چادر بازی کودک طرح کلبه ستاره ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح کلبه ستاره ای محصولی شکیل و جذاب است که از نمایندگی اینتکس با قیمت مناسب می توانید ان را خریداری نمایید.

چادر بازی کودک طرح کلبه ستاره ای یک محصول بزرگ و خوش ساخت است که مناسب برای استفاده و بازی و تفریح کودکان می باشد. شما هم چنین می توانید از این محصول به عوان محل خواب و استراحت کودک خود هم استفاده نمایید چون فضای استانداردی را در داخل این محصول در اختیار خواهید داشت. در رابطه با نوع ساخت این کالا باید گفت که سقف ان به صورت شیربانی بوده و درب ورود ان نیز در جلوی این کالا قرار گرفته است که به دو طرف باز می شود. بر روی سقف این محصول دو عدد پنجره قرار گرفته است که به زیبایی این محصول کمک شایانی کرده و باعث شده تا نورگیری این محصول نیز افزایش یابد. هم چنین بدنه اصلی این محصول به صورت یکدست ابی رنگ ساخته شده است و بر روی سقف این کالا هم ستاره های زرد رنگ بر روی پارچه ای سورمه ای نقش بسته اند که به صورت دقیق نمای اسمان را برای شما خلق کرده است. این چادر بازی کودک بدنه ای فوق العاده مقاوم داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید و از ان می توانید در منزل و یا هر مکان دیگری به سادگی استفاده کنید. این محصول هم چنین وزن بسیار کمی داشته و جا به جایی ان نیز بسیار ساده و اسان است. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

چادر بازی کودک طرح کلبه ستاره ای

چادر های بازی کودک از سری محصولاتی بوده که برای استفاده رده سنی کودک و خردسال و داشتن یک محیط ایمن جهت استراحت و تفریح کودکان طراحی و تولید شده است. برخی از انواع این گروه از محصولات به شما امکان آن را داده تا بتوانید در فضاهای باز نظیر حیاط منازل و یا باغ و... از چادر بازی برای تفریح فرزند خود استفاده کرده و یا در زمان سفر نیز به همراه ببرید. چادر بازی کودک طرح کلبه ستاره ای یکی از این نمونه محصولات به شمار رفته که مناسب استفاده کودکان بالاتر از 2 سال با رعایت استاندارد های موجود و با بالاترین میزان کیفیت و کارایی طراحی و تولید شده است. این محصول طراحی زیبایی داشته و برای راه اندازی و یا جمع اوری نیاز به صرفه زمان و انرژی بالایی ندارد. در ادامه این مطلب می توانید جهت آشنایی کامل با این چادر مسافرتی با نقد و بررسی محصول مورد نظر ملاحظه کنید. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید می توانید با ما همراه شوید.


طراحی شاد و کودکانه چادر بازی

محصولاتی نظیر چادر بازی کودک برای استفاده رده سنی مهم و حساسی تولید شده نیاز به طراحی شاد و فانتزی بر اساس روحیات این گروه از مصرف کنندگان داشته و همچنین نیاز داشته تا با رعایت استاندارد های موجود تولید شده تا بتوانید ایمنی و سلامت کودک را در زمان استفاده مهیا سازد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده بوده که ما به شما خرید چادر بازی کودک طرح کلبه ستاره ای را توصیه می کنیم. این چادر بازی کودک بدنه ای مستطیل شکل داشته و ساختار آن از دو قسمت رویه اصلی و سازه های نگهدارنده تشکیل شده است. رویه اصلی این محصول ابی رنگ انتخاب شده تا بتوانید آرامش را به کودک در زمان استفاده منتقل سازد. ساختار اصلی این چادر مسافرتی از فضایی با سقف شیروانی تشکیل شده که در این بخش دارای دو عدد هواکش به نمای پنجره می باشد. در بخش انتهایی محصول و بر روی دیواره های آن نیز یک عدد پنجره تعبیه شده است. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا کودک در بخش داخلی چادر بازی خود از گردش ازادانه هوا که منجر به دریافت یک دمای مطبوع بوده لذت برده و نورکافی و طبیعی دریافت نماید. همچنین در قسمت ابتدایی این محصول یک درب از نوع توری طراحی شده که از طریق دو بند به سمت طرفین جمع می شود. این درب بزرگ امکانی ایجاد کرده تا کودک به راحتی در بخش داخلی این محصول تردد داشته و همچنین شما بتوانید به بازی فرزند خود نظارت ساده تری داشته باشید. دنیای آسمان برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار بوده به همین دلیل بوده که بخش سقف شیروانی این چادر بازی کودک را با طرح هایی سفید رنگ و زیبا از ستاره تزئین کرده اند. این محصول مجهز به یک ساک حمل نیز بوده که جا به جایی آن را ساده تر خواهد کرد.


سایز و ابعاد بدنه چادر بازی

چادر بازی کودک طرح کلبه ستاره ای یک محصول مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 100 سانتی متر بوده و 75 سانتی متر عرض دارد. ارتفاع بدنه این محصول نیز 80 سانتی متر انتخاب شده که از بخش کف تا بالاترین سطح سقف آن را در بر می گیرد. این میزان ابعاد بدنه برای بازی های کودکانه تا میزان 2 الی 3 کودک به طور همزمان ایده آل بوده و همچنین فضای مناسبی برای خواب فرزند شما مهیا می کند. وزن بدنه این چادر مسافرتی نیز 2.5 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که در صورت مساعد بودن شرایط اب و هوایی می توانید این محصول را به همراه ببرید.


خرید چادر بازی

برای خرید چادر بازی کودک طرح کلبه ستاره ای می تواندی به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود و یا سایر نمونه های مشابه را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سراسر ایران کامل اصل دریافت نمایید.

نوع
خانگی
طول
100 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
جنس رویه
پلی استر و کتان
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
وینیل تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالا ی دو سال
کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
دارای درب و پنجره
ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
وزن 2.5 کیلوگرم
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...