موتور قایق بادی مرکوری 25 اسب بخار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 2 زمانه بنزینی
  • وزن: 27 کیلوگرم
  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 42 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موتور قایق بادی مرکوری 25 اسب بخار را می توانید از تنها سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت و کیفیت عالی خریداری نموده و استفاده کنید. این موتور قایق با نام مرکوری یکی از قوی ترین موتورهای قایق جهت استفاده در دریا می‌باشد که بر روی قایق های بادی اینتکس و قابل استفاده است توسط کیت موتور یا مبدل موتور به قایق می توانید آن را راه اندازی نموده و به موج سواری و قایق سواری روی آب بپردازید جهت خرید موتور قایق بادی به قسمت تماس با ما مراجعه نموده و آن را سفارش دهید یا به صورت آنلاین پس از پرداخت مبلغ را درب منزل خود تحویل بگیرید

موتور قایق بادی مرکوری 25 اسب بخار یکی دیگر از موتور های شرکت مرکوری بوده که بسیار پر قدرت و مستحکم است. این محصول از نوع دو زمانه بنزینی بوده و دارای دو سیلندر می باشد. یکی از خصوصیات مهم این کالا وضعیت دنده ان است که در سه حالت خلاص ، جلو و عقب می تواند قرار بگیرد و هدایت را برای فرد هدایت کننده بسیار راحت کرده است. این موتور دارای سیستم جرقه زنی از نوع TCL بوده که در تمام فصول به راحتی می توان ان را روشن کرده و استفاده کنید. ظرفیت باک این محصول 15 لیتر است که در هر ساعت 2.6 لیتر بنزین مصرف می کند. البته در کنار ان به ازای هر 50 لیتر مصرف بنزین نیاز به یک لیتر روغن نیز دارد. سیستم تنظیم شیب این موتور به صورت دستی می باشد. هم چنین وزن کلی این محصول 27 کیلو گرم است که حمل و جا به جایی ان به نسبت موتور های مشابه اسان تر است. در کنار این محصول دفترچه راهنما هم وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید به ان مراجعه کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید. اگر به دنبال خرید یک موتور با کیفیت و کم مصرف برای قایق خود هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست نداده و ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
2 زمانه بنزینی
وزن
27 کیلوگرم
طول
80 سانتی متر
عرض
42 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
توان موتور
25 اسب بخار
ظرفیت باک
15 لیتر
تعداد سیلندر
2
وضعیت دنده
خلاص - جلو - عقب
سیستم تنظیم شیب
دستی
حداکثر مصرف سوخت
2.6 لیتر بر ساعت
سایر ویژگی ها
سیستم جرقه زنی TCL
نسبت بنزین به روغن 50 لیتر به 1 لیتر
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...