موتور قایق بادی پارسان با 15 اسب بخار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 2 زمانه بنزینی
  • وزن: 36 کیلو گرم
  • طول: -
  • عرض: -
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موتور قایق بادی پارسان با 15 اسب بخار را می توانید با بالاترین کیفیت از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

موتور قایق بادی پارسان با 15 اسب بخار یک محصول بی نظیر دارای قدرت موتور بالا می باشد. این محصول از نوع دو زمانه بوده که توان موتور 15 اسب بخار را دارا می باشد. سیستم استارت این موتور از نوع دسته گاز بوده و سیستم جرقه ان نیز از نوع CDI است که از مزایای این محصول به حساب می اید. وزن این موتور در حالت کلی 36 کیلو گرم می باشد. قدرت دور موتور این محصول بین 4500 تا 5500 دور در دقیقه می باشد که بسیار بالاست. هم چنین این محصول ساخته شده از جنس الومینیوم است که بسیار مستحکم و قوی تولید شده است و به اسانی اسیب نخواهد دید و تا حدود زیادی در برابر ضربات مقاوم است. این محصول دارای ظرفیت باک 24 لیتر بوده که در هر ساعت 7.9 لیتر مصرف سوخت ان است. علاوه بر این ها این محصول در هر 50 لیتر استفاده از بنزین یک لیتر روعن نیز مصرف می کند که مقداری معقول و استاندارد است. هم چنین این محصول دارای وضعیت دنده در سه حالت خلاص ، جلو و عقب می باشد که کنترل و هدایت قایق را اسان کرده است. اگر قصد خرید یک موتور پر قدرت را برای قایق خود دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی intex در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
2 زمانه بنزینی
وزن
36 کیلو گرم
طول
-
عرض
-
ارتفاع
103 سانتی متر
توان موتور
15 اسب بخار
ظرفیت باک
24 لیتر
تعداد سیلندر
-
وضعیت دنده
خلاص - جلو - عقب
سیستم تنظیم شیب
-
حداکثر مصرف سوخت
7.9 لیتر بر ساعت
سایر ویژگی ها
دارای پروانه بسیار مقاوم
کنترل عقب
دارای شفت کوتاه
جک دسته گاز
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، لوازم یدکی
حجم موتور
246 سی سی
سوخت موتور
بنزین + روغن
جنس بدنه
آلومینیوم
قدرت دور موتور
5500 rpm
سیستم استارت
دسته گاز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...