موتور قایق بادی پارسان 8 اسب بخار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 2 زمانه بنزینی
  • وزن: 26 کیلوگرم
  • طول: -
  • عرض: -
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موتور قایق بادی پارسان 8 اسب بخار را می توانید با کیفیت بالا و قیمت مناسب از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید

موتور قایق بادی پارسان 8 اسب بخار یکی از محصولات جدید شرکت پارسان بوده که از قدرت بالایی برخوردار است. این محصول همان طور که گفته شد دارای توان موتور 8 اسب بخار می باشد و سیستم جرقه این محصول نیز از نوع CDI بوده و سیستم استارت ان از نوع دسته گاز می باشد که در تمام فصول به راحتی می توانید ان را روشن کرده و استفاده کنید. این محصول در حالت حداکثر گاز دارای دور 4500 تا 5500 بوده و در حالت خلاص نیز دارای 1250 دور می باشد. این موتور دارای ظرفیت باک 1 لیتر بوده و مصرف سوخت ان 4.3 لیتر در ساعت است. از دیگر مزایای این محصول می توان به بدون لرزش بودن ان اشاره کرد و این که این موتور دارای سه حالت دنده جلو ، عقب و خلاص می باشد. در کنار بسته بندی این موتور شافت کوتاه و جک دسته گاز نیز موجود می باشد که از اقلام همراه این محصول است. اگر قصد خرید یک موتور برای قایق بادی خود را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول با کیفیت را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
2 زمانه بنزینی
وزن
26 کیلوگرم
طول
-
عرض
-
ارتفاع
99.2 سانتی متر
توان موتور
8 اسب بخار
ظرفیت باک
1 لیتر
تعداد سیلندر
2
وضعیت دنده
خلاص - جلو - عقب
سیستم تنظیم شیب
دستی
حداکثر مصرف سوخت
4.3 لیتر
سایر ویژگی ها
سیستم جرقه زنی CDI
بدون لرزش
اقلام همراه
شافت کوتاه ، جک دسته گاز
دور در حداکثر گاز
4500-5500
دور در حالت خلاص
1250
سیستم استارت
دسته گاز
جنس بدنه
الومینیوم
شرکت سازنده
پارسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...