چادر مسافرتی ده نفره اتوماتیک fit

کد ۷۶۴۵۵

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
  • طول: 320 سانتی متر
  • عرض: 320 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی ده نفره fit اتوماتیک از مناسب ترین چادر های مسافرتی برای استفاده گروهی و خانوادگی با بدنه ضد آب و قیمت مناسب

چادر مسافرتی ده نفره اتوماتیک fit از سری چادر های مسافرتی مقاوم با سازه مستحکم اتوماتیک می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . چادر های مسافرتی fit از جمله وسایل ضروری و پرطرفدار است که می توان با استفاده از آن سفری راحت تر و لذت بخش را رقم زد . از مهم ترین خصوصیات یک چادر مسافرتی می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد ، این مدل یعنی چادر مسافرتی ده نفره اتوماتیک از آن جا که از بدنه پلی استری برخوردار است کاملا ضد آب بوده و می تواند در برابر سرما ، آب باران و برف ، گرد و خاک ، باد و ... مقاومت کند ، همچنین بدنه یا همان سازه محصول نیز از جنس بسیار با کیفیت و مستحکم فایبرگلاس ساخته شده است ، فایبرگلاس استفاده شده در این محصول از قطر 20 میلی متری برخوردار می باشد که نشان از مقاومت بالای محصول دارد ، فایبرگلاس نوعی کامپوزیت پلیمری است که در برابر ضربه های شدید و فشار مقاوم بوده و از همه مهم تر در تمامی شرایط آب و هوایی ضعیف و یا پوسیده نمی شود . ابعاد بزرگ این محصول نیز بستر را برای استفاده 10 نفر فراهم کرده است ، لازم به ذکر است که این تعداد به صورت نشسته می باشد فلذا اگر قصد دراز کشیدن دارید این میزان به 5 نفر کاهش خواهد یافت ، اما با این وجود هر پنج نفر می توانند به راحتی و بدون کمبود فضا دراز بکشند و حتی از کیسه های خواب استفاده کنند.

چادر مسافرتی ده نفره اتوماتیک

چادر مسافرتی ده نفره اتوماتیک با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولی است که برای رفتن به سفر لازم می باشد و از نوع اتوماتیک می باشد. این چادر مسافرتی دارای ابعاد بزرگی است و گنجایش زیادی دارد. به این صورت است که برای خانواده های پر جمعیت استفاده می شود و می تواند برای آن ها مناسب باشد. این محصول دارای بدنه ای با طول عمر بالا است و قادر به استفاده در کوه و جنگل و ساحل می باشد. با توجه به نوع استفاده از آن می توان محصول را برای مدت زمان طولانی در دسترس داشت تا در این گونه فضاها نصب و راه اندازی کرد و از آن بهره مند شد. چادر مسافرتی تمامی سازگاری های لازم به جهت استفاده در این محل ها را دارد و می تواند در برابر عوامل مختلف موجود در این فضا ها دارای مقاومت باشد. در صورت اقدام به خرید این چادر مسافرتی می توان آن را بر روی سطوح مختلف نصب کرد و از وجود آن بهره مند شد. به این صورت کارایی محصول افزایش می یابد و می تواند بیش تر استفاده شود. 


مهم ترین ویژگی محصول

یکی از ویژگی هایی که در این محصول دارای اهمیت است و می بایست به آن توجه شود ویژگی ضد آب بودن آن است که می تواند سبب استفاده طولانی مدت در محل های مختلف گردد و برای افراد این امکان را به وجود بی آورد. چادر مسافرتی بدنه ای با جنس پلی استر دارد به همین خاطر است که در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت دارد و می تواند مانع از ورود این عوامل به داخل بدنه شود. محصول مورد نظر را می توان در مناطق پر باران استفاده کرد و از آن بهره مند شد. مناطقی مانند ساحل برای استفاده از چادر مسافرتی بسیار مناسب است چرا که به طور کلی بدنه ای ضد آب دارد و در بخش کف نیز دارای مقاومت و ضخامت است. از این رو می تواند در این محل ها برای استراحت افراد سر پناه ایجاد کند و برای آن ها مناسب باشد. علاوه بر این موارد در مناطق کوهستانی نیز احتمال بارش باران وجود دارد و زمانی که افراد به این مناطق مسافرت می کنند می توانند از وجود چادر مسافرتی برای استفاده در این شرایط بهره مند شوند. کوهنوردان نیز برای سفر های طولانی مدت خود نیاز به محلی برای اقامت دارند که می توان این چادر مسافرتی را به آن ها پیشنهاد نمود.


استفاده در صخره نوردی

این چادر مسافرتی دارای دوام و مقاومت در بدنه می باشد و سازه های آن نیز که از جنس فایبرگلاس هستند دارای دوام بالایی می باشند. از این رو می توان آن را در محل های مختلف راه اندازی کرد و از وجود آن استفاده نمود. افرادی که به صخره نوردی می روند می توانند از وجود این محصول به جهت داشتن اقامت استفاده کنند. در این محل ها سطوح ناهموار است و دارای بخش های تیزی می باشد. به همین خاطر است که از این محصول جهت ایجاد سرپناه استفاده می شود. اما باید توجه داشتن که منطقه مورد نظر دارای سطوح تیز می باشد به همین خاطر بهتر است قبل از نصب چادر مسافرتی در زیر آن زیراندازی انداخت تا بدنه با مقاومت بالا بر روی سطوح قرار گیرد و دچار آسیب و خرابی نشود.


مناسب برای استفاده خانواده

این محصول برای استفاده خانواده های پر جمعیت مناسب است و می تواندآن ها را در شرایط راحتی قرار دهد. چادر مسافرتی دارای بدنه ای با ظرفیت ده نفره می باشد که می تواند آن ها را در حالت نشسته قرار دهد. علاوه بر آن این محصول می تواند 5 نفر را به حالت درازکش درون خود جای دهد و به استراحت آن ها در زمان سفر رسیدگی کند. چادر مسافرتی دارای بدنه ای راحت است که شرایط لازم برای استراحت افراد را مهیا می سازد ومی تواند بهترین گزینه برای محل های مختلف باشد.


خرید

چادر مسافرتی ده نفره اتوماتیک محصولی خاص است که در فروشگاه intex تهران موجود است و می توان با مراجعه به این محل آن را خریداری نمود.

نوع
کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
طول
320 سانتی متر
عرض
320 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 5 الی 6 نفر
دارای پشه بند و هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...