موتور قایق بادی پارسان 25 اسب بخار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 2 زمانه بنزینی
  • وزن: 52 کیلوگرم
  • طول: -
  • عرض: -
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موتور قایق بادی پارسان 25 اسب بخار را می توانید با کیفیت و قدرت بالا از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

موتور قایق بادی پارسان 25 اسب بخار محصولی فوق العاده قدرت مند بوده که به تازگی توسط شرکت پارسان روانه بازار گردیده است. در ابتدا باید گفت که وزن این محصول 52 کیلو گرم می باشد و بدون لرزش است. این موتور دارای ظرفیت باک 24 لیتر بوده و در هر ساعت 11 لیتر سوخت مصرف می کند. این بدین معناست که با پر کردن باک این موتور می توانید بیشتر از دو از ان استفاده نمایید. این محصول به گونه ای طراحی شده که دنده ان در سه حالت جلو ، عقب و خلاص قرار می گیرد و این عامل باعث شده تا کنترل کردن جهت حرکت قایق برای شما بسیار راحت شود. جنس بدنه این محصول از نوع الومینیوم بوده که بسیار مستحکم و محکم است و به اسانی اسیب نمی بیند. از دیگر نکاتی که باید به ان اشاره کرد این است که این موتور دارای دور در حالت خلاص بین 1050 تا 1150 بوده و دور در حالت حداکثر گاز این محصول نیز بین 4500 تا 5500 می باشد. هم چنین این کالا دارای سیستم جرقه CDI و سیستم استارت دسته گاز می باشد که در فصول مختلف و هم چنین در هر شرایط جوی می توانید به راحتی ان را روشن کرده و استفاده کنید. در کنار بسته بندی این محصول شافت کوتاه و جک دسته گاز نیز وجود دارد که از مزایای این محصول است. پیشنهاد می کنیم این محصول پر قدرت را از دست نداده و هم اکنون ان را از تنها سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.


نوع
2 زمانه بنزینی
وزن
52 کیلوگرم
طول
-
عرض
-
ارتفاع
113.4 سانتی متر
توان موتور
25 اسب بخار
ظرفیت باک
24 لیتر
تعداد سیلندر
2
وضعیت دنده
خلاص - جلو - عقب
سیستم تنظیم شیب
دستی
حداکثر مصرف سوخت
11 لیتر
سایر ویژگی ها
سیستم جرقه زنی CDI
بدون لرزش
اقلام همراه
شافت کوتاه ، جک دسته گاز
دور در حداکثر گاز
4500-5500
دور در حالت خلاص
1050-1150
شرکت سازنده
پارسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...