعات کافی اقدام به انتخاب مدل مد نظرتان نمایید تا نیازهای شما را به خوبی تامین کند . استفاده از قایق های بادی به منظور تفریحی در میان مردم بسیار باب شده است و این قایق ها می تواند در دریاها و رودخانه ها بهترین انتخاب برای تفریح بر روی آب باشند . از آنجایی که قایق سواری به صورت تک نفره چندان لذت بخش نیست و بیشتر افراد روی به قایق سواری به صورت دسته جمعی می آورند ، قایق بادی بزرگ فروش بیشتری را به خود اختصاص داده اند در این میان برند های مختلف دست به تولید نمونه های متنوع قایق بادی در ظرفیت های زیاد با امکانات بسیار مطلوب زده اند . با توجه به سابقه فروش قایق بادی در ایران می توان به خوبی با برآورده های صورت گرفته اعلام کرد که قایق بادی مارینر اینتکس در میان قایق های بادی رده بالا و استاندارد می باشد که بهترین انتخاب برای استفاده در آب های آرام و همچنین برتلاطم است . در ادامه این مقاله قصد داریم تا نمونه های قایق بادی مارینر3 و قایق بادی مارینر4 را تحت بررسی قرار دهیم و به طور دقیق این محصولات را بررسی کنیم تا قبل از خرید ، اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار بگیرد .

قایق بادی مارینر 3

بهتر است تا ابتدا به سراغ قایق بادی مارینر3 برویم ؛ همانطور که از اسم این قایق بادی پیداست ظرفیتی بالغ بر 3 نفر بزرگسال دارد . قایق بادی مارینر سه نفره دارای طول 297 و عرض 127 سانتی متر می باشد و این فضای داخلی می تواند محیطی باز برای سه نفر بزرگسال به وجود آورد که به صورت راحت در کنار یکدیگر قرار بگیرند . در بخش داخلی این قایق دو کوسن بادی به صورت طولی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که تا شرایط را برای نشستن فراهم کنند . دو طرف قایق اهرم های نگهدارنده پارو به صورت چرخش کامل قرار دارند که پارو زدن را در هر دو جهت توسط افراد سوار بر قایق امکان پذیر می کنند . یکی از نکات قایق توجه در این قایق بادی این است که قابلیت نصب موتور بنزینی را در بخش پشتی خود دارد و این امر باعث می شود تا بتواند در دریا بدون پارو زدن سرعت های بالا را تجربه کنید و از معدود قایق های بادی با قابلیت نصب موتور است . موتوری که می توانید بر روی این قایق سوار نمایید تا 2.5 اسب بخار است و قدرت لازم برای جا به جایی وزن های بالا را دارد و سرعت استاندارد قایق های بادی را به شما ارائه می دهد تا در هنگام استفاده آسیبی به بدنه وارد نشود . وزن این قایق 29 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن آن بالغ بر 300 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری سه نفر ، پیرو استاندارد های جهانی است .

جنس بدنه قایق های بادی از مهمترین عواملی است که تاثیر مستقیم در طول عمر قایق و همچنین دوام و استحکام آن دارد . برند اینتکس در ساخت قایق های بادی خود از ترکیبی نام آشنا استفاده می کند که در نشان دادن استحکام بسیار شناخته شده و زبان رد می باشد . بدنه قایق های بادی مارینر اینتکس ساخته شده از پی وی سی برزنتی سه لایه با ترکیبی از الیاف مش می باشد ، این ترکیب در میان سوراخ شدگی و همچنین ضربه بسیار مقاوم است و یکی از مزیت های آن را می توان مقاومت بالا در برابر سایش دانست . به این ترتیب به هنگام کشیده شدن بدنه قایق بر روی آب حتی در سرعت های بالا به هنگامی که از موتور بنزینی استفاده می کنید ، هیچ گونه آسیبی به بدنه وارد نمی شود . الیاف مشی موجود در بدنه این قابلیت را برای شما فراهم می آورد تا در فضای باز و به زیر نور خورشید و همچنین شرجی و رطوبت با خیالی راحت از قایق استفاده کنید و در واقع پوسیدگی در قایق های بادی مارینر بی معناست .

ترکیب لوازم جانبی بی نقصی که به همراه این قایق بادی برای شما درون بسته بندی قرار گرفته است شما را به طور کلی از خرید لوازم جانبی اضافی به نیاز می کند و در واقع با خرید قایق بادی به صورت کامل دیگر فقط نیاز است که قایق را باد کرده و سوار بر آن لذت ببرید . درون بسته بندی قایق بادی مارینر سه نفره ، دو عدد پاروی آلومینیومی با لبه هایی از پلاستیک فشرده شده می باشد ، این نوع پلاستیک آب را به خوبی جمع کرده و قایق را به سمت دلخواه شما هدایت می کند . علاوه بر پارو می توان درون بسته بندی پمپ باد بزرگ دستی را دید ، پمپی که حجم بزرگ این قایق را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد می کند و در مواقعی که در کمپینگ ها نیاز به برق شهری ندارید به کمک این پمپ باد دستی به راحتی می توانید قایق را راه اندازی کنید . یک عدد ساک حمل دسته دار نیز که از جنس برزنتی است می تواند تکمیل کننده این بسته بندی باشد و در جا به جایی هر چه راحت تر قایق در شرایط مسافرت به شما کمک کند .

قایق بادی مارینر 4

بدون شک پرفروش ترین و محبوب ترین قایق بادی اینتکس را می توان قایق بادی مارینر چهار نفره دانست . اگر طرفدار قایق های بادی باشید و یا حتی یک مقاله در این رابطه خوانده باشید بعید می دانیم که نام قایق بادی مارینر را نشنیده باشید . این قایق بادی با توجه به محبوبیت بالا و همچنین فروش فوق العاده ای که به خود اختصاص داده است در سال جدید میلادی در واقع با نمونه آپدیت شده به بازار عرضه شد که دارای ظاهری جذاب تر و مدرن تر از قایق های بادی نسل قبلی خود بود . قایق بادی مارینر4 فضایی به طول 328 در عرض 145 را با سه کوسن بادی بزرگ در اختیار شما قرار می دهد . این کوسن های بادی به صورت مجزا باد می شوند و قابلیت جدا شدن را دارند . از امکاناتی که بدنه این قایق بادی در اختیار شما قرار می دهد می توان به طناب نجاتی که دور تا دور این قایق کشیده شده است ، اهرم های پارو که قابلیت چرخش کلی را دارند ، کیسه نگهدارنده لوازم شخص و همچنین اهرم مقاوم ماهیگیری اشاره داشت که تجهیزاتی کامل برای استفاده را در اختیار می گذارد .

جنس بدنه این قایق بادی به همانند نمونه سه نفره خود از پی وی سی برزنتی سه لایه با الیاف داخلی و میانی مش می باشد که سوراخ شدگی و سایش را در بدنه این قایق غیر ممکن می کند . اما از نکات برگزیده این قایق بادی می توان به کف فایبرگلاس آن اشاره داشت ، جایی که در بخش کف این قایق بادی از فایبرگلاس تخته ای که به صورت مجزا نصب می شود استفاده شده است ، این فایبرگلاس به صورت مواج تعبیه شده است تا از لیز خوردن شما حتی به هنگام خیس شدن بخش داخلی قایق جلوگیری کند . به همراه این قایق بادی علاوه بر دو پاروی آلومینیومی ضد زنگ ، یک عدد پمپ باد دستی بزرگ دو کاره نیز وجود دارد که راه اندازی قایق را در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه امکان پذیر می کند و قدرت انتقال بالایی را در اختیار شما قرار می دهد . این قایق بادی دارای برچسب بزرگ تعمیرات می باشد تا در شرایط ضرور بتوانید از آن بهره مند شوید و بسته بندی کلی قایق در حجم قابل حمل ساخته شده است و با توجه به وزن 45 کیلو گرمی که دارد می توانید آن را با ماشین سواری خود جا به جا کنید .

قابلیت نصب موتور بنزینی تا 3.6 اسب بخار بر روی این قایق وجود دارد و قابلیت تحمل وزن آن در مدل قایق بادی مارینر 2021 را می توان 500 کیلو گرم در نظر گرفت . در مجموع می توان گفت که این قایق بادی مارینر در ظرفیت های سه نفره و چهار نفره بسته به تعداد نفراتی که دارید می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در انواع شرایط آبی باشد و همین حالا می توانید این محصول را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید و از ضمانت اصالت محصول و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای بهره مند شوید .