موتور قایق بادی EvinRude با قدرت 200 اسب بخار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 2 زمانه بنزینی
  • وزن: 40 کیلوگرم
  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 50 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موتور قایق بادی EvinRude با قدرت 200 اسب بخار را می توانید از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب تهیه نموده و از کیفیت ان اطمینان حاصل کنید.

موتور قایق بادی EvinRude با قدرت 200 اسب بخار از پر قدرت ترین محصولات تولیدی این شرکت بوده از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخوردار است. این موتور طبق تحقیقات انجام گرفته نسبت به دیگر موتور ها تا 15 درصد منصرف بنزین و تا 75 درصد کارایی مفید تری دارد. این محصول دارای ظرفیت باک 25 لیتر می باشد که حداکثر مصرف سوخت ان 2.6 لیتر بر ساعت است. این خصوصیت به گونه ای بوده که در مسافت های بسیار طولانی هم با خیالی اسوده می توانید از ان استفاده کنید. گفتنی است که در هر 50 لیتر استفاده از بنزین یک لیتر روغن نیز این موتور مصرف می کند. توان این موتور 200 اسب بخار بوده و دارای 8 سیلندر نیز می باشد که این اعداد خود بیانگر قدرت فوق العاده این محصول هستند. هم چنین دنده این موتور دارای سه وضعیت خلاص ، جلو و عقب بوده و سیستم تنظیم شیب این موتور نیز به صورت دستی انجام می گیرد. وزن کلی این کالا نیز 40 کیلو گرم می باشد که مقداری حمل این محصول را سخت کرده است. در کنار بسته بندی این محصول نیز دفترچه راهنما وجود دارد که اموزش نصب و راه اندازی این موتور را می توانید از ان فرا بگیرید. پیشنهاد می کنیم این محصول بی نظیر را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
2 زمانه بنزینی
وزن
40 کیلوگرم
طول
90 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
توان موتور
200 اسب بخار
ظرفیت باک
25 لیتر
تعداد سیلندر
8
وضعیت دنده
خلاص - جلو - عقب
سیستم تنظیم شیب
دستی
حداکثر مصرف سوخت
2.6 لیتر بر ساعت
سایر ویژگی ها
سیستم جرقه زنی TCL
نسبت بنزین به روغن 50 لیتر به 1 لیتر
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...