چادر مسافرتی فیت 8 نفره

کد fit t20

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
3,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

9

چادر مسافرتی فیت 8 نفره از سری محصولات شرکت ایران خاوران با ویژگی های بسیار می باشد که مخصوص 8 نفر طراحی و تولید شده است این محصول در نوع عصایی ساخته شده و بسیار مقاوم است ، جنس بدنه چادر از پارچه شمعی برزنتی و جنس پایه هاس آن از آلمینیوم می باشد. ضد آب بودن یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این چادر مسافرتی می باشد. از این چادر 4 نفر در حالت درازکش می توانند استفاده نمایند. تعداد پنجره های این چادر 3 عدد بوده و نورگیری مناسبی دارد. طول چادر برابر 240 سانتی متر و عرض چادر 210 سانتی می باشد علاوه بر این ارتفاع این چادر نیز 180 سانتی متر می باشد. شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت از تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید . 

چادر مسافرتی فیت 8 نفره

چادر مسافرتی فیت 8 نفره یک محصول ضدآب و بادوام بوده که به راحتی راه اندازی شده و امکان استفاده از آن در تمامی شرایط آب و هوایی مهیا می باشد. ابعاد بدنه استاندارد این محصول موجب شده تا خانواده ها و گروه های کمیپنگ بتوانند به راحتی برای کسب یک تجربه متفاوت از سفر و برای اقامت در طبیعت از ان استفاده کنند. شما با توجه به تعداد همسفران خود می توانید از این چادر مسافرتی استفاده کرده تا هزینه های سفر شما به میزان قابل توجهی کاهش یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس شما نیز اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم ما را تا انتهای این قسمت همراهی کنید.

طراحی ظاهری چادر مسافرتی

پارامتر های ظاهری و طراحی بدنه چادر مسافرتی یکی از مهم ترین مواردی بوده که در زمان خرید نظر مثبت خریداران را به خود جلب می کند. به همین دلیل بوده که در این بخش به طراحی ظاهری چادر مسافرتی فیت 8 نفره اشاره خواهیم کرد. این چادر مسافرتی بدنه ای مستطیل شکل داشته که ساختار اصلی آن از نوع گنبدی شکل می باشد. در این نوع طراحی بدنه بخش سقف و دیواره ها به صورت شیبدار کاملا به یکدیگر متصل بوده و موجب می شود بدنه چادر مسافرتی اف ای تی مدل نیم دایره به نظر برسد. این نوع طراحی بدنه به دلیل تاثیری که در میزان ضدآب بودن بدنه محصول داشته از طرفداران بالایی برخوردار می باشد. زیرا در زمان بارش برف و باران از تجمع آب باران در قسمت سقف اجتناب کرده و این قطرات اب به راحتی به سمت زمین سرازیر می شود. این چادر مسافرتی یک محصول استاندارد برای استفاده در تمامی فصول سال می باشد. زیرا بر روی بدنه اصلی ان تعداد 3 عدد پنجره تعبیه شده تا در بخش داخلی این محصول از نور کافی و همچنین امکان گردش ازدانه هوا با تجربه یک دمای مطبوع لذت ببرید. از سوی دیگر در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت طرفین جمع شده و شما می توانید از این طریق به راحتی در بخش داخلی محصول رفت و آمد داشته باشید. این چادر مسافرتی مجهز به میخ و طناب نصب بوده و همچنین دارای یک عدد ساک حمل نیز است.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید چادر مسافرتی به دنبال محصولی بوده که بتوانند به راحتی در تمامی شرایط آب و هوایی از آن استفاده کرده و میزان تغییرات جوی هوا تاثیری بر کیفیت و طول عمر آن نداشته باشد. به همین دلیل بوده که برای تولید بدنه اصلی چادر مسافرتی فیت 8 نفره از مرغوب ترین نوع پارچه دولایه شمعی برزنتی استفاده شده که کاملا ضدآب بوده و طول عمر فوق العاده زیادی دارد. این نوع جنس بدنه عایق دما بوده به طوری که در زمان کاهش دما می تواند گرمای محیط داخلی را حفظ کرده و از خارج شدن این دما به بیرون جلوگیری کند. از سوی دیگر این نوع رویه قابلیت تنفس نیز داشته به طوری که در زمان خوابیدن در داخل این محصول دیگر شاهد ایجاد قطرات اب بر روی بدنه داخلی چادر مسافرتی خود نخواهید بود. سازه های این چادر مسافرتی نیز باریک و مقاوم بوده و وزنی کم در مقابل طول عمری بالا داشته زیرا این نوع سازه ها را از نوع آلومینیوم گالوانیزه تولید می کنند. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که شما می توانید از چادر مسافرتی خود در زمان سفر به کوهستان ، جنگل ، ساحل و... استفاده کرده و لذت ببرید.

راه اندازی چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فیت 8 نفره از دو بخش اصلی سازه ها و رویه بدنه که برای راه اندازی نیاز بوده ابتدا یک محصول مسطح و عاری از اجسام نوک تیز یافته و سپس اقدام به اتصال سازه ها کنید. این چادر مسافرتی از نوع عصایی بوده که در تولید آن از میله هایی باریک و کوتاه استفاده شده که در بخش ابتدایی و انتهایی خود دارای آهنربا می باشد. پس با استفاده از انرژی مغناطیسی می توانید این میله های باریک را به یکدیگر وصل کرده تا ستون ها و سازه های محصول آماده شود. در نهایت این سازه ها را در بخش هایی تعبیه شده بر روی رویه اصلی وارد کرده تا فرم اصلی محصول مناسب استفاده شما گردد.

خرید چادر مسافرتی

با مراجعه به مرکز پخش چادر مسافرتی و یا نمایندگی اینتکس می توانید برای خرید چادر مسافرتی فیت 8 نفره اصل و کاملا اورجینال با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت اقدام نمایید.

نوع
عصایی
طول
240 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت F.I.T
ظرفیت دراز کش 4 نفر
دارای توری در پنجره و درب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...