چادر مسافرتی چیست ؟ چادر مسافرتی اتوماتیک کیت یا کلمن و یا شاتل یا اف ای تی یکی از محصولاتی است که از لحاظ کیفیت و ساختار در نوع خود بی نظیر میباشد.این چادر طرح کلمن امریکا بوده که در ایران تولید میشود. ضمنا قیمت  این چادر یک ششم قیمت چادر امریکایی میباشد. این چادر  به مدت یک سال شامل گارانتی شرکت است .و شما میتوانید از خدمات پس از فروش این شرکت تولید کننده استفاده نمایید.چادر کیت در دو اندازه مختلف تولید شده است .

چادر 8 نفره کیت اتوماتیک که در ابعاد 210 در 240 در ارتفاع 200 که ارتفاع مفید داخلی ان 170 سانتی متر میباشد و چادر مسافرتی 10 نفره کیت که در ابعاد 240 در 270 در ارتفاع 210 سانتیمتر که ارتفاع مفید داخلی چادر 180 سانتی متر میباشد.جنس بدنه برزنت ضد اب و پایه ان از اهن گالوانیزه ضد زنگ ساخته شده است .اتصالات بین پایه ها از جنس فایبر گلاس فشرده بوده و تمامی اتصالات بوسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل میباشند.چنانچه به هر علتی پایه های چادر بشکند شما براحتی میتوانید پایه را از قسمت اتصال پیچ و مهره را باز کرده و پایه را عوض کنید.

حجم بسته بندی  چادر اتومات کلمن 8 نفره به این ترتیب میباشد . عرض 20 سانتی متر و در طول 80 سانتی متر و در ارتفاع 15 سانتی متر .حجم بسته بندی چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره کیت در عرض 20 سانی متر و در طول 1 متر و ارتفاع 15 سانتی متر میباشد .دارای یک ساک نگهداری و کارت گارانتی یک ساله است .شما میتوانید از پوش دوم این چادر نیز استفاده نمایید که به صورت جداگانه میتوانید خریداری  نمایید. این چادر های اتوماتیک در چند رنگ مختلف میباشد .

چادر مسافرتی کیت یکی از محصولاتی است که از لحاظ کیفیت و ساختار در نوع خود بی نظیر میباشد.این چادر طرح کلمن امریکا بوده که در ایران تولید میشود.ضمنا قیمت  این چادر یک ششم قیمت چادر امریکایی میباشد.این چادر  به مدت یک سال شامل گارانتی شرکت است .و شما میتوانید از خدمات پس از فروش این شرکت تولید کننده استفاده نمایید. چادر کیت در دو اندازه مختلف تولید شده است .چادر 8 نفره کیت اتوماتیک که در ابعاد 210 در 240 در ارتفاع 200 که ارتفاع مفید داخلی ان 170 سانتی متر میباشد و چادر مسافرتی 10 نفره کیت که در ابعاد 240 در 270 در ارتفاع 210 سانتیمتر که ارتفاع مفید داخلی چادر 180 سانتی متر میباشد.

جنس بدنه برزنت ضد اب و پایه ان از اهن گالوانیزه ضد زنگ ساخته شده است .اتصالات بین پایه ها از جنس فایبر گلاس فشرده بوده و تمامی اتصالات بوسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل میباشند. چنانچه به هر علتی پایه های چادر بشکند شما براحتی میتوانید پایه را از قسمت اتصال پیچ و مهره را باز کرده و پایه را عوض کنید. حجم بسته بندی  چادر کیت 8 نفره به این ترتیب میباشد .عرض 20 سانتی متر و در طول 80 سانتی متر و در ارتفاع 15 سانتی متر . حجم بسته بندی چادر 10 نفره کیت در عرض 20 سانی متر و در طول 1 متر و ارتفاع 15 سانتی متر میباشد . دارای یک ساک نگهداری و کارت گارانتی یک ساله است .شما میتوانید از پوش دوم این چادر نیز استفاده نمایید که به صورت جداگانه میتوانید خریداری  نمایید.این چادر ها در چند رنگ مختلف میباشد .

عنوان مقاله : چادر مسافرتی اتوماتیک

وب سایت : اینتکس تهران

سفر به محل‌های گردشگری و تفریحی همیشه مورد توجه بسیاری از افراد بوده است ، اما با این حال، در هر سفری باید به مسائلی مانند خواب، حمل و نقل، و امنیت توجه کرد . یکی از ابزارهایی که می‌تواند در این زمینه کمک کند، چادر مسافرتی اتوماتیک است که در تنوع بسیار بالایی در بازار موجود می باشد و به گونه ای می توان گفت که دست شما در خرید چادر مسافرتی اتوماتیک باز است . اما خرید چادر مسافرتی می تواند دغدغه های خود را به همراه داشته باشد به همین خاطر سعی بر این داریم تا در این مقاله در خصوص خرید این محصولات شما را راهنمایی کنیم تا انتخابی با کیفیت ، مقرون به صرفه و البته متناسب با نیازهای تان داشته باشید ، پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

چادر مسافرتی اتوماتیک ، نوعی چادر است که با یک دکمه‌ی ساده می‌توان آن را باز یا بسته کرد . در این چادر، به جای کار با ستون ها که منجر به راه اندازی زمان بر می شود ، از یک سیستم اتوماتیک برای برپایی چادر استفاده شده است . البته راه اندازی چادرهای مسافرتی اتوماتیک ، همه به یک شکل نیست و برخی از آن ها با زدن یک دکمه و باز شدن ستون ها راه اندازی می شوند و برخی دیگر با کشیدن ستون اصلی به سمت بالا ، ساختاری اصلی را به خود می گیرند و آماده استفاده می شوند ، پس توصیه می کنیم در هنگام خرید چادر مسافرتی اتوماتیک به این فاکتور مهم توجه ویژه ای داشته باشید و در این خصوص پرس و جوهای لازم را انجام دهید .

مزایای استفاده از چادر مسافرتی اتوماتیک

 راه اندازی راحت : یکی از بزرگترین مزایای استفاده از چادر مسافرتی اتوماتیک دارند ، راحتی برای برپایی چادر است . با فشردن یک دکمه، چادر بر پا می‌شود و به همین دلیل، زمان و انرژی زیادی را از شما صرف نمی کند . بسیاری از افراد به صورت دو نفره و یا تکی اقدام به برپایی کمپینگ می کنند و در این راه کسی را ندارند که بخواهد کمکشان کند ، چادرهای مسافرتی اتوماتیک به صورت تک نفره نیز قابل راه اندازی است و در این راه اصلا کار سختی را نخواهید داشت .

صرفه جویی در زمان : چادر مسافرتی اتوماتیک، برای برپایی و بسته کردن به سرعت انجام می‌شود. در نتیجه، زمان بسیار کمتری نسبت به چادرهای سنتی نیاز دارد و این به معنی صرفه جویی در زمان و انرژی است . با توجه به تست های صورت گرفته بر روی مدل های مختلف چادر مسافرتی اتوماتیک ، به این استاندارد رسیده ایم که برای راه اندازی این نمونه از چادرهای مسافرتی مدت زمانی کمتر از یک دقیقه را نیاز دارید که زمانی بسیار کم برای راه اندازی یک چادر مسافرتی می باشد .


قابلیت حمل و نقل راحت تر : چادرهای مسافرتی اتوماتیک به دلیل ساختار منعطفی که دارند به راحتی جمع آوری می شوند و پس از جمع آوری درون بسته بندی های کوچکی قرار می گیرند . این محصولات اغلب دارای ساک های حمل جمع و جور می باشند که قابلیت به همراه داشتن حتی در پیاده روی های کمپینگ و مسافرت را به راحتی فراهم می کند و باعث می شود تا دغدغه ای برای جا به جایی آن ها نداشته باشید .

مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی: برخی از چادرهای مسافرتی اتوماتیک، به دلیل استفاده از مواد ضدآب مقاومت بالایی در زمان بارش باران دارند و به همین خاطر نفوذ آب به درون آن ها غیرممکن می باشد . همچنین ستون های این نوع چادر مسافرتی به صورت متصل به هم می باشد و در هنگام وزش بادهای شدید نیز استحکام فوق العاده ای از خود به نمایش می گذارد و باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از این مدل چادر مسافرتی در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده نمایید .

بهترین جنس بدنه چادر مسافرتی اتوماتیک کدام است ؟

جنس بدنه چادر مسافرتی می‌تواند بسیار متنوع باشد و به اندازه‌ ، وزن، مقاومت، امنیت و هزینه بستگی دارد. با توجه به بازخورد های صورت گرفته از خریداران چادرهای مسافرتی و همچنین توصیه هایی که برندهای سازنده این محصولات دارند می توانیم متریال پلی استر را به عنوان برترین متریال استفاده شده در ساخت چادرهای اتوماتیک بدانیم . پلی استر یکی از محبوب‌ترین جنس‌های استفاده شده برای ساخت چادرهای مسافرتی است. این جنس، خواصی مانند مقاومت در برابر رطوبت، سبک بودن ، انعطاف پذیری و همچنین ضد آب بودن دارد. پلی استرهای با ضخامت لایه ای بالا، معمولاً مقاومت بیشتری در برابر پارگی و سایش دارند. این جنس، با توجه به ویژگی‌هایی مانند قیمت مناسب، مقاومت در برابر رطوبت، سبک و قابل حمل بودن، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت بدنه چادر مسافرتی است.

بهترین برندهای تولیدکننده چادر مسافرتی اتوماتیک

هر ساله بسیاری از برندهای لوازم کمپینگ و مسافرت دست به تولید چادرهای مسافرتی اتوماتیک نیز می زنند و رقابت بالایی در این زمینه وجود دارد . البته این رقابت بالا بین برندهای تولید کننده چادر مسافرتی به خوبی منجر به افزایش کیفیت و البته رقابتی تر شدن قیمت چادر مسافرتی اتوماتیک شده است . اگر بخواهیم برندهای برتر در این زمینه را معرفی کنیم باید به نام هایی همچون برند کلمن ، نورث فیس ، هیومن استریم و بلک دایموند اشاره داشته باشیم که جزو پیشتازان در این زمینه به شما می آیند . البته انتخاب برند سازنده چادر مسافرتی و همچنین جنس بدنه این محصولات امری کاملا شخصی می باشد و به عواملی همچون منطقه ای که قصد برپایی کمپینگ در آن دارید ، وابسته است .

قیمت چادر مسافرتی اتوماتیک

قیمت چادر مسافرتی اتوماتیک معمولاً به ویژگی‌ها و کیفیت ساخت آن بستگی دارد. همچنین، برند و نوع چادر نیز تأثیرگذار بر قیمت آن است. این قیمت‌ها می‌توانند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متفاوت باشد و با توجه به تنوعی که در این زمینه وجود دارد ، قیمت چادر مسافرتی را در این مقاله که به صورت کلی اقدام به بررسی این محصولات کرده است نمی توان به صورت دقیق عنوان کرد . در صورتی که شما به دنبال یک چادر مسافرتی اتوماتیک با کیفیت بالا هستید، می‌توانید قیمت‌هایی در حدود 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان را در نظر بگیرید. با این حال، در صورتی که به دنبال چادری با کیفیت عالی، ویژگی‌های خاص و برند مشهور هستید، ممکن است قیمت افزایش داشته باشد .

خرید چادر مسافرتی اتوماتیک

پس از انتخاب مدلی از چادر مسافرتی که مطابق با نیازهای تان است ، آخرین مرحله را می توان انتخاب فروشگاهی معتبر دانست که خرید خود را در این زمینه نهایی کنید . نمایندگی اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده متنوع ترین و جدیدترین چادرهای مسافرتی ، بهترین پیشنهادها را برای شما در این زمینه دارد . این فروشگاه علاوه بر قابلیت سفارش آنلاین چادر مسافرتی ، قابلیت مراجعه حضوری را در استان تهران دارد و می توانید چادرهای مسافرتی متنوعی را بررسی ، انتخاب و خریداری نمایید . همچنین برای استعلام قیمتی این محصولات و مشاهده جدیدترین مدل ها کافیست تا همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید . در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی و رایگان قبل از خرید چادر مسافرتی کافست تا با شماره های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .