موتور قایق بادی Lehr

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 2 زمانه بنزینی
  • وزن: 35 کیلوگرم
  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 50 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موتور قایق بادی Lehr را می توانید با قیمت استثنایی و کیفیت بالا از تنها نمایندگی موتور های قایق بادی و محصولات بادی در ایران تهیه نمایید.

موتور قایق بادی Lehr یکی دیگر از موتور های با کیفیت برای قایق های بادی بوده که این شرکت به تازگی ان را روانه بازار کرده است. این محصول گزینه مناسبی برای تفریحات ابی و هم چنین رفتن و طی کردن مسافت های طولانی می باشد چون مصرف سوخت استانداردی دارد. در ابتدا باید گفت که ظرفیت باک این موتور 15 لیتر است که در هر ساعت 2.6 لیتر نیز بنزین مصرف می کند. هم چنین در هر 50 لیتر استفاده از بنزین یک لیتر روغن هم نیاز دارد که معقول است. این موتور دارای سه وضعیت دنده جلو ، عقب و خلاص بوده و تنظیم شیب ان نیز به صورت دستی انجام می گیرد که می توانید ان را در بهترین حالت تنظیم کرده و قرار دهید. از دیگر ویژگی های این موتور می توان به توان موتور 30 اسب بخار ان اشاره کرد و این که از نوع دو زمانه بوده و 4 سیلندر نیز دارد. همه این موارد بیان گر قدرت بالای این موتور می باشد. این محصول دارای دفترچه راهنما بوده که می توانید اموزش های لازم را از ان فرا بگیرید. هم چنین سیستم جرقه زنی این محصول از نوع TCL می باشد که در شرایط اب و هوایی مختلف نیز می توانید از ان استفاده کنید. اگر قصد خرید یک موتور برای قایق بادی خود دارید پیشنهاد می کنیم این محصول پر قدرت را با قیمت مناسب از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
2 زمانه بنزینی
وزن
35 کیلوگرم
طول
90 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
توان موتور
30 اسب بخار
ظرفیت باک
15 لیتر
تعداد سیلندر
4
وضعیت دنده
خلاص - جلو - عقب
سیستم تنظیم شیب
دستی
حداکثر مصرف سوخت
2.6 لیتر بر ساعت
سایر ویژگی ها
سیستم جرقه زنی TCL
نسبت بنزین به روغن 50 لیتر به 1 لیتر
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...