نمایندگی انحصاری اینتکس

اینتکس از بزرگترین برند های حال حاضر در دنیا می باشد که با توجه به قدمت بسیار بالای خود در زمینه تولید محصولات متفاوت و بسیار دوست داشتنی بادی و همچنین سایر محصولات پیش ساخته که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد به شهرت جهانی رسیده و توانست در طی سال ها فعالیت خود به یکی از پر فروش ترین و موفق ترین برند های فعال در این زمینه باشد . اینتکس نمایندگی های رسمی در سراسر نقاط دنیا دارد که به صورت مستقیم کالای خود را به دست مشتری می رساند .

و اما نمایندگی انحصاری اینتکس در ایران ، نمایندگی اینتکس تهران می باشد که دفتر مرکزی آن واقع در شهر تهران می باشد ، اما این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا بتوانند خرید های خود را از فروشگاه به صورت اینترنتی و یا تلفنی نیز انجام دهند . لذا نیاز است که توجه داشته باشید نمایندگی انحصاری اینتکس تنها فروشگاه اینتکس تهران بوده و اغلب فروشگاه های فعال در ایران از جنبه تبلیغاتی اسامی همچون نمایندگی انحصاری استفاده می کنند که بایستی به این موضوع توجه داشته باشید .

شعب نمایندگی ها : نمایندگی انحصاری اینتکس شعب زیادی را در سراسر کشور دارد که اینچنین بتواند خدمات خود را بهتر و بیشتر به مشتریان در شهر های دیگر ارائه دهد . اینتکس تهران با توجه به علاقه مندی مشتریان خود در شهر های شمال کشور ، همچون گیلان ، مازندران و حتی شهر های دیگری همچون اصفهان ، شیراز ، کرج و کلان شهر ها ، شعب هایی را راه اندازی کرده است تا از مراجعه حضوری بهره مند شوید و حتی اینچنین بتوانید خدمات بهتری را نیز از فروشگاه کسب کنید . توجه داشته باشید که عمده فعالیت نمایندگی انحصاری اینتکس در تهران و در شمال بوده و شما می توانید حتی برای راهنمایی های بیشتر با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تهران تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید ، تا مشاورین با راهنمایی های جامع تر شما را در انتخاب درست محصولات اینتکس راهنمایی کنند .

محصولات موجود در نمایندگی انحصاری اینتکس : برند اینتکس تولیدات بسیار زیاد و موفقی را در طی سال ها  فعالیت خود انجام داده است ، که این اتفاق سبب شده است تا کلکسیونی از محصولات بادی و محصولات پیش ساخته را داشته باشیم ، با توجه به این موضوع و علاقه مشتریان به استفاده از محصولات اینتکس ، نمایندگی انحصاری اینتکس در ایران ، اغلب محصولات را در فروشگاه موجود کرده است که با سادگی و به راحتی می توانید خرید های خود را انجام دهید . همانطور که اشاره شد ، روش های مختلفی برای ثبت سفارش وجود دارد که می توان به خرید حضوری محصولات و یا خرید اینترنتی یا تلفنی اشاره کرد که می توانید به سادگی از هر یک از این روش ها اقدام کنید .

به طور کلی محصولات موجود در نمایندگی انحصاری اینتکس به اقلامی همچون محصولات بادی اینتکس و محصولات پیش ساخته اینتکس تقسیم می شوند که هر یک از این دسته بندی ها ، شامل محصولات متنوعی می شود که به صورت کامل در بخش زیر به آن اشاره خواهیم نمود . محصولات بادی اینتکس : محصولات بادی امروزه توسط چند شرکت بزرگ در دنیا تولید می شود که در راس تمامی آن ها برند اینتکس بوده که کیفیت ساخت محصولات بادی آن سبب شده است تا در طی سال ها فعالیت خود همچنان بزرگ ترین و پر فروش ترین برند در این زمینه باشد . لذا توصیه ما نیز به شما خریداران محصولات بادی این است که خرید های خود را از برند های پر فروشی همچون اینتکس انجام دهید که اطمینان کامل را نیز از محصولات دارید .

استخر بادی از محبوب ترین محصولات تولید شده برند اینتکس و موجود در نمایندگی انحصاری اینتکس می باشد که با توجه به ساختار بسیار عالی که دارد می تواند یک بستر آب ایمن برای تفریحات آبی تمامی سنین باشد ، استخر های بادی در ابعاد مختلفی تولید شده اند و به همین جهت شما میتوانید برای استفاده نوزادان ، کودکان ، نوجوانان و حتی بزرگسالان براساس نیاز خود آن ها را خریداری کنید که شامل طرح و نقش های مختلف و همچنین ابعاد مختلف می باشند .

وان بادی نیز از دیگر محصولات تولید شده این برند است که شاید شباهتی نیز با استخر های بادی داشته باشند ، اما عمدتا وان های بادی فضای کمتری را اشغال می کنند و بیشتر برای استحکام و دراز کشیدن مناسب هستند تا اینچنین بتوانید در آن حمام کرده و همچنین ریلکس کنید . لوازم شنا و تفریحات بادی همچون تشک بادی روی آب ، حلقه شنا بادی ، جلیقه شنا بادی و انواع شناور ها نیز از دیگر دسته بندی های ارائه شده توسط نمایندگی انحصاری اینتکس می باشد که می توانید مدل های مد نظر خود را با مقایسه از نمایندگی اینتکس با قیمت ارزان و ضمانت اصالت و سلامت خریداری کنید . تنوع در این محصولات به شدت زیاد بوده و خرید بسیار آسان است ، لذا شما می توانید با دستانی باز مطابق با سن و وزن و همچنین سلیقه ای که دارید ، مدل مد نظر خود را انتخاب نمایید .

مبل و کاناپه بادی نیز از سایر محصولات تولید شده به صورت بادی در فروشگاه اینتکس می باشند که می توان آن ها را محصولاتی برای استراحت کردن به شمار آورد که هر یک از آن ها به دسته بندی های جداگانه تقسیم می شوند که مدل های مختلفی از آن ها را می توانید مشاهده کنید . به عنوان مثال شما می توانید مبل های بادی را به صورت یک نفره و تکی  و حتی عمده و یا در مدل های دونفره و بیشتر خریداری کنید . کاناپه های بادی نیز به همین صورت بوده و مدل های مختلفی دارند که از معروف ترین آن ها می توان به مدل هایی اشاره کرد که ساختاری چند کاره داشته و قابلیت تبدیل شدن به تخت را نیز دارند به همین دلیل نیز به آن ها کاناپه بادی تختشو یا چند کاره گفته می شود .

تشک و تخت بادی نیز از دیگر محصولات تقریبا مشابه به یکدیگر می باشد که برای استراحت کردن بسیار مناسب هستند . این محصولات هر دو دارای طراحی طبی بوده و اینتکس از این نوع محصولات ، به عنوان تخت بادی و تشک های بادی مدرن یاد کرده است که دارای سطحی نرم و راحت می باشند ، به همین جهت نی به سادگی می توانید آن ها را جابجا کرده و در هر جایی استفاده کنید .

نمایندگی انحصاری اینتکس در ایران شرکت و نمایندگی اصلی این مجموعه شرکت اینتکس میباشد که محصولات بادی تولید شده در شرکت اینتکس را به صورت انحصاری و از طریق قانونی وارد کشور می نماید این محصولات شامل انواع محصولات تفریحی و ورزشی میباشد که دسته بندی آنها شامل انواع تختخواب های بادی و انواع استخر های بادی کودکان و مدل های کوچک و بزرگ استخر پیش ساخته و همچنین دسته بندی دیگری با عنوانهای مبل بادی قلعه بادی و قایق های بادی میباشد این شرکت از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را مستقیماً با شرکت اینتکس در چین شروع کرده و تا امروز  نمایندگی رسمی و مرکزی این مجموعه را در ایران بر عهده دارد

از این رو فروشگاه های متعددی با دامنه های مختلف که  که پسوند آن ها با کلمه اینتکس شروع شده است را مشاهده می‌کنیم و در دنیای مجازی هر فروشگاهی عنوان نمایندگی انحصاری را در وب سایت خود را در صفحه شخصی اینستاگرام خود ذکر نموده است شرکت اینتکس یک برند آمریکایی می‌باشد که در کشور چین تولیدات خود را به سراسر جهان عرضه می نماید ، در این فروشگاه و این نمایندگی خدماتی همچون نصب استخر پیش ساخته و خدمات تعمیرات ارائه می شود فروش قطعات و لوازم یدکی اینتکس نیز یکی از خدماتی است شرکت اینتکس و نمایندگی آن در ایران در اختیار مردم قرار می دهد ، این مجموعه دارای ۴ شعبه نمایندگی انحصاری در سراسر کشور می باشد نمایندگی شماره ۱ در تهران نمایندگی شماره ۲ در کرج نمایندگی شماره ۳ در مازندران و نمایندگی شماره ۴ در عسلویه می باشد.

مجموعه در شهرهای مختلف ایران نمایندگی اعطا می نماید و کسانی که دارای فروشگاه هستند می توانند با تماس با مجموعه اینتکس و عقد قرارداد در شهرهای مختلف ایران نمایندگی خود را از این مجموعه دریافت نمایند  ، نمایندگی انحصاری اینتکس در ایران با بیش از ۵۰۰۰ مدل و تنوع محصولات در خدمت شما عزیزان میباشد و میتوانید از کالاهای بادی تفریحی برای شادی و سرگرمی خود و خانواده استفاده نمایید این شرکت افتخار دارد که جزو اولین فروشگاه اینترنتی عرضه محصولات اینتکس باشد و تنها نماینده اصلی و مرکزی این دسته از کالا در ایران را برعهده داشته باشد

قایق بادی از متفاوت ترین محصولات بادی طراحی شده شرکت اینتکس به شمار می رود که برای تفریحات و همچنین موارد دیگر همچون ماهیگیری و یا گشت زنی طراحی شده اند ، تنوع قایق های بادی برند اینتکس بسیار بالا بوده و شما می توانید به راحتی مدل هایی را انتخاب کنید که از ابعاد بزرگ یا کوچکی برخوردار هستند ، همچنین شما می توانید قایق هایی را انتخاب کنید که قابلیت اتصال موتور را داشته و می توانید با استفاده از موتور قایق ، یک قایق بادی پر سرعت نیز برای خود داشته باشید . 

محصولات پیش ساخته اینتکس

محصولات پیش ساخته اینتکس که دسته بندی متفاوتی نسبت به محصولات بادی می باشد و به عبارتی می توان آن ها را متمایز کرد که از ممتاز ترین و البته محبوب ترین آن ها می توان به استخر پیش ساخته اشاره کرد . استخر های پیش ساخته استخر های فوق العاده بزرگ و بسیار مقاوم هستند که می توانید از آن ها علاوه بر مصارف شخصی به عنوان استخر شنا ، برای مصارف صنعتی و کشاورزی نیز استفاده کنید .

اما به دلیل داشتن ویژگی های بسیار خوب و داشتن امکانات زیاد در استخر های پیش ساخته موجب شده است تا بسیاری از علاقه مندان به استخر های خانگی و ویلایی از استخر های پیش ساخته استفاده کنند . این محصولات در کنار خود عمدتا وسایل و ابزاری همچون درپوش ، زیرانداز ، اتصالات ، پمپ تصفیه آب و نردبان دارند که استخر پیش ساخته را به یک پکیج کامل تبدیل کرده است . مدل های استخر های پیش ساخته متفاوت بوده و شما می توانید مدل هایی همچون فریمی یا غیر فریمی که همان استخر های ایزی ست نیز می باشند را همچنین خریداری کنید .

جکوزی بادی پیش ساخته نیز از دیگر محصولات نیمه بادی و نیمه پیش ساخته می باشد که به واسطه ویژگی ها و طراحی بسیار خوب خود به یک جکوزی کامل تبدیل شده است که در کنار خود هیتر و گرمکن آب و همچنین پمپ آب دارد که توانسته این محصولات را به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات پیش ساخته اینتکس تبدیل کند .

خدمات پس از فروش ارائه شده توسط نمایندگی انحصاری اینتکس : خدماتی بسیار عالی از سوی نمایندگی انحصاری اینتکس تهران برای مشتریان ارائه گردیده است تا خریداران حتی پس از خرید محصولات از شرکت ، بتوانند با اطمینان از آن ها استفاده کنند و در صورت ایجاد مشکل و نیاز به راهنمایی و ... از فروشگاه کمک بگیرند . از جمله خدمات پس از فروش ارائه شده توسط نمایندگی انحصاری اینتکس در رابطه با محصولات بادی می توان به تعمیرات آن ها و پنچرگیری تخصصی اشاره کرد . همچنین در رابطه با خدمات پس از فروش ارائه شده برای محصولات پیش ساخته نیز می توان علاوه برتعمیرات و فروش انواع لوازم های یدکی ، به سرویس دهی ، نصب محصول همچون استخر پیش ساخته در محل ، جابجایی و ... اشاره کرد .