موتور قایق بادی سون مارین

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 2 زمانه بنزینی
  • وزن: 30 کیلوگرم
  • طول: 87 سانتی متر
  • عرض: 48 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موتور قایق بادی سون مارین را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت عالی از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید

موتور قایق بادی سون مارین محصولی زیبا و با کیفیت بالا بوده که مناسب برای انواع قایق های بادی می باشد. این محصول از نوع دو زمانه بنزینی بوده که وزنش 30 کیلو گرم است و این باعث شده تا حمل و نقل ان نیز خیلی سخت نباشد. این محصول مناسب برای استفاده بر روی انواع قایق های بزرگ و کوچک بوده که به دلیل داشتن وضعیت دنده سه حالته می توان با ان قایق را در جهت های جلو ، عقب و خلاص قرار داد. هم چنین این محصول دارای سیستم تنظیم شیب دستی می باشد. این موتور ساخته شده از نوع دو زمانه بنزینی بوده و دارای 4 سیلندر است. هم چنین ظرفیت باک این موتور 25 لیتر است که در هر ساعت 2.6 لیتر بنزین مصرف می کند و به ازای هر 50 لیتر مصرف بنزین یک لیتر روغن هم نیاز دارد. تمامی این موارد باعث شده تا در دسته موتور های کم مصرف قرار بگیرد. هم چنین این موتور دارای توان 90 اسب بخار بوده که قدرت بالایی می باشد. اگر قصد خرید یک محصول مقاوم و پر قدرت را برای قایق خود دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این موتور را از سایت نمایندگی محصولات بادی intex در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع
2 زمانه بنزینی
وزن
30 کیلوگرم
طول
87 سانتی متر
عرض
48 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
توان موتور
90 اسب بخار
ظرفیت باک
25 لیتر
تعداد سیلندر
4
وضعیت دنده
خلاص - جلو - عقب
سیستم تنظیم شیب
دستی
حداکثر مصرف سوخت
2.6 لیتر بر ساعت
سایر ویژگی ها
سیستم جرقه زنی TCL
نسبت بنزین به روغن 50 لیتر به 1 لیتر
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...