چادر بازی کودک طرح قلعه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 135 سانتی متر
  • وزن: 1.5 کیلوگرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح قلعه را می توانید با قیمت بسیار کم از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

چادر بازی کودک طرح قلعه یک محصول با کیفیت و خاص می باشد که ظاهری فوق العاده شکیل دارد. این محصول به دلیل ساختار بسیار زیبا و جذابش در بین کودکان و والدین ان ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. شکل کلی این محصول برگرفته از ظاهر قلعه های قدیمی بوده که از ترکیب رنگ های سفید و مشکی ساخته شده است. این محصول هم چنین بدنه ای فوق العاده مقاوم و با دوام داشته که ساخته شده از نوع پلی استر می باشد که به سادگی اسیب نخواهد دید. هم چنین پایه های این محصول هم همگی از نوع فایبرگلاس ساخته شده اند که فوق العاده انعطاف پذیر است. در کنار این موارد این محصول به دلیل داشتن کف از جنس پارچه شمعی تک لایه باعث شده تا والدین بتوانند کودک را درون ان بخوابانند و از ان به عنوان محل استراحت کودک هم بهره ببرند. این چادر بازی کودک مناسب برای استفاده کودکان و خردسالان بوده و به صورت کاملا نورگیر طراحی و تولید شده است. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید .


چادر بازی کودک طرح قلعه


چادر بازی کودک طرح قلعه یک محصول خاص و شکیل است که با استفاده از ان می توانید کودک خود را شاد کرده و او را ساعت ها مشغول کنید. این محصول به گونه ای طراحی شده که استوانه ای شکل بوده و قسمت بالایی ان هم به صورت مثلثی می باشد که باعث شده تا نمایان گر یک قلعه باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را بررسی کرده و تمام جزئیات را برای شما شرح دهیم......................


طراحی و ارگونومی ساخت


در رابطه با طراحی و ارگونومی ساخت این محصول در ابتدا باید به این نمته اشاره کرد که این کالا ظاهری فوق العاده شکیل و جذاب دارد. این بدین معناست که همان طور که در ابتدا به ان اشاره کردیم ظاهری استوانه ای دارد. بدنه اصلی این چادر بازی به صورت اجری شکل طراحی گردیده که همه ان ها رنگی سفید دارد. هم چنین یک عدد ریسمان نیز به این چادر اویزان شده است که یکی در میان در رنگ های زرد و بنفش طراحی و تولید شده است. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که سقف این محصول هم به صورت یکدست مشکی رنگ طراحی و تولید گردیده است و یک عدد پرچم هم در قسمت بالایی این محصول به چشم می خورد که نمای قلعه را کامل تر کرده است. در کنار این موارد باید به درب ورود اصلی این محصول نیز اشاره کرد که در جلوی این کالا قرار گرفته و به صورت مستطیلی شکل به سمت بالا باز می شود. تمامی این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و طراحی این محصول دارد.



جنس بدنه


از دیگر موارد مهمی که در خصوص این محصول باید به ان اشاره نمود این است که رویه اصلی این کالا ساخته شده از نوع پارچه پلی استر است. هم چنین پایه های این محصول هم همگی از نوع فایبرگلاس ساخته شده اند که انعطاف پذیری بالایی داشته و بسیار با کیفیت می باشد. در کنار این موارد باید به کف این محصول هم اشاره نمود که از نوع پارچه شمعی تک لایه بوده و بسیار با دوام و با کیفیت است.


ابعاد و وزن


این محصول دارای قطر 100 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 135 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای ساخته شده است که کودک شما می تواند به سادگی در داخل این محصول به صورت ایستاده هم قرار گرفته و به تفریح و بازی بپردازد. هم چنین وزن این کالا هم تنها 1.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک بوده و جا به جایی ان کاری فوق العاده ساده و اسان است.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


برای راه اندازی این چادر بازی کودک شما باید به سادگی این محصول را از داخل بسته بندی خارج نمایید. سپس اقدام به نصب و اتصال پایه ها و ستون های اصلی این محصول به یکدیگر نمایید که این کار هم در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می پذیرد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن رویه مجزا است که می توانید به سادگی پس از اتصال پایه ها این رویه را بر روی ان پهن کرده و ازان استفاده نمایید. در انتها هم می توانید درب ان را باز کرده و با استفاده از بند های متصل به بدنه این محصول ان را باز نمایید. برای مراقبت از این محصول هم شما می توانید به سادگی از ضربه زدن به ستون ها و پایه های این کالا خودداری کنید. هم چنین بهتر است تمام وسایل نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید تا اسیب نبیند. هم چنین به کودک خود بیاموزید که بر روی بدنه این محصول نپریده و جامپینگ نکند که در طولانی مدت باعث افت کیفیت این کالا خواهد شد.


جمع بندی


چادر بازی کودک طرح قلعه یک محصول با کیفیت و جذاب است که مناسب برای استفاده کودکان بوده و به صورت کاملا نورگیر و جذاب طراحی و تولید شده است. این محصول دارای یک عدد درب بزرگ می باشد که دارای روکش بوده و کیفیت فوق العاده را به همراه دارد. هم چنین در کنار این محصول دفترچه راهنما هم وجود دارد که اموزش های لازم را می توانید از ان فرا بگیرید. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
قطر
100 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس رویه
پلی استر
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
دارای درب بزرگ با روکش
نورگیر عالی
بدنه فنری، عصایی
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده، ساک حمل
شرکت سازنده
Playtive

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...