چرخ بادی تعادل رنگارنگ بالانس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 125 سانتی متر
  • ارتفاع: 83 سانتی متر
  • وزن: 1.2 کیلوگرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک وسیله ی بسیار مهیج و در جای خود مخاطره آمیز از شرکت معروف و بزرگ بالانس . این وسیله بادی یک وسیله مناسب برای استفاده در آب های آزاد و استخرها

چرخ بادی روی آب یک وسیله ی بسیار مهیج و در جای خود مخاطره آمیز از شرکت معروف و بزرگ بالانس . این وسیله بادی یک وسیله مناسب برای استفاده در آب های آزاد و استخرها می باشد و با استفاده از آن میتوان توانایی ها و حفظ تعادل خود و دوستانتان را به چالش بکشانید و لحظات بسیار شادی را درکنار هم سپری نمایید . وزنی که این چرخ بادی می تواند تحمل نماید 70 کیلوگرم می باشد که البته با کمتر باد کردن این محصول می توانید آستانه تحمل وزن آن را افزایش دهید . قطر این وسیله 125 و ارتفاع آن 80 سانتی متر ساخته شده است و درای بدنه ای از PVC دولایه می باشد که در شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد . از این محصول کودکان نیزمی توانند استفاده نمایند که البته توصیه میگردد بزرگتر ها همراهیشان نمایند . به همراه این محصول یک بسته تعمیرات وجود دارد که با استفاده از آن میتوانید به تعمیر وسیله به هنگام آسیب دیدن بپردازید . برای سفارش محصول کافیست به سایت اینتکس تهران مراجعه فرمایید تا در کمترین زمان محصول را دریافت نمایید .

نوع
تفریحی
قطر
125 سانتی متر
ارتفاع
83 سانتی متر
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC دولایه
تحمل وزن
70 کیلوگرم
تعداد دستگیره
-
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
Balance
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...