موتور قایق دو زمانه 75 اسب بخار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 2 زمانه بنزینی
  • وزن: 122 کیلو گرم
  • طول: 72 سانتی متر
  • عرض: 37 سانتی متر
143,360,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موتور قایق دو زمانه 75 اسب بخار از سری محصولات جدید و پر قدرت برند پارسان می باشد همان گونه که در نام این محصول ذکر شده قدرت این موتور 75 اسب بخار است

موتور قایق بادی دو زمانه 75 اسب بخار از سری محصولات جدید و پر قدرت برند پارسان می باشد همان گونه که در نام این محصول ذکر شده قدرت این موتور 75 اسب بخار می باشد و به راحتی می تواند انواع قایق های بادی اینتکس و بست وی را خیلی آسان به حرکت در بیاورد. این وسیله 2 زمانه و بنزینی است و ظرفیت 24 لیتر بنزین را دارد. تعداد سیلندر های این موتور سه عدد است. ابعاد این موتور نیز مناسب است ، طول موتور قایق 72 سانتی متر ، عرض موتور 37 سانتی متر و ارتفاع آن 142 سانتی متر می باشد. دارا بودن گارانتی یک ساله در این محصول از ویژگی های ویژه این موتور می باشد. حداکثر مصرف سوخت این موتور نیز 31 لیتر در ساعت است که نظر خریداران را به خود جلب کرده است. به همراه این وسسیله یک دفترچه راهنما همراه اقلام همراه این محصول می باشد که در مواقع ضروری به کمک خریدار می آید و مشکل را به آسانی می توان حل نمود.

نوع
2 زمانه بنزینی
وزن
122 کیلو گرم
طول
72 سانتی متر
عرض
37 سانتی متر
ارتفاع
142 سانتی متر
توان موتور
75 اسب بخار
ظرفیت باک
24 لیتر
تعداد سیلندر
3
وضعیت دنده
خلاص - جلو - عقب
سیستم تنظیم شیب
دستی
حداکثر مصرف سوخت
31 لیتر بر ساعت
سایر ویژگی ها
سیستم جرقه زنی TCL
نسبت بنزین به روغن 50 لیتر به 1 لیتر
دارای گارانتی 1 ساله
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...