موتور قایق بادی یاماها 75 اسب بخار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 2 زمانه بنزینی
  • وزن: 23 کیلوگرم
  • طول: 85 سانتی متر
  • عرض: 46 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جهت خرید موتور قایق بادی یاماها 75 اسب بخار می توانید با قیمت مناسب ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران تهیه کرده و استفاده کنید.

موتور قایق بادی یاماها 75 اسب بخار محصولی فوق العاده جذاب بوده که از قدر بسیار زیادی برحوردار است. در کنار بسته بندی این محصول دفترچه راهمایی قرار گرفته که با استفاده از ان می توانید اموزش های لازم را فرا بگیرید و ان را به راحتی بر روی قایق خود نصب و راه اندازی کنید. در رابطه با این محصول باید عنوان کرد که ظرفیت باک ان 10 لیتر بوده که در هر ساعت 2.6 لیتر بنزین مصرف می کند. در کنار ان نیز در هر 50 لیتر استفاده از بنزین ، یک لیتر روغن نیز نیاز دارد.  توان این موتور 75 اسب بخار بوده و از نوع دو زمانه بنزینی می باشد. این محصول ابعاد استانداردی را دارا بوده و وزن معقولی دارد که به راحتی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کنید. هم چنین این موتور دارای وضعیت دنده خلاص ، جلو و عقب می باشد که هدایت قایق را اسان کرده است. ازدیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد سیستم تنظیم شیب این موتور است که به صورت دستی تنظیم می گردد. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول تمام عیار و پر قدرت را شاهد باشیم. پیشنهاد می کنیم اگر قصد لذت بردن از قایق سواری خود بر روی اب و یا ماهیگیری در وسط دریا را دارید این محصول زیبا و با کیفیت را از تنها سایت نمایندگی محصولات بادی intex در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع
2 زمانه بنزینی
وزن
23 کیلوگرم
طول
85 سانتی متر
عرض
46 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
توان موتور
75 اسب بخار
ظرفیت باک
10 لیتر
تعداد سیلندر
4
وضعیت دنده
خلاص - جلو - عقب
سیستم تنظیم شیب
دستی
حداکثر مصرف سوخت
2.6 لیتر بر ساعت
سایر ویژگی ها
سیستم جرقه زنی TCL
نسبت بنزین به روغن 50 لیتر به 1 لیتر
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...