کلبه بازی کودک طرح چوب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 110 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کلبه بازی کودک طرح چوب را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

کلبه بازی کودک طرح چوب یکی از محصولات جدید و زیبای شرکت اینتکس می باشد که برای بازی و تفریح کودکان تولید و عرضه شده است. این محصول دقیقا ظاهری شبیه به خانه ها و کلبه های چوبی دارد که با ظرافت و دقت خاصی طراحی و تولید شده است. در همین خصوص باید گفت که این محصول دارای یک عدد درب بزرگ مستطیلی شکل در جلو و یک عدد درب خروج گرد در کناره خود دارد که کودک به سادگی و با استفاده از هر دو درب می تواند از این چادر استفاده کرده و در داخل ان عبور و مرور کند. علاوه بر این ها این کلبه بازی وزن بسیار کمی داشته که همین عامل باعث شده تا به سادگی بتوانید ان را با خود حمل و نقل کرده و در مکان مناسب اقدام به نصب و راه اندازی ان برای کودک خود کنید. علاوه بر این ها بدنه این محصول از نوع پلی استر ساخته شده است که از مقاومت قابل قبولی برخوردار بوده و کاملا انعطاف پذیر می باشد. هم چنین این کالا مناسب برای استفاده پنج نفر کودک به صورت هم زمان می باشد که با استفاده از ان می توانید کاری کنید که چندین کودک با ان مشغول به بازی و تفریح شوند. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید .

کلبه بازی کودک طرح چوب

کلبه بازی کودک طرح چوب محصولی با ساختار متفاوت بوده که برای استفاده در تمایم فضاهای باز و یا سرپوشیده توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از طراحی بدنه ای منطبق با روحیات کودکانه برخوردار بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی در میان کودکان به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید چادر بازی متناسب با علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که دارای مصرف کننده کودک بوده نیاز به طراحی بدنه ای شاد و منطبق با علایق ان ها وجود دارد. از سوی دیگر طراحی بدنه محصول بادی بر اساس استاندارد های جهانی ضامن ایمنی کودک در زمان بازی باشد. شرکت اینتکس با رعایت این نکات اساسی توانسته کلبه بازی کودک طرح چوب را به بازار های جهانی معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده و سقف ان کاملا شیروانی و شیبدار طراحی شده است. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ مستطیل شکل برای تردد اسان کودکان به فضای داخلی طراحی شده که از طریق دو بند به سمت بالا قابل جمع اوری می باشد. بر روی دیواره کناری محصول یک دریچه گرد برای خروج سریع کودکان تعبیه شده که این دریچه به وسیله یک بند جمع اوری خواهد شد. در بخش اتنهایی این محصول یک پنجره استاندارد مجهز به توری وجود داشته تا از نفوذ حشرات به فضای داخلی اجتناب کند. این ساختار موجب شده گردش هوا در فضای بازی کودک ازادانه صورت بپذیرد و این بخش از نور کافی برخوردار باشد. بدنه ظاهری این محصول برگرفته از یک کلبه چوبی با تمامی ظرافت ها بوده که مورد علاقه کودکان واقع شده است. این ساختار با ارگونومی استاندارد خود برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال توصیه می شود.

جنس بدنه

تمامی افراد در زمان خرید انتظار دریافت محصولی با طول عمری بسیار بالا را دارند که دچار افت کیفیت نشود. شرکت اینتکس نیز برای احترام به اعتماد مصرف کنندگان محترم بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پلی استر با نرمی و دوام بالا تولید می کند. کف این محصول از نوع پارچه وینیل تک لایه بوده تا از نفوذ اب به داخل محصول اجتناب شود. برای تولید سازه محصول نیز از فایبرگلاس با وزنی کم طول عمری بالا استفاده شده است. این ساختار با توجه به کیفیت ایده ال و ضداب بودن قابل استفاده در تمامی فضاهای باز نیز می باشد. زیرا بارش باران و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 2 کیلوگرمی خود و امکان حمل اسان یک محصول ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل این محصول شامل طول و عرضی همسان و برابر 110 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه 90 سانتی متری این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان محاسبه می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

سازه های این محصول از نوع عصایی بوده به همین دلیل در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس با استفاده از دفترچه راهنمای محصول سازه های بر در محل مناسبی از بدنه قرار ااده تا کودک از ان استفاده نماید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه و یا پرش بر روی سازه های ان جدا بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

کلبه بازی کودک طرح چوب محصولی با ساختار پرتابل و بدنه ای ضداب بوده که با بالاترین سطح دوام بالا توسط شرکت اینتکس تولید شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
خانگی
طول
110 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
جنس رویه
پلی استر
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
وینیل تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالا ی 3 سال
طراحی چوبی شکل قلعه
کاملا انعطاف پذیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب برای نگه داری
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
وزن 2 کیلوگرم
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...