کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی

bestway 75054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی ، کاناپه بادی جدید شرکت بست وی می باشد که در سال 2022 تولید شده است و دارای طراحی خاصی بوده که آن را به یکی از راحتی ترین کاناپه های بادی تبدیل کرده است و آن طراحی در واقع داشتن رویه برجسته و موج دار است . از ویژگی های دیگری که این کاناپه بادی دارد ، امکان تغییر حالت به تخت خواب بادی می باشد و در واقع این محصول تلفیقی از دو محصول بادی است . بنابراین شما می توانید برای نشستن و یا خوابیدن از این کاناپه بادی تختخواب شو استفاده کنید . این کاناپه بادی دو نفره بوده و می تواند تا 295 کیلوگرم را تحمل کند . بنابراین بدون نگرانی می توانید از این کاناپه بادی با دوام و با کیفیت استفاده کنید . دلیل این کیفیت بالا ، استفاده بست وی از لایه های ضخیم پی وی سی می باشد . کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی دارای پمپ باد برقی به صورت سرخود است که می تواند برای راه اندازی بسیار کاربردی باشد . بست وی برای ساخت کاناپه بادی تختخواب شو خود در مدل های مختلف و قبلی نیز از پمپ های باد 220 ولتی استفاده کرده است .

  • طول : 188 سانتی متر
  • عرض : 152 سانتی متر
  • ارتفاع : 64 سانتی متر
  • تحمل وزن : 295 کیلوگرم
  • جنس : پی وی سی
  • دارای رویه برجسته
  • وزن : 5.5 کیلوگرم
  • کد محصول : bestway 75054

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی یکی دیگر از محصولات جدید این برند محبوب محصولات بادی می باشد که در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است . این کاناپه بادی همانظور که از اسم آن پیداست به صورت چند کاره می باشد و در مواقع دلخواه می توانید لایه زیرین ان را باز کرده و به صورت دو تکیه در حالت تختخواب بادی از آن استفاده کنید ، یعنی در واقع با خرید این محصول با یک تیر دو نشان می زنید . جنس بدنه این محصول ساخته شده از بهترین متریال یعنی پی وی سی می باشد و فضایی که در اختیار شما قرار می دهد چه به صورت طولی و چه به صورت عرضی می توانید از آن به صورت دو نفره بزرگسال استفاده کنید . در ادامه این مطلب اقدام به نقد و بررسی این محصول می کنیم تا شما قبل از خرید کاناپه بادی تختخواب شو بیشتر با آن آشنا شوید .

ابتدای بررسی این محصول بهتر است تا به سراغ جنس بدنه آن برویم ، جایی که برند بست وی تصمیم گرفته است تا برای بالا بردن استحکام از بدنه ای صد در صد پی وی سی استفاده کند که در تمامی قسمت های این کاناپه از نوع چرمی کمک گرفته شده است . این نوع پی وی سی چرمی کیفیت ساخت بسیار بالایی را برای لایه های بدنه این کاناپه به وجود آورده است که باعث می شود تا وزن های بالا را به راحتی مهار کند و به هنگام جنب و جوش هیچ گونه آسیبی به بدنه وارد نشود . با نگاهی به لایه های بدنه کف این کاناپه بادی می توانیم پی ببریم که از نوع پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا آسیب پذیری غیر ممکن شود و بالاترین سطح مهار وزن را در میان سایر کاناپه های بادی این برند داشته باشد .

همانطور که از اسم این کاناپه پیداست دارای ظرفیت دو نفره می باشد که در این خصوص برای آن طول 188 و عرض 152 سانتی متر در نظر گرفته شده است . فضایی که به اندازه یک تخت خواب بادی جا در اختیار شما قرار می دهد تا به صورت راحت در ظرفیت دو نفره بزرگسال بتوانید از آن استفاده کنید . قابلیت تحمل وزن این محصول چیزی بالغ بر 295 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت مطلوب و حتی فراتر از استاندارد دارد . اگر نگاهی به رویه و تکیه گاه این کاناپه بیاندازیم می توانیم مشاهده کنیم که بست وی در ساخت بدنه این محصول نیز همان ساختار مشبک محبوب را در نظر گرفته است که باعث می شود تا بدنه به صورت ضد تعریق در بیاید .

برای باد کردن این کاناپه بادی باید از پمپ باد برقی مجزا استفاده کنید که می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهران به صورت جداگانه با گارانتی تهیه کنید . در صورت استفاده از پمپ باد برقی ، مدت زمان راه اندازی این محصول سه الی چهار دقیقه می باشد و قابل ذکر است که والف قرار گرفته در بدنه این کاناپه قابلیت اتصال به پمپ بادهای دستی را نیز دارد . والف تعبیه شده بر روی بدنه این کاناپه به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن ، می توانید در جهت خالی کردن باد داخلی کاناپه نیز از آن استفاده کنید . وزن این محصول بالغ بر 5.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و برای جا به جایی آن نیازی به صرف انرژی زیاد نخواهید داشت . همچنین حجم آن به هنگام جمع آوری بسیار کم می باشد و از این رو می توانید پس از استفاده در طول شب برای خواب ، به هنگام صبح آن را جمع آوری کرده و گوشه ای از اتاق قرار دهید که فضای بیشتری را در خانه در اختیار داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...