عنوان مقاله : نمایندگی اصلی اینتکس

برند اینتکس یکی از برترین برندهای تولیدکننده استخر پیش ساخته و محصولات بادی در دنیا می باشد که کیفیت ساخت بالا را در کنار قیمت های مقرون به صرفه ای که پیشنهاد می دهد ، برای شما به همراه خواهد آورد . سوال بسیاری از افراد در هنگام خرید محصولات بادی اینتکس این می باشد که نمایندگی اصلی اینتکس در ایران کدام است ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اولین نمایندگی فروش محصولات بادی و استخر پیش ساخته اینتکس در ایران ، فروشگاه اینتکس تهران می باشد . این فروشگاه دارای سابقه بلند بالای 17 ساله در زمینه عرضه و فروش محصولات برند اینتکس می باشد و در این زمینه به خوبی توانسته است رضایت حداکثری خریداران را به همراه خود داشته باشد .

فروشگاه اینتکس تهران دارای وب سایتی جامع و کاربردی می باشد که شامل دسته بندی های بسیاری از تخت خواب بادی ، تشک بادی ، استخر بادی و استخر پیش ساخته و می توان گفت تمامی دسته بندی های محصولات بادی و استخرهای پیش ساخته اینتکس در تنوع گسترده می باشد و به خوبی توانسته است تنوع بی نظیری را برای خریداران محصولات این برند به همراه آورد . یکی از مهمترین ویژگی های این نمایندگی رسمی فروش را می توان خدمات پس از فروش آن عنوان کرد که علاوه بر قبل از خرید ، پس از خرید محصولات اینتکس نیز خیال شما را راحت کرده و می توانید با اطمینان خاطر اقدام به استفاده از محصولات نمایید .

همچنین علاوه بر وب سایت اینترنتی ، این نمایندگی فروش دارای شعب حضوری در استان تهران و مازندران نیز می باشد تا لذت بررسی ، انتخاب و خرید حضوری را برای شما فراهم آورد و با خیالی راحت بتوانید محصول را قبل از خرید تست و بررسی نمایید . اگر ساکن استان تهران و مازندران هستید با مراجعه به بخش تماس با ما می توانید آدرس شعب حضوری را داشته باشید و به این شعب مراجعه نمایید . فروشگاه اینتکس تهران در این سالیان فعالیت به خوبی توانسته است پرسنلی مجرب و کارآزموده را تعلیم دهد تا خدمات پس از فروش و همچنین مشاوره های پیش از خرید حرفه ای و کاربردی را برای شما فراهم آورد . لازم به ذکر است که در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تلفنی و رفع ابهام و سوالات می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس گرفته و از مشاوره تخصصی و رایگان پیش از خرید محصولات اینتکس بهره مند شوید .

در ادامه این مطلب قصد داریم تا نگاهی به پرفروش ترین محصولات برند اینتکس داشته باشیم  ، پس اگر شما هم طرفدار این برند محبوب هستید در ادامه این راه همراه ما باشید . اگر در فصل تابستان قرار داشتید می توان محبوب ترین دسته بندی های این برند را ، دسته بندی استخر باد و استخر پیش ساخته دانست که طرفداران پر و پا قرص خود را دارد . این دو دسته بندی از برترین گزینه ها برای فراهم آوردن فضایی استاندارد و جذاب جهت آب تنی در محیط های خانگی ، باغ و ویلا می باشد و بسیار مقرون به صرفه تر از راه اندازی استخرهای بتنی می باشد . البته لازم به ذکر است که استخرهای بادی اغلب مورد استفاده کودکان و نوجوانان قرار می گیرند و تنوع استفاده از این محصولات به صورت خانوادگی در چند محصول خلاصه می شود ؛ اما استخرهای پیش ساخته با توجه به ابعاد و ساختار بدنه بسیار متنوعی که دارند برای استفاده های خانوادگی و دوستانه حتی با تعداد نفرات زیاد استانداردسازی شده است و بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های سرپوشیده و روباز می باشد .

اما از محبوب ترین دسته بندی های دیگر برند اینتکس را می توان تختخواب بادی و تشک های بادی متنوعی که دارد دانست . به عنوان مثال اگر قصد سفر با ماشین را دارید و به دنبال سرحال رسیدن به مقصد هستید ، می توانید از تشک بادی داخل ماشین استفاده کنید که با توجه به ساختار استاندارد و مهندسی شده ای که دارد می تواند فضایی همانند تختخواب های خانگی را در قسمت عقبی ماشین برای شما فراهم آورد تا به استراحت ، حتی در هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا بپردازید . اگر اهل سفر و برگزاری کمپینگ نیز هستید بهترین انتخاب برای استفاده استفاده از تشک های بادی مسافرتی برند اینتکس می باشد که قابلیت تحمل وزن بالا دارند و از قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند . تشک های بادی مسافرتی اینتکس در مدل های یک نفره و دو نفره به بازار عرضه می شوند و با توجه به ارتفاع کمی که دارند ، علاوه بر محیط های روباز ، قابلیت استفاده درون چادر مسافرتی را نیز دار می باشند .

تختخواب بادی اینتکس نیز از برترین گزینه ها برای استفاده در خانه هایی می باشد که با کمبود فضا رو به رو هستند ، زیرا با توجه به ساختاری که دارند پس از استفاده به راحتی می توانید آنها را خالی از باد کرده و درون ساک حمل کوچکی که دارند قرار دهید و داخل کند دیواری بگذارید تا به همانند تختخواب های سنتی ، به صورت دائمی فضای اتاق خواب شما را اشغال نکنند . همچنین پیشنهاد می کنیم اگر اهل تفریحات آبی هستید حتما از قایق های بادی یک تا پنج نفره اینتکس استفاده کنید که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و لحظات فراموش نشدنی را برای شما به وجود خواهند آورد . برترین قایق بادی برند اینتکس را می تواند قابلیت بادی مدل مارینر این برند دانست که در فروشگاه اینتکس تهران موجود و آماده سفارش می باشد .

همچنین اگر اهل آب تنی در استخرهای خانگی هستید می توانید از تشک های بادی روی آب فانتزی این برند استفاده نمایید که طرفداران بسیاری دارد . به طور کلی می توان برند اینتکس را از برترین برندهای تولیدکننده محصولات بادی و استخر پیش ساخته در دنیا دانست که محصولات خود را در سراسر جهان عرضه می کند و طرفداران بسیاری دارد . پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید محصولی خاص از این برند را دارید همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده و جدیدترین محصولات را مشاهده نمایید و خریدی لذت بخش و مطمئن را تجربه کنید .