چادر مسافرتی 6 نفره FIT tent

کد FIT 45044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
3,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 6 نفره FIT tent با قیمت مناسب به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه اینتکس این محصول کاملا ضد آب بوده و وزن بسیار سبکی دارد

چادر مسافرتی 6 نفره FIT tent از نمونه چادر های سفری مناسب برای خانواده های کم جمعیت می باشد چرا که ابعاد آن مناسب برای استفاده 6 نفر به صورت نشسته و 3 نفر به صورت دراز کش می باشد . این چادر مسافرتی وزن بسیار سبک 4 کیلوگرمی دارد به همین دلیل به آسانی می توانید آن را جابجا کنید و در سفر ها از آن بهره مند شوید . 

نوع سازه این چادر مسافرتی اف ای تی به صورت عصایی بوده و استحکام بالایی دارد ، این نوع طراحی سازه باعث شده است تا ابعاد بسته بندی محصول نیز تا مقدار بسیار زیادی کوچک شود به همین دلیل شما می توانید این محصول را در ابعاد 65 در 16 در 14 سانتی متر بسته بندی و جمع کنید .

 البته این نوع سازه دوام بسیار خوبی داشته و می تواند به خوبی در برابر ضربه و تکان خوردن ایستادگی کند چرا که از فایبرگلاس ساخته شده است ، فایبرگلاس علاوه بر کیفیت بالا وزن کمی دارد به همین دلیل نیز این محصول تنها 4 کیلوگرم وزن دارد . همچنین این چادر مسافرتی کاملا ضد آب است چرا که از پلی استر ساخته شده ، از این پارچه شمعی امروزه در ساخت تمامی چادر های مسافرتی معمولی و حتی حرفه ای استفاده می شود . شما عزیزان می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان خریداری کنید

چادر مسافرتی 6 نفره FIT tent

یکی از برترین شرکت های تولید کننده انواع چادر های مسافرتی، شرکت اف آی تی می باشد که دارای سابقه و تجربه ای طولانی مدت در زمینه تولید انواع چادر های مسافرتی بوده و محصولات متنوعی را با طراحی ها و ظرفیت های گوناگون روانه بازار کرده است. یکی از چادر های مسافرتی مناسب برای کمپینگ چادر مسافرتی 6 نفره FIT tent است. این محصول خاص و ویژه با برخورداری ازکیفیت بالا و ابعاد مناسب توانسته مورد توجه خانواده ها و افراد  علاقه مند به طبیعت واقع شود و راه اندازی آسان آن نیز از دیگر دلایل فروش بالای این چادر مسافرتی می باشد. در ادامه مطلب به نقد و بررسی چادر مسافرتی 6 نفره FIT tent می پردازیم تا جهت خرید اطلاعاتی کافی و کامل در خصوص این محصول کسب کرده و رضایت خاطر را از خرید خود کسب نمایید.

مشخصات رویه چادر مسافرتی 

برای پوشش رویه این چادر مسافرتی از نوعی پارچه پلی استر بسیار مقاوم و با کیفیت استفاده شده است. این رویه دارای استحکام بسیار بالایی بوده و در برابر پارگی و پوسیدگی مقاومت زیادی دارد. به طوری که با راه اندازی و جمع کردن مدوام چادر مسافرتی و هم چنین استفاده از این محصول در شرایط آب و هوایی مختلف و خاص، بدنه چادر مسافرتی دچار آسیب نشده و مقاومت بالایی نیز در برابر ضربه دارد. این بدنه به راحتی در آب و هوای آفتابی به صورت طولانی مدت قابل استفاده است و می توانید از آن در برابر اشعه های آفتاب استفاده نمایید. اشعه های خورشید بر روی کیفیت بدنه اثر سوء نداشته و موجب رنگ پریدگی و پوسیدگی بدنه نمی شوند. راه اندازی و جمع کردن این چادر مسافرتی نیز موجب ساییدگی در پارچه بدنه نشده و موجب خواهد شد تا محصول کیفیت خود را حفظ کند. این رویه ضد آب است و در صورت بارش باران، شما می توانید با خاطر آسوده در داخل این چادر مسافرتی استراحت کنید بدون اینکه نگران باشید آب به داخل محصول نفوذ می کند. شما می توانید از این چادر مسافرتی در فضاهای گوناگون استفاده نمایید. این محصول دارای ضخامت مناسبی می باشد که محصولی مناسب برای استفاده در آب و هوای سرد است. بدنه چادر مسافرتی مانع از ورود هوای سرد به داخل چادر مسافرتی شده و از خروج هوای گرم از داخل محصول نیز جلوگیری خواهد کرد. این محصول مناسب ترین گزینه برای استفاده درآب و هوای سرد است. البته برای استفاده در آب و هوای گرم نیز بدنه این محصول در قسمت هایی به صورت توری می باشد که می توانید به راحتی از این بخش ها استفاده کرده و این محصول را در آب و هوای گرم مورد استفاده قرار دهید. این محصول با برخورداری از بدنه ای مناسب، برای استفاده در هر آب و هوایی مناسب است و می توانید از آن در هر شرایط آب و هوایی بهره مند شوید. 

ابعاد چادر مسافرتی 

این محصول دارای ابعادی استاندارد و مناسب می باشد که می تواند فضایی ایده آل جهت استراحت شما را فراهم کند. این محصول به صورت چهار ضلعی و گنبدی طراحی شده است و دارای طول 240 سانتی متر و عرض 210 سانتی متر می باشد. دیواره های این چادر مسافرتی به صورت شیبدار طراحی شده است که در برابر باد شدید مقاومت بیش تری داشته باشد و در صورت بارش باران نیز مانع از تجمع آب باران بر روی بدنه شده و آب باران را به خوبی به سمت پایین سر می دهد. ابعاد این محصول برای استفاده سه نفر بزرگسال مناسب بوده و فضایی راحت و جادار برای استفاده افراد فراهم می کند. در صورت استفاده از این چادر مسافرتی برای نشستن، تعداد این افراد به 6 نفر می رسد.

پایه های چادر مسافرتی 

این محصول دارای پایه هایی از جنس فایبر گلاس می باشد و سازه های آن نیز به صورت عصایی طراحی شده است. از دلایل محبوبیت سازه های عصایی راه اندازی آسان چادر مسافرتی می باشد. این محصول دارای سازه های عصایی بوده که به راحتی در هر محیطی در زمانی بسیار کوتاه راه اندازی شده و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. جنس سازه های این محصول نیز سبک بوده و به همین دلیل این چادر مسافرتی در مجموع وزن بسیار کمی دارد. شما می توانید به راحتی این چادر مسافرتی را حمل کرده و جابه جا کنید. البته لازم به ذکر است ابعاد بسته بندی و ساک حمل این چادر مسافرتی کوچک بوده و با توجه به وزن کم، می توانید به راحتی این محصول را در میان سایر لوازم سفر خود قرار دهید و یا به کوله پشتی کوهنوردی خود متصل کنید و بدون زحمت زیادی این محصول را به همراه خود ببرید. پایه های این چادر مسافرتی در رطوبت نیز مقاومت زیادی دارند و قرار گرفتن در آب و هوای بارانی و مرطوب موجب پوسیدگی پایه ها نشده و به این محصول آسیب نمی زند. این پایه ها در شرایط بارانی دچار پوسیدگی و افت کیفیت نشده و مقاومت خود را حفظ می کنند. پایه های این محصول دارای انعطاف مناسبی هستند که به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد. 

راه اندازی چادر مسافرتی 

برای راه اندازی این محصول کافی است تا ابتدا فضایی مناسب برای قرار دادن آن را انتخاب کنید که متناسب با ابعاد چادر مسافرتی باشد. این فضا باید عاری از سنگ و چوب های تیز بوده و هموار باشد. سپس چادر مسافرتی را از ساک حمل خارج کرده و با کشیدن بدنه محصول به طرفین، چادر مسافرتی باز شده و آماده استفاده خواهد بود. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه لازم است تا محصول را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید و در صورت نیاز به جابه جایی، چادر مسافرتی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. در صورت نیاز به جابه جایی می توانید این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. هم چنین پس از استفاده نیز چادر مسافرتی را جمع کرده و در ساک حمل قرار دهید و برای انتقال محصول حتما از ساک حمل استفاده نمایید.

خرید

برای تهیه چادر مسافرتی 6 نفره FIT tent به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
240 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ظرفیت 8 نفر
دارای سه پنجره دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 65 در 16 در 14 سانتی متر
دارای پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...