چادر مسافرتی خانوادگی FIT

کد ۸۸۵۳۵۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
3,830,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی F.I.T خانوادگی اف آی تی 6 نفره ، در نمایندگی محصولات بادی و سایت آنلاین فروش چادر مسافرتی در ایران با قیمت مناسب ، ارسال به تمام نقا

چادر مسافرتی F.I.T خانوادگی اف آی تی 6 نفره ،  بسیار با کیفیت و مقاوم در مقابل سرما و رطوبت و باد و باران ، نصب و جمع کردن آسان و سریع در کمتر از 5 دقیقه ،جهت استفاده در مسافرت ،برای پیک نیک در دل طبیعت، کمپ ، کوهنوردی ،تورهای نجوم و... . با توجه به قیمت بای هتل ها و و اجاره ویلا ما به شما چادرهای مسافرتی بادوامی را معرفی میکنیم که دیگر در مسافرت دنبال خانه و ویلا با قیمت مناسب نگردید، دارای چکش و میخ مخصوص برای کوبیدن داخل زمین در هنگام طوفانی بودن هوا و جلوگیری از بلند شدن چادر از زمین ، این محصول رنگ بندی ندارد. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید

چادر مسافرتی خانوادگی FIT یک محصول با کیفیت بوده که مناسب رفتن  به مسافرت و کمپین های با دوستان و اعضاضی خانواده می باشد . این محصول که توسط برند FIT ساخته شده است  دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد و به همین دلیل می توانید آن را با آسودگی خیال خریداری و سفارش بدهید . اما پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده تا از خریدی که می خواهید انجام دهید اطلاعات کامل ودقیقی را داشته باشید و از خرید خود مطمئن شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مکعبی شکل بوده که در قسمت بالایی و یا سقف آن به صورت نیم دایره شکلی طراحی و ساخته شده است تا در هنگام ریزش باران ، آب در سقف این کالا جمع نشود .  این محصول دارای سه پنجره بوده که هر یک از آن ها دارای پارچه توری شکلی می باشند که در زمان باز کردن آن و تهویه هوا و تماشای مناظر لذت بخش طبیعت ، از ورود حشرات موذی به داخل خود جلوگیری نماید . قابل ذکر است که در این چادر رنگ هایی نظیر تارنجی ، خاکستری ، مشکی و زرد به کار رفته است .

جنس بدنه

چادر های مسافرتی باید دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی باشند ، زیرا هر نوع اتفاق و یا صدمه ای به آن ممکن است ، شامل حال این چادر باشد . به همین دلیل جنس بدنه این چادر از پارچه شمعی برزنتی بوده و پایه های آن از آلمینیومی ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی و صدمات احتمالی خواهد بود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 280 سانتی متر ، عرض : 240 سانتی متر ، ارتفاع : 180 سانتی متر ، ظرفیت : 6 نفر و در نهایت وزن آن 7.5 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد و دارای ساک ملی که به همراه آن خواهد بود ، به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این چادر مسافرتی ابتدا باید در محلی که می خواهید تا آن را نصب نمایید ، میخ های مخصوص خود را در زمین زده و سپس پایه های آلمینیومی را از محفظه های کالا رد می کنید و در نهایت این چادر را با طناب به میخ هایی که در درون زمین متصل کرده اید وصل می کنید تا محصول شما راه اندازی شده و به آسودگی از آن با اعضای خانوده و یا دوستان استفاده بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که در قبل از نصب این کالا حتما به ان مکان دقت کنید تا اشیا های تیز نظیر سنگ و یا چوب در آنجر نباشد و وسایل تیز را به آن نزدکی نکنید . همچنین حتما پس از استفاده آن ، چادر را در اسرع وقت جمع کرده تا دچار صدمات و آسیب های احتمالی نشود . برای تعمیر چادر مسافرتی می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر مسافرتی خانوادگی FIT از محصولات با کیفیت و جذابی بوده که هم اکنون می توانید آن را از نمایندگی اینتکس تهران ، خریداری نمایید . طراحی این محصول به صورت مکعبی شکل بوده و دارای سه پنجرهمی باشد که هر یک از پنجره ها ، دارای یک پارچه توری شکل است تا در هنگام تهویه هوا ، از ورود حشرات موذی جلوگیری نماید . جنس بدنه این محصول از پارچه شمعی برزنتی بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
عصایی
طول
280 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت F.I.T
دارای سایه بان
دارای زیرانداز متصل به بدنه
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...