چادر بازی کودک مدل قلعه کودک طرح آجری

کد tent 49800

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
  • وزن: 1.5 کیلوگرم
1,140,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی قلعه کودک در فروشگاه چادر بازی و کلبه بازی در فروشگاه اینتکس و نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه چادر بازی

چادر بازی کودک مدل قلعه کودک طرح آجری محصول شرکت مای کیز است .طراحی شیک و زیبا متناسب برای کودکان تا سن 12 سال است.این چادر دارای یک درب بزرگ است و یک پنجره ی توری دارد.نقش دیوارهای بیرونی چادر بازی قلعه به شکل آجری های به رنگ خاکستری است و سقف چادر صورتی رنگ است. جنس بدنه و پارچه مقاوم و با کیفیت پلی استر است .در برابر جذب آب مقاوم است .نور گیر است و نور مسقسم به داخل چادر نفوذ ندارد.بسیار وزنی سبکی دارد و یک محصول سبک و قابل حمل است .برای بازی کودکان در منازل و آپارتمان های کم جا و مسافرت ها متناسب است . اقلام همراه قلعه بازی کودکان دفترچه ی راهنما، ساک حمل و پایه های نگه دارنده است . این محصول را می توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس تهران تهیه نمایید . 


چادر بازی کودک مدل قلعه کودک طرح آجری

چادر بازی کودک مدل قلعه کودک طرح آجری محصولی ارزان و پر فروش برای کودکانی است که علاقه مند به بازی های هیجان انگیز و ماجراجویانه هستند. چادرهای بازی که برای کودکان طراحی می شوند ظاهری جذاب داشته و ترکیبی از رنگ های خاص و متنوع هستند و اغلب شکلی شبیه به خانه دارند تا کودکان با بازی به همراه دوستان خود حس واقعی قرار گیری در یک خانه عروسکی و رنگارنگ را داشته باشند. این چادر بازی اما به شکل قلعه ای زیبا است که می توان تعدادی از آن را برای بازی های گوناگون و دست جمعی کودکان تهیه کرد و بازی های قبیله ای را برای آن ها فراهم آورد. این نوع بازی مورد پسند تمامی کودکان قرارر می گیرد و شما می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار اندک این فضا را برای آن ها ایجاد کنید. در صورت تمایل به خرید این محصول اطلاعات راجب به آن را در زیر مطالعه کنید.


طراحی بیرونی محصول

در محصولاتی که مخاطبان کودک دارند توجه به ظاهر آن برای متقاضیان خرید بسیار مهم است. این محصول نیز مانند موارد مشابه از طراحی بدنه فانتزی تشکیل شده است و با شباهت به قلعه می تواند برای بازی های گوناگون آماده باشد. این محصول از دیواره های بلند تشکیل شده است که در ظاهر نمایی آجری دارد. این نوع طراحی دیواره محصول را شبیه به دیواره های آجری واقعی کرده و شباهت به قلعه را بیش تر کرده است. همچنین این محصول دارای سقف مثلثی شکل نیز می باشد که به رنگ قرمز است و در بخش بالایی نیز پرچمی نمادین قرار گرفته است. این سقف کاملا مشابه به سقف قلعه های بزرگ می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی است. برروی دیواره های این محصول پنجره و درب ورودی وجود دارد. درب ورود که برای ورود و خروج می باشد و با داشتن ابعاد مناسب می تواند شرایط را برای کودکان با هر جثه مهیا سازد. پنجره این محصول زیبا دارای توری و پشه بند است و می تواند هوای آزاد را به داخل وارد کند و نور را نیز در میزان مناسب به داخل چادر بازی وارد نماید. این قابلیت ها برای احساس خوشایند داشتن در زمان بازی بسیار مهم است و فضای با طراوتی را برای کودکان فراهم می کند.


موارد استفاده از محصول

چنین محصولاتی که برای بازی کودکان طراحی شده اند می تواند باعث ایجاد فضایی برای انواع سرگرمی های گوناگون شود. این بازی ها ممکن است بازی های مبارزه ای در بین کودکان باشد و محدوده قلمرو هر کودک نیز با چادر بازی ها مشخص شود و نیز ممکن است در زمان خوابیدن نیز کودک از آن استفاده کند. برای این کار تنها کافی ست رختخواب نرمی در داخل محصول به راه انداخته شود و کودک در شرایط مورد علاقه خود به خواب بپردازد. برخی از کودکان تمایل به استفاده از وسایل بازی در زمان حضور در داخل چادر هستند. در این زمان نیز می توان با اطمینان کامل از لحاظ ایمنی کودک را با وسایل های خود در داخل محصول قرار داد و آن را سرگرم نمود.


نحوه نصب

نصب این محصول بسیار آسان می باشد و زمان کمی را به خود اختصاص می دهد. از آن جایی که این محصول از نوع عصایی می باشد می توان تنها با باز نمودن پایه ها و قرار دادن پوسته بدنه بر روی آن چادر بازی را برای استفاده آماده کرد. قابلیت عصایی بودن پایه ها برای راه اندازی و جمع آوری سریع بسیار مهم است و علت آسان بودن این کار می باشد. این محصول را می توانید هم در میهمانی ها به همراه داشته باشید و هم در رفتن به مسافرت برای کودکان خود این فضا را ایجاد نمایید تا در روزهای فراقت نیز بتوانند بازی های متنوع خود را انجام دهند.

روش خرید چادر بازی

چادر بازی کودک مدل قلعه کودک طرح آجری را با کیفیت بالا و دوام بسیار می توانید از فروشگاه مرکزی اینتکس تهران خریداری کرد و آن را به عنوان کادو به کودکان هدیه داد.

نوع
خانگی ، سفری
قطر
100 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس رویه
پلی استر
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
جنس: پلی استر
بدنه فنری، عصایی
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل
شرکت سازنده
مای کیز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...