موتور قایق بادی هوندا با قدرت 99 اسب بخار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 2 زمانه بنزینی
  • وزن: 23 کیلوگرم
  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 42 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موتور قایق بادی هوندا با قدرت 99 اسب بخار یک محصول پر قدرت و مقاوم بوده که می توانید ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کنید.

موتور قایق بادی هوندا با قدرت 99 اسب بخار محصولی پر قدرت ساخت شرکت هوندا می باشد که به خاطر داشتن مصرف کم و همین طور قدرت بالا جزو پر فروش ترین موتور های موجود در بازار است. این محصول دارای سیستم جرقه زنی از نوع TCL کی باشد که باعث شده در تمام شرایط جوی و حتی در فصول سرد نیز بتوانید به سادگی ان را روشن کرده و استفاده کنید. این محصول دارای سیستم تنظیم شیب از نوع دستی بوده و دنده ان در سه حالت خلاص ، جلو و عقب می تواند قرار بگیرد که از مزایای این موتور می باشد. یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که باید به ان اشاره کرد مصرف پایین سوخت این موتور است. این محصول 2.6 لیتر در ساعت بنزین مصرف می کند و دارای بکی با ظرفیت 10 لیتر است. این خصوصیت باعث شده تا بتوانید از ان در مسافت های طولانی هم استفاده کنید. هم چنین وزن کلی این محصول 23 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد مناسب ان نیز می توانید به سادگی ان را با خود جمل و جا به جا کنید. علاوه بر این ها این موتور دارای بدنه ای محکم می باشد که احتمال اسیب دیدگی را بسیار کم کرده است. برای راه اندازی و نصب این محصول نیز می توانید به دفترچه راهنما تعبیه شده بر روی این محصول مراجعه کنید و اموزش های لازم را فرا بگیرید. این موتور پر قدرت را می توانید با کیفیت عالی از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
2 زمانه بنزینی
وزن
23 کیلوگرم
طول
80 سانتی متر
عرض
42 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
توان موتور
99 اسب بخار
ظرفیت باک
10 لیتر
تعداد سیلندر
4
وضعیت دنده
خلاص - جلو - عقب
سیستم تنظیم شیب
دستی
حداکثر مصرف سوخت
2.6 لیتر بر ساعت
سایر ویژگی ها
سیستم جرقه زنی TCL
نسبت بنزین به روغن 50 لیتر به 1 لیتر
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...