موتور قایق بادی Aqua با قدرت 30 اسب بخار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 2 زمانه بنزینی
  • وزن: 30 کیلوگرم
  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 30 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موتور قایق بادی Aqua با قدرت 30 اسب بخار را می توانید با کیفیت عالی و قیمت مناسب از نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

موتور قایق بادی Aqua با قدرت 30 اسب بخار یکی از محصولات شرکت Aqua watt بوده که در زمینه موتور های قایق بادی مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. یکی از خصوصیات این محصول داشتن قدرت موتور خوب و مصرف سوخت پایین نسبت به موتور های مشابه است که ان را تا حدود زیادی متمایز کرده است. این موتور از نوع دو زمانه بنزینی بوده و 4 سیلندر دارد که از خصوصیات ان است. این محصول دارای وضعیت دنده سه حالته جلو ، عقب و خلاص می باشد و سیستم تنظیم شیب این محصول نیز به صورت دستی انجام می گیرد. همان طور که در ابتدا گفته شد توان موتور این محصول 30 اسب بخار بوده و باک ان نیز ظرفیت 15 لیتری را دارا می باشد. هم چنین این موتور در هر ساعت تنها 2.6 لیتر بنزین مصرف می کند و در هر 50 لیتر استفاده از بنزین نیز نیاز به یک لیتر روغن دارد. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول با کیفیت و در عین حال کم مصرف را شاهد باشیم. هم چنین این محصول دارای سیستم جرقه زنی TCL می باشد که در تمام فصول می توانید از ان استفاده کنید. اگر به دنبال خرید یک محصول منحصر به فرد برای قایق بادی خود هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از تنها نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و از کیفیت بالای ان اطمینان حاصل کنید.

نوع
2 زمانه بنزینی
وزن
30 کیلوگرم
طول
80 سانتی متر
عرض
30 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
توان موتور
30 اسب بخار
ظرفیت باک
15 لیتر
تعداد سیلندر
4
وضعیت دنده
خلاص - جلو - عقب
سیستم تنظیم شیب
دستی
حداکثر مصرف سوخت
2.6 لیتر بر ساعت
سایر ویژگی ها
سیستم جرقه زنی TCL
نسبت بنزین به روغن 50 لیتر به 1 لیتر
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...