چادر مسافرتی 8 نفره برزنتی عصایی

کد t22

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
3,065,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره برزنتی عصایی F.I.T 8 نفره، در نمایندگی تهران اینتکس با قیمت ارزان و عرضه به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی 8 نفره برزنتی 

چادر مسافرتی عصایی اف آی تی F.I.T 8 نفره، محصولی بی نظیر و فوق العاده کاربردی برای سفر در طبیعت و عزیزانی که می خواهند در سفر هزینه های گزاف برای هتل نکنند، می توانند با یک بار هزینه برای همیشه در سفر راحت و آسوده باشند، نگران نصب چادر مسافرتی نباشید، به سرعت نصب و راه اندازی می شود و سریع هم جمع  می شود. چادر مسافرتی کاملا ضد آب، تک پوش با ابعاد مناسب برای نشستن 8 نفر و خوابیدن چهار نفر، محصولی بسیار عالی و با ترکیب رنگ کاملا زیبا و جلوه عالی می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

چادر مسافرتی 8 نفره برزنتی عصایی

چادر های مسافرتی را می توانید متناسب با مقصد سفر خود انتخاب کرده که کیفیت بدنه این گروه از محصولات در کنار نوع سازه های محصول در زمان انتخاب شما تاثیرگزار خواهند بود. یکی از پرفروش ترین انواع چادر مسافرتی عصایی که بدنه ای مقاوم داشته و قابل استفاده از چهار فصل سال بوده ، چادر مسافرتی 8 نفره برزنتی عصایی نام دارد. این محصول دارای ساک حمل و طناب و میخ نصب نیز بوده که استفاده از آن را ساده تر می کند. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

چادر مسافرتی 8 نفره برزنتی عصایی | فروشگاه اینتکس


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره برزنتی عصایی یک محصول استاندارد با بدنه ای مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 240 سانتی متر و عرض آن معادل با 210 سانتی متر بوده که تنها 180 سانتی متر ارتفاع داشته تا تمامی افراد با هر میزان ارتفاع قد بتوانند در بخش داخلی محصول تردد کنند. این میزان ابعاد داخلی برای زمان نشستن 8 نفر بزرگسال مناسب بوده اما در زمان درازکش تنها می تواند تا 4 نفر را در خود جای دهد. بر روی بدنه این محصول یک درب بزرگ برای رفت و آمد شما و تعداد دو عدد پنجره تعبیه شده است. با استفاده از این نقاط می توانید در بخش داخلی محصول از دریافت نور کافی و همچنین گردش ازدانه هوا استفاده کرده و یک دمای مطبوع را تجریه کنید. بدنه اصلی این محصول به صورت دایره شکل بوده که دیواره و سقف آن کاملا به یک شیب ملایم به یکدیگر متصل هستند. به همین دلیل بوده که در زمان بارش برف و باران قطرات آب در این بخش تجمع نداشته و این قطرات به سمت زمین سرازیر می شوند. این چادر مسافرتی مجهز به ساک حمل نیز بوده تا در زمان پیاده روی در طبیعت و یا حتی کوهنوردی توانید این محصول را به همراه ببرید.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید چادر مسافرتی اف ای تی به دنبال محصولی بوده که کیفیت بالایی داشته و به راحتی بتوانند از آن در تمامی شرایط آب و هوایی در سال های طولانی استفاده کرده و لذت ببرند. برای داشتن محصولی با طول عمر بالا نیاز به توجه به کیفیت جنس بدنه آن وجود داشته به همین دلیل بوده که چادر مسافرتی 8 نفره برزنتی عصایی را در بخش بدنه اصلی از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی برزنتی طراحی و تولید می کنند. این نوع جنس بدنه ضدآب و باداوم بوده و طول عمر بالایی داشته از سوی دیگر یک عایق مناسب برای دما به شمار رفته به طوری که در روز های سرد زمستانی از ورود هوای سرد به داخل اجتناب کرده و از گرمای محیط داخلی به محیط خارجی جلوگیری به عمل می آورد. این نوع جسن بدنه قابلیت تنفس نیز داشته به طوری که در روز های سرد زمستان دیگر شاهد ایجاد قطرات آب بر روی بدنه داخلی نبوده و یک گردش اکسیژن مناسب به وقع می پیوندد. کف چادر مسافرتی با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده به همین دلیل بوده که این بخش را از نوع پارچه دولایه شمعی تولید می کنند. این پارچه ضدآب نیز بوده تا از ورود آب و رطوبت خاک نیز به بخش داخلی محصول جلوگیری شود. سازه های این محصول نیز وزنی کم داشته و طول عمر بالا و استحکام قابل قبولی را از خود نشان می دهد. زیرا این بخش را از نوع فایبرگلاس تولید کرده که کاملا ضدرنگ و باکیفیت می باشد. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که شما می توانید از این چادر مسافرتی در تمامی شرایط آب و هوایی با اسودگی خاطر استفاده کرده زیرا قرار داشتن در معرض وزش باد شدید و یا بارش بر ف و باران و... موجب بروز آسیب در بدنه این محصول نخواهد شد.


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره برزنتی عصایی یک محصول استاندارد با طول عمر بالا بوده که برای حفظ این طول عمر بالا نیاز به رعایت برخی نکات ساده وجود دارد. برای راه اندازی این چادر مسافرتی حتما یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز نظیر سنگ یافته و بعد از راه اندازی محصول اگر قصد جا به جایی چادر مسافرتی را داشته از کشیدن آن بر روی سطح زمین خودداری کرده و حتما محصول را به طور کامل بلند کنید. سازه های این چادر مسافرتی مقاوم و بادوام بوده اما توصیه می کنیم هرگز وزن و ضربه سنگین بر روی این سازه ها وارد نسازید. رویه اصلی این چادر مسافرتی ضدآب بوده اما قابلیت اشتعال نیز داشته که نیاز بوده از نزدیک کردن آن با آتش و یا حرارت بالا خودداری کنید. در نهایت از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه اصلی این محصول لازم بوده بپرهیزید.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی 8 نفره برزنتی عصایی می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های ثبت شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
عصایی
طول
240 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت fit
ظرفیت دراز کش 4 نفر
دارای توری در پنجره و درب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...