چادر بازی سرخپوستی کودک آبی

کد intex 4397

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,610,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی سرخپوستی کودک آبی یکی دیگر از جذابیت ترین انواع چادر بازی کودک بوده که از طراحی ظاهری جذاب و متفاوت و کیفیت قابل توجهی برخوردار می باشد. چادر های بازی با مدل سرخپوستی دارای طراحی بدنه مثلثی و هرمی شکل هستند که یک نشیمنگاه بزرگ مربع شکل با دیواره هایی شیبدار تشکیل می شوند. چادر بازی اغلب برای ایجاد یک محیط مطمئن جهت بازی و استراحت کودکان طراحی شده که در این نمونه محصول به دلیل جنس بدنه متفاوت شما می توانید در زمان سفر به عنوان چادر سفری کودک نیز از محصول در فضای باز استفاده کنید.


جنس استفاده شده برای تولید این چادر مسافرتی از نوع شمعی برزنتی بوده که بدنه ضدآب و باکیفیت داشته و در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی دچار اسیب نمی شود. این چادر بازی کودک پرتابل بوده که سازه های سبک و فایبرگلاسی آن در اثر استفاده زیاد و تعدد دفعات راه اندازی و جمع اوری  افت کیفیت نخواهند داشت. رنگ انتخاب شده برای بدنه این چادر بازی آبی بوده و بر روی آن تصویر رنگارنگ و ریز نقشی مانند علائم سرخپوستان به چشم می خورد. این محصول دارای یک درب بزرگ و مثلثی برای تردد آسان و تعداد یک عدد پنجره بوده که موجب می شود فضای بازی کودک دارای نور کافی و هوای مطبوع گردد. توجه داشته باشید از این چادر بازی کودک می توانید به عنوان محل خواب فرزند خود نیز استفاده کنید به دلیل ابعاد بزرگ این محصول رده سنی اعلام شده برای استفاده از آن در بازه 2 الی 16 سال می باشد. با مراجعه به فروشگاه مرکزی اینتکس می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا اقدام به خرید این چادر بازی کودک نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 121 سانتی متر
 عرض 121 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 وزن 3.8 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

 

چادر بازی سرخپوستی کودک آبی

چادر بازی سرخپوستی کودک آبی محصولی بی نظیر و خاص برای کودکان می باشد که برای بازی های آن ها به کار می رود و از جذابیت بسیاری برخوردار است. این محصول زیبا سبب ایجاد سرپناهی در محل های مختلف برای کودکان می شود که می تواند به عنوان بازی های گروهی استفاده شود و برای آن ها بسیار سرگرم کننده باشد. این محصول شبیه به یک مثلث با قله بلند می باشد که کودکان بزرگ نیز با قد های بلند قادر به تفریح با آن می باشند و می توانند به راحتی و با اشتیاق کامل از آن استفاده ببرند. چادر بازی سرخپوستی پر طرفدار ترین محصول بازی برای کودکان می باشد که برخی از آن ها از آن به عنوان محلی برای خواب استفاده می کنند و می توانند به راحتی در اتاق خواب خود آن را نصب نمایند. کودکان با مشاهده این منحصول شوق بازی کردن پیدا می کنند و از ساکن ماندن و بازی های بدون تحرک جلوگیری می شود. در صورت علاقه مندی به داشتن اطلاع در مورد محصول با ما همراه باشید.


ایجاد فضای مطمئن برای بازی کودکان

این چادر بازی با طراحی زیبایی ساخته شده است که مانند مثلث می باشد و از بخش کف مربعی شکل تشکیل شده است که دیواره های شیبداری داشته و می تواند محوطه بزرگی برای بازی ایجاد کند. این محصول از پایه هایی تشکیل شده است که در بین دیواره ها قرار دارد و می توان شکل اصلی محصول را ایجاد کند و از جنس فایبرگلاس می باشد. جنس مطمئن این محصول و پایه های آن برای ایجاد محیطی محکم و استوار برای کودکان مناسب است و می تواند به بهترین شکل برای آن ها محوطه ای ایجاد کند تا با ایمنی کامل مشغول بازی کردن شوند. پایه ها غیر قابل پوسیدگی هستند و در رطوبت نیز با دوام می باشند. این پایه ها با مقاومت بسیار زیادی که دارد با برخورد افراد و نیز با بازی های مهیج در داخل چادر بازی دچار آسیب نمی شود و خرابی رخ نمی دهد. پایه های فایبر گلاس با استحکام فراوان در طول زمان استفاده از بر هم خوردن حالت کلی محصول جلوگیری می کند و تعادل آن را نیز حفظ می نماید.


پارچه بدنه 

بر روی پایه های فایبر گلاس که محکم می باشد رویه ای با جنس پارچه شمعی برزنتی کشیده شده است که از بهترین جنس می باشد و از دوام بالایی بر خوردار است. این پارچه طرح های چاپی بر روی خود دارد که با گذر زمان از بین نمی رود و ثابت بر روی محصول قرار دارد و ترکیب رنگ آن نیز بر اثر عوامل مختلف تغییر نمی کند. رنگ ها نیز بر اثر استفاده محیط های باز و در معرض آفتاب از بین نمی رود و می تواند زیبایی خود را داشته باشد. رنگبندی ایجاد شده بر روی پارچه بدنه سبب جلب توجه مخاطبان و خریداران این محصول می شود و برای روحیه کودکان نیز بسیار مفید است و سبب اشتیاق آن ها به بازی می شود. 


استفاده از چادر بازی در مسافرت

برای رفتن به سفر و مناطق تفریحی در روزهای تعطیل می توانید این محصول سبک و کم جا را با خود به همراه داشته باشید و از آن در محیط های باز استفاده کنید. به طوری که در این فضا ها برای کودکان و در کنار چادر مسافرتی بزرگسالان احداث می شود و برای کودکان فضایی کاملا نورگیر را ایجاد می سازد. با داشتن این محصول کودکان از گزند آفتاب در امان هستند و می توانند در این گونه محل ها ساعت های زیادی مشغول بازی شوند. سایه بان ایجاد شده با چادر بازی برای کودکان و والدین آن ها جذاب می باشد و می تواند سرپناهی برای اقامت در شب برای آن ها باشد. 


خرید

در صورت تمایل به خرید وسایلی برای کودکان ما به شما چادر بازی سرخپوستی کودک آبی را معرفی می کنیم که تنها راه خرید آن نیز مراجعه به فروشگاه اینتکس تهران است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...